Citat:
Ursprungligen postat av
Dreamstate
Tror nog att du kan passa på att röda Erkran. Han har ju haft beställningar liggandes i över en månad för många, han svarar inte på meddelande, han har dispyter liggandes från ett par människor och svarar inte på dem och har för mig att jag läst åtminstone en post om att han skickat "falska" piller i åtminstone ett fall.
Erkran är en gammal räv, gör ont att röda honom så jag kan lägga honom under "Tveksam" i några dagar till, så får vi se om det blir bättring. Annars åker han väl under röda, hur trist det än är, då han alltid varit OK med mig och många andra. Tråkigt.
Två ordrar lagda och båda hos tveksamma/röda säljare, borde ha kollat tråden innan jag la beställningarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bamse.
Fyller på lite.
LeifGW kan du gröna, MNGFS likaså. Har köpt av bägge och båda har väldigt bra, MNGFS hade nog enligt mig snäppet bättre, fick ett sample då jag hjälpt honom att lägga upp omdömen från folk som inte har över 200+ inlägg men ändå velat kommentera och jävlar vilket drag det var i det. På en 0.2 vart jag mycket mer påtänd än vad jag brukar bli på en 0.5 som köpes här i stan. LeifGW var också potent helt klart!
BCBOB kan jag också röda, usch..
Då är det fixat.