2015-01-23, 20:02
Medlem
Gummianka500s avatar
G som i Gemenskap. Tycker att denna film är usel, även om den är underhållande att titta på. Har dock sett mycket värre filmer...
Citera
2015-01-23, 20:20
Medlem
Pickmylussys avatar
Hangover 2.
Tyckte inte ens 1an var underhållande, men ens vänner bakband en och tvingade en att bevittna 2an. Herregud vilket skit.

Fruktansvärt tråkigt, dåligt... och karaktärerna får en att sitta med spysmak i munnen. Spec när fettot Zach <greknamn> gång på gång dyker upp i rutan med gedigen efterblivenhet.

Hunger Games. Herregud. Fylls med ilska varje gång jag påminns om att de ständigt skiter ut uppföljare.
Citera
2015-01-30, 20:35
Medlem
iluminateconfirmeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
A Very Harold & Kumar 3D Christmas måste ju ha varit en av årets sämsta filmer när den kom ut. Alla dialoger och scener är bara skitdåliga och skittråkiga. Men trots det så har den ett rätt högt betyg på imdb.

Skojar du? är stort fan av serien och håller med att 3an va sämst i serien men inte dålig.
Citera
2015-02-03, 13:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superboi25
"The Room" haha assååå, DOCK är den rolig för att den är så dålig xd

Har bara sett klipp från den då youtube kändisen "the guy whit the glasses" recenserar den. Av det jag sett så är det helt klart den sämsta film jag sett.

Brännströms sista film var heller ingen höjdare. Likaså änglaård 3
Citera
2015-02-03, 13:14
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Har bara sett klipp från den då youtube kändisen "the guy whit the glasses" recenserar den. Av det jag sett så är det helt klart den sämsta film jag
Tycker inte alls The Room är den sämsta filmen som gjorts. Den må vara en gigantisk röra rent tekniskt och underhållsvärdet kanske inte stämmer överens med det regissören syftade till men det är en otroligt underhållande film!
Citera
2015-02-03, 13:15
Medlem
Carl Serungs avatar
Svart katt,Vit katt.
En film om några förståndshandikappade Zigenare som enligt en polare var den "absolut roligaste och klockrena film som man måste se"
Citera
2015-02-03, 13:19
Medlem
Kukmackas avatar
Fury (2014)

Sådan osannolik propaganda film så man nästan blev mörkrädd.
Citera
2015-02-03, 13:21
Medlem
rumpgass avatar
Den dära Åsa Nisse filmen Välkom till Knohult tror jag den hette var en av de absolut sämsta filmerna jag någonsin sett.
Den var så pinsamt usel så man skämdes a skådisarnas vägnar..
Citera
2015-02-03, 13:52
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Svart katt,Vit katt.
En film om några förståndshandikappade Zigenare som enligt en polare var den "absolut roligaste och klockrena film som man måste se"

Den är skitrolig, punkt!
Citera
2015-02-03, 14:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Den är skitrolig, punkt!
Det är den inte alls.
Citera
2015-02-04, 11:27
Medlem
Bret-Harts avatar
Hunger,käkade när jag såg den det var nog den ända behållningen annars hade jag nog inte orkat med den
Citera
2015-02-10, 15:36
Medlem
2mass avatar
Birdman

Återigen, pretentiös skit som dom flesta andra filmer jag listat i tråden. Oerhört tråkig handling, ointressanta karaktärer. Tråkig helt enkelt, och jävligt pretentiös. Kejsarens nya kläder.

Se den inte!
Senast redigerad av 2mas 2015-02-10 kl. 15:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in