2012-11-29, 18:04
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag såg nyss en film som heter Mega Piraya, så dåligt gjorda animationer. Handlar om muterade jättepirayor som äter upp slagskepp o atomubåtar. Samt går det inte heller att atombomba bort dom...

Jag gillar den skarpt, däremot gillar jag nästan allt som The Asylum släpper men Mega Piranha är nog deras hittills bästa film.
Citera
2012-11-29, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Jag gillar den skarpt, däremot gillar jag nästan allt som The Asylum släpper men Mega Piranha är nog deras hittills bästa film.
Jag skulle kunna gett den en 4-5:a (av 10), om inte de visuella specialeffekterna var så dåligt gjorda. Konceptet är ganska coolt.
Citera
2012-11-29, 18:28
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag skulle kunna gett den en 4-5:a (av 10), om inte de visuella specialeffekterna var så dåligt gjorda. Konceptet är ganska coolt.

Tar för givet att du aldrig har sett en film av The Asylum, effekterna är dåliga i varje film som dom ligger bakom.
Citera
2012-11-30, 13:07
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Tar för givet att du aldrig har sett en film av The Asylum, effekterna är dåliga i varje film som dom ligger bakom.

Fast i Nazis at the center of the earth var det på sina ställen helt okej effekter faktiskt,ingen vidare film dock men ändå
Citera
2012-11-30, 14:38
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Fast i Nazis at the center of the earth var det på sina ställen helt okej effekter faktiskt,ingen vidare film dock men ändå

Har inte sett den själv, men om du säger det så.
Citera
2012-11-30, 21:52
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Har inte sett den själv, men om du säger det så.

Det var när dom använde praktiska effekter i stället för att sida med datorn och pilla,man märkte en skillnad
Citera
2012-12-01, 00:29
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tjaa Sommaren med Göran var ju inget vidare.

Den var ju förmodligen menad som komedi men utvecklades snarare till en tragedi, för samtliga inblandade.

Jag tycker den var rolig, men jag minns knappt nåt av den. Såg den med en polare och en massa öl nämligen. Mycket möjligt att den suger stjärtrussin i nyktert, ensamt tillstånd.
Citera
2012-12-01, 10:34
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE

Jag tycker den var rolig, men jag minns knappt nåt av den. Såg den med en polare och en massa öl nämligen. Mycket möjligt att den suger stjärtrussin i nyktert, ensamt tillstånd.

Visst drar man på smilbanden ibland men överlag är det en riktigt dålig film.
Citera
2012-12-06, 13:39
Medlem
Littlepaw13s avatar
Åh jag vet inte vad den heter men femman visade den några ggr.
Det är en fantasy/si-fi rulle med ett överflöd av "visa brösten så blire gööörbra." Och en skurk i halv dödskallemask av silver och en märklig gigantisk mantel. Den är skrattretande dålig.

Det är massa kassa specialeffekter och riktigt andas b-film.

Någon som vet vilken denna horribla rulle är.
Citera
2012-12-15, 19:37
Medlem
Bertil-Pilgrips avatar
The Vultue (1967), Teenage Mutant Ninja Turtles 3 (1993), Grinchen - Julen Är Stulen (2000), Ett Öga Rött (2003), Flickan I Källaren (2007) och Live Feed (2006) är alla horribelt dåliga filmer, så jävla dåliga så bara titlarna gör mig illamående.
Citera
2012-12-15, 19:56
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil-Pilgrip
Live Feed (2006)

Antagligen måste man uppskatta genren för att få ut någonting av den, minns att jag gillade den själv.
Citera
2012-12-15, 20:02
Medlem
TerminatorGundes avatar
Prometheus kanske inte sämsta av alla jag sett men klart den sämsta jag sett i år och på väldigt länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in