2015-02-04, 17:17
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
hur e tjacket från tex knappen och leifgw jämfört med YLBD, kickass, med mera?

endast ni som testat alla de olika förväntar jag mig svara då det inte är en hypotetisk fråga.
tack
Leifgw borde du undvika som pesten. Riktigt skit. Knappens är i regel bra men har en tendens att skicka ut skräp imellanåt. Ylbd's är nice. Kickass vet jag inte men är det samma som swecans så funkar det väl iaf
2015-02-04, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradoxen
Går det att få någon slags refound iom att organismen helt har slutat logga in?
Undrar detsamma... har lagt en beställning som jag väntat på fortfarande sedan 19 JANUARI !!!
jag har inledd disput nu, avvakta med en moderator och ser om jag får mina bitcoins tillbaka.
2015-02-04, 18:06
Medlem
ett pm

evo tråden
Lust att skriva i evolution tråden?

Har väntat på min beställning från BCBOB i en vecka nu, håll er borta från honom.
2015-02-04, 18:16
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Leifgw borde du undvika som pesten. Riktigt skit. Knappens är i regel bra men har en tendens att skicka ut skräp imellanåt. Ylbd's är nice. Kickass vet jag inte men är det samma som swecans så funkar det väl iaf
Riktigt skit? Skojar du med mig eller? Hans tjack som är tvål/wax-konsistens ligger i toppen över de som finns inrikes. Riktigt skön kick vid IV och bra pris!

Edit: DrMeth får när som helst in en ny omgång meth
Senast redigerad av fr3aksh0w 2015-02-04 kl. 18:47.
2015-02-04, 18:26
Medlem
juvasss avatar
Någon som kan beskriva LeifGW's TURKISH SEMI HASCH ?
2015-02-04, 19:44
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Riktigt skit? Skojar du med mig eller? Hans tjack som är tvål/wax-konsistens ligger i toppen över de som finns inrikes. Riktigt skön kick vid IV och bra pris!

Edit: DrMeth får när som helst in en ny omgång meth
Ja eller hur. Diggade verkligen lukten av gamla ruttna räkor också. Kalaskvalite... Men han kanske har nån bra sort imellanåt. Angående kicken, ta lite vatten, epsom, socker och lite koffein så slipper du köpa tjack för dyra pengar

Edit: Dr meth däremot är en bra lirare
2015-02-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalrepus
GGD är så vitt jag vet en akronym för en säljare som kallar sig GoodGuyDealer.

Tack, förstod nästan att det inte var GGD han nickade
2015-02-04, 20:01
Medlem
Håller Thegirls nuvarande heroin (inte den potentare varianten som säljs som 0,5: or) måttet?
2015-02-04, 22:25
Medlem
Förstår inte varför ni inte tar och uppdaterar denna lista.
Ändrade lite i den då det har framkommit nya uppgifter om skojare och blåsare.

Gröna:
YLBD
Erkran
Swecan
Tramoteket
Alexandrus
MissMaryJane
LeifGW
MNGFS

------

Tveksamma:
ormar - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.
iDEAL-EXPRESS - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.

Röda/Bör undvikas helt:
Psyshop (selektiv)
organismen - spårlöst försvunnen
BCBOB (Accepterar beställningar men skickar ingenting, ilröd SCAMMER).

Fyll gärna på.
Senast redigerad av Meir 2015-02-04 kl. 23:25.
2015-02-04, 22:58
Medlem
Bamse.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meir

Gröna:
YLBD
Erkran
Swecan
Tramoteket
Alexandrus
MissMaryJane
LeifGW
MNGFS
------

Tveksamma:
ormar - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.
iDEAL-EXPRESS - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.

Röda/Bör undvikas helt:
Psyshop (selektiv)
organismen - spårlöst försvunnen
BCBOB (Accepterar beställningar men skickar ingenting, ilröd SCAMMER).

Fyller på lite.

LeifGW kan du gröna, MNGFS likaså. Har köpt av bägge och båda har väldigt bra, MNGFS hade nog enligt mig snäppet bättre, fick ett sample då jag hjälpt honom att lägga upp omdömen från folk som inte har över 200+ inlägg men ändå velat kommentera och jävlar vilket drag det var i det. På en 0.2 vart jag mycket mer påtänd än vad jag brukar bli på en 0.5 som köpes här i stan. LeifGW var också potent helt klart!

BCBOB kan jag också röda, usch..
2015-02-04, 23:10
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meir
text...

Tror nog att du kan passa på att röda Erkran. Han har ju haft beställningar liggandes i över en månad för många, han svarar inte på meddelande, han har dispyter liggandes från ett par människor och svarar inte på dem och har för mig att jag läst åtminstone en post om att han skickat "falska" piller i åtminstone ett fall.
2015-02-04, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamstate
Tror nog att du kan passa på att röda Erkran. Han har ju haft beställningar liggandes i över en månad för många, han svarar inte på meddelande, han har dispyter liggandes från ett par människor och svarar inte på dem och har för mig att jag läst åtminstone en post om att han skickat "falska" piller i åtminstone ett fall.
Erkran är en gammal räv, gör ont att röda honom så jag kan lägga honom under "Tveksam" i några dagar till, så får vi se om det blir bättring. Annars åker han väl under röda, hur trist det än är, då han alltid varit OK med mig och många andra. Tråkigt.

Två ordrar lagda och båda hos tveksamma/röda säljare, borde ha kollat tråden innan jag la beställningarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Bamse.
Fyller på lite.

LeifGW kan du gröna, MNGFS likaså. Har köpt av bägge och båda har väldigt bra, MNGFS hade nog enligt mig snäppet bättre, fick ett sample då jag hjälpt honom att lägga upp omdömen från folk som inte har över 200+ inlägg men ändå velat kommentera och jävlar vilket drag det var i det. På en 0.2 vart jag mycket mer påtänd än vad jag brukar bli på en 0.5 som köpes här i stan. LeifGW var också potent helt klart!

BCBOB kan jag också röda, usch..
Då är det fixat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in