Citat:
Ursprungligen postat av
totaler.krieg
Trevligt att FS 2.0 är på gång. Undrar om säljarna har fått möjlighet att komma åt sidan en tid innan så att det redan finns gott om annonser utlagda när sidan startar officiellt. Synd att den admin som skött allt så bra inte fortsätter resan, 90 % skulle lätt dragit med pengarna i det läget som de var i då - visar att han är en riktigt reko person. Och om han litar på den nya admin så gör jag också det. Vågar folk handla från Agora och Nuc så bör de även våga handla på FS 2.0. Fattar dock inte varför de inte gör ett system där alla admins måste godkänna saker som rör den faktor där en person kan dra med alla pengarna, dumt att det bara krävs en admins lösenord eller vad det är för att kunna försvinna med pengarna, borde kräva fler admins godkännande. Om de kunde ordna det så så skulle man kunna lita på sidan betydligt mer.
Fast o andra sidan skriver han ju även att han inte går i god för honom eftersom han omöjligt kan göra detta.. pengar förändrar människor på dom mest skeva sätt.
Så jag tycker i alla fall att alla bör vara extremt försiktiga när det kommer till att använda nya FS när/om den släpps. hoppa inte in i skiten blåögd och med trosorna nere utifall det skulle vara något fuffens då vi omöjligt kan veta om polisen kanske har något med saken att göra eller att Admin helt plötsligt drar Exit scam efter ett tag.
Någon skrev att det var mindre risk att admin gjorde Exit scam på FS eftersom sidan inte genererar lika mycket pengar men jag skulle säga att det är tvärtom.
Om du tjänar sinnessjuka mängder pengar på att driva en sida som Silkroad/evo så är alla hundratals timmar av slit + den extrema risk med FBI , säpo som flåsar en i nacken så är det ju värt att fortsätta slita och riskera livet för den extrema profit som genereras av allt arbete medans en sida som FS inte drar in så jävla mycket men det är precis lika mycket slit och samma straff och säkerhetsnojja som om du vore största market sidan...
Jag vill gärna tro att allt kommer bli som förut och nya FS kommer regera ännu en gång och ge oss svenskar möjligheten att handla säkert och smidigt igen men jag tar endå allt detta i åtanke innan jag hoppar upp på bordet naken och dansar till musiken.
Så va försiktiga allihopa och be till gudarna att FS kommer tillbaka med en legit admin och en schyst setup.
Till FS admin6 om du har möjlighet så lägg till en Bitcoin tumbler/Fog i FS det hade varit helt fantastiskt åtminstone in eller utvägen från sidan.