2015-02-10, 10:02
Medlem
skadetbehovass avatar
kära aftonbladet att ni läser detta det vet jag , det finns dom som på fullt allvar påstår att ni har en data bas med namn och alla andra data på folk som inte tycker som ni ,dvs ni sitter tydligen och läser alla sociala medier och dom så kallade hatsidorna och jag börjar fan tro att det är sant
Citera
2015-02-10, 10:02
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jezebel82
Nej det ar inte samma sak I alla lander. Jag ar uppvuxen pa olika kontinenter och har som vuxen ocksa rest mycket.

Forst av allt: inte alla lander anvander sig av datorn sasom svenskar gor. Dom "ventilerar" till grannar, vanner och mormor.
Dom flesta har inte ens en dator.

Tva: folk I andra lander som sager saker som "hanga neger"..."Lat dom alla do" ...onska livet av dom pa alla mojliga satt och vis (sjuka fantasier mitt I konversationer som handlar om nagot helt annat)...sana som pratar sa dom skulle doda mig I ett annat land. Ialla fall visa det tydligt. Tro inte alla ar sa grova och extremt rasistiska pa samma fega satt. Dom kommer saga valdigt krankande saker I mitt ansikte istallet och ha diskussionen. Ventilera sitt hat och en hel javla missriktad ilska (eftersom jag aldrig passar in I den mallen)
Det ar skillnaden.
Hoppas du en dag forstar.

Haha snacka om inskränkt, du vet uppenbarligen ingenting om världen idag. Du tror alltså på fullaste allvar att näthat är någonting specifikt för Sverige och att amerikaner, japaner, italienare eller fransmän skulle vädra sin rasism i konfrontation?

Jag har däremot bott i 4 olika I-länder de senaste 10 åren och vet vad jag pratar om. Istället för att sitta och framstå som retarderad kan du väl bara kolla in valfritt nätforum så får du det svart på vitt istället? Börja med 4chan
Senast redigerad av LikeAGlove 2015-02-10 kl. 10:06.
Citera
2015-02-10, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
EU-parlamentarikern Joel Ankar nu. Hahahaha, vilken totalt stolpskott!! Stor humor och helt underbart att AB gör detta.

Denna mannen kan bara hata, trots att vinstlotten serverat honom ett lyxliv på ett silverfat. Totalt utan empati för medmänniskor runtomkring som inte haft samma tur.

Karriär över. Livet slut. Så går det.

Jäklar vad jag ser fram emot de senaste dagarna, om man ska få en sådan här present varje dag.

Jag noterar att du vill ha full åsiktstransparens i samhället. Skriv gärna ned dina fullständiga person- och kontaktuppgifter här i tråden. Om du är blyg kan du ta det i PM till mig så kan jag sprida det vidare till de som är intresserade.
Citera
Medlem
Benramin567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
EU-parlamentarikern Joel Ankar nu. Hahahaha, vilken totalt stolpskott!! Stor humor och helt underbart att AB gör detta.

Denna mannen kan bara hata, trots att vinstlotten serverat honom ett lyxliv på ett silverfat. Totalt utan empati för medmänniskor runtomkring som inte haft samma tur.

Karriär över. Livet slut. Så går det.

Jäklar vad jag ser fram emot de senaste dagarna, om man ska få en sådan här present varje dag.
Visst, det kanske är kul, men det har ett pris. Detta priset är väldigt dyrt att betala, en inskränkt demokrati och en snudd på diktatur.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Men sluta för fan att länka till AB utan unvis.it. Tycker du om det dom gör?

Eeh tycker du att det känns som det i det jag skrev?
Citera
2015-02-10, 10:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadetbehovas
kära aftonbladet att ni läser detta det vet jag , det finns dom som på fullt allvar påstår att ni har en data bas med namn och alla andra data på folk som inte tycker som ni ,dvs ni sitter tydligen och läser alla sociala medier och dom så kallade hatsidorna och jag börjar fan tro att det är sant
Nej, Aftonbladet köper in uppgifterna från RG -- var RG fått uppgifterna ifrån är ju okänt än så länge .. har de köpt dem av någon annan eller har de begått databrott ..
Ingen vet det.
Citera
2015-02-10, 10:06
Moderator
OYs avatar
Att slå upp Flashback stort på förstasidorna är reklam för forumet, fler hittar hit och kommer förmodligen att ta del av det som skrivs. Frågan är om fler människor kommer att få upp ögonen för en alternativ sanning eller om läsandet enbart blir en förströelse utan reflektion?
Citera
2015-02-10, 10:07
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marilyn.Ruby
Eeh tycker du att det känns som det i det jag skrev?

Nej, men du vill ju uppenbarligen att folk ska klicka in sig på AB så att dom tjänar pengar. Folk måste börja fatta att vi som är emot kvällstidningarna besitter en enorm konsumentmakt idag.

Det måste inpräntas i det kollektiva medvetandet att AB mfl är paria som inte under några omständigheter ska besökas utan unvis.it.

Det bästa är dock att helt ignorera dess existens.
Citera
2015-02-10, 10:08
Medlem
Citat:
Nej, men du vill ju uppenbarligen att folk ska klicka in sig på AB så att dom tjänar pengar. Folk måste börja fatta att vi som är emot kvällstidningarna besitter en enorm konsumentmakt idag.

Det måste inpräntas i det kollektiva medvetandet att AB mfl är paria som inte under några omständigheter ska besökas utan unvis.it.

Det bästa är dock att helt ignorera dess existens.

Jag har inte ens en jävla aning om vad det där satans unvis.it är. Ska du inte klaga på alla andra som också har länkat?
Citera
2015-02-10, 10:08
Medlem
Pletheneiss avatar
Svenska "natonalister" och "realister" anklagar judar för att vara ryggradslösa.. Men titta hur vidrigt ryggradslösa och skrämda dessa svenska "nationalister" blir när de blir konfronterade i det öppna. Här på flashback så framställer man sig själva som nationalhjältar och "invandringsbekämpare" men deras testosteron håller inte när de kliver utanför sin dataskärm

All heder åt AFTONBLADET.SE som faktiskt visar dessa svenska nationalisters rätta ansikten.
Citera
2015-02-10, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blazrrboz
Dåligt försök till att trolla, ingen kan vara så korkad.

Jaha, nu var det dags igen...

Och vad fan snackar du om? Varför skulle jag trolla? Klart jag är glad att Aftonbladet röker ut dessa råttor, och kom inte och ta skydd bakom yttrandefriheten nu, det dessa vidriga människor skriver har inget med yttrandefrihet att göra, det är rent ondska som dom sprider!
Citera
2015-02-10, 10:10
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Varför? Vem är det?

I AB artikeln står det en längre mening "”Islam och dess folk är ett helvetespåfund som skall drivas tillbaka till öknen, med vapen om så krävs”".

Testa och tryck in den i Flashbacks sökfunktion och kolla sedan startade ämnen. Brudar i bulgan, fixa gräs i thailand samt fått prostatis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in