Hur kan någon ens tro att RG skulle sitta på ett fullständigt register över FB.s 944.500 medlemmar med Alias+identitet? Det finns inte på kartan, troligen sitter de på några enstaka som de lyckats lista ut genom utlämnande inlägg och kanske genom att några medlemmar använt en mejl som kan kopplas till namnet.
Det finns nog ingen större anledning till oro, hade Flashback varit hackningsbart hade det skett för länge sedan. RG består av ett gäng vänsterextrema våldsverkare med >IQ85 och skulle inte ens kunna hacka en blogg.
Jag tycker nog mest synd om Aftonbladet och övriga kvällstidningar, när den här stormen har lagt sig så kommer hundratusentals till att göra som jag och helt bojkotta kommunisttabloiderna, resten använder unvis.it-länkar och Ad-blockers. Det kommer att kickas Södermalms-journalister på löpande band och förhoppningsvis kan vi se en konkurs inom räckhåll.
I så fall kommer svinen lindrigt undran, det här kan mycket väl trigga en Breivik 2.0 vilket innebär att Lindberg, Cuntwell, Melin och övriga omoraliska avskum på hatsajterna avslutar sin journalistkarriär i en hög med blod och köttslamsor.
Det här huset kan mycket väl förvandlas till grus en solig vårmorgon:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Aftonbladet_headquarters_Stockholm.JPG
Som fascistisk FB-dödsknarkfascistrasist så kommer jag bara njuta av spektaklet med en stor skål med popcorn. I mina ögon så saknar kvällstidningsmurvlar människovärde, helt värdelösa.