Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Kan säga att jag inte kunde riktigt tänka på vad jag svarade dem, och anledningen till att jag hela tiden höll i katten, var för att lugna mig själv - egentligen enda jag hade i huvudet under intervjun var att INTE gå apeshit på journalistkräket inför kameran... Och på så vis bekräfta folks bild om flashbackare...
Jag tror inte det är folks bild av flashbackare. Folks bild av flashbackare är att det är ljusskygga typer som skriver hatiska meddelanden på internet, och som sedan inte kan formulera eller motivera på ett rationellt sätt varför de har skrivit det, när de ställs till svars.
Den bilden har du tyvärr lyckats bekräfta väldigt väl.
Lite synd, för det finns saker som Kakan Hermansson absolut kan ifrågasättas för, tex hur hon kan bli "uppriktigt förbannad" över att man äter klassisk midsommarbuffé på SVT, och andra saker som luktar billig PK-populism. Det här kommer ändå från mig, notorisk kulturvänsterdödsmarxist.
Men sådan kritik drunknar lite grann i mängden av hatiska personangrepp som är vardagsmat här på flashback, och det är jäkligt tragiskt att enskilda individers behov av att avreagera sig på nätet sätter agendan, i stället för saklig kritik.