Resonerade att det finns så pass många bra spelare i Serie A att jag kunde låta Fantacalcio styra sig självt.
Fullständigt jävla misslyckat! Nio spelare fick betyg. Resten är skadade eller värdelösa. Min i särklass dyraste spelare är Rossi...
Citat:
Ursprungligen postat av
Ferry31
...
Casteddu
Målvakt: 1/5
Försvar: 2/5
Mittfält: 2/5
Anfall: 2/5
Totalt: 7/20
Lagets styrka: Ett mittfält med bra grundkapacitet
Lagets svaghet: För många skadade eller petade spelare
Det här var tyvärr tämligen misslyckat, Brille. Målvakter saknas först och främst och sen har det i övrigt lagts bud på massor av spelare som inte är tillgängliga just nu eller knappt får speltid. Strootman, Rossi, Inler, Castan och Barzagli är de jag reagerade på. Mittfältet har annars flera rätt bra spelare dock, men kan inte se vilka som ska stå för målskyttet där. Marchisio, Montolivo, De Rossi och Kovacic ser väl ut att vara det bästa som går att klämma fram från mittfältet just nu, men känns trots det ganska slätstruket ändå. Hoppet för Brille68 blir att Gomez levererar och att det finns förstärkningar att hitta på den fria marknaden.
...
Lysande genomgång. Och fullständigt riktigt.
Jag genomled första matchen och gjorde sedan en räd på il Mercato. Men trots att jag är gammal i gamet så misslyckades jag igen. Jag trodde att jag köpt 10 spelare. Men nu när jag gick in för att formera mitt nya lag så visar det sig att det bara var en spelare per lagdel som registrerats.
Så jag står lite bättre rustad, men bara lite. Jag har en grön mittfältare, som ju enligt Ferry31 är min starkaste lagdel...