2015-04-21, 05:39
Medlem
denfinastavens avatar
skriv alias på vendorn, vad är du rädd för?
2015-04-21, 05:43
Medlem
manligtmyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denfinastaven
skriv alias på vendorn, vad är du rädd för?

Jag tar bort det jag sagt om vendorn. For just nu verkar det vara valdigt oklart, difust, rorigt.. Jag vantar till Admin lost detta innan jag sager. Men Admin ar knappast scammers om jag tanker logiskt.
Senast redigerad av manligtmys 2015-04-21 kl. 06:41.
2015-04-21, 11:46
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manligtmys
Du verkar ju ha nagon sarts koppling till nagon som kanner admin, eller i alla fall over internet sa jag fragar dig.

Hur sakert tycker du det kanns med nya admin?
Tryggast hade ju varit ifall gamla admin tar reda pa kontaktuppgifter pa nya Admin. Aven om nya admin nu skulle kunna vara gamla admin. Nagon kanske visste om Admin 1's kontaktuppg. och "Tar nu inget ansvar" nar nummer 6 kliver in. Nu ar jag javligt cynisk, da hela den har grejen star en varmt om hjartat men vi har alla som varit pa dns langre an 3 manader troligtvis blivit blasta pa pengar vi hellre hade spenderat pa annat.

Admin var ju helt klockren, jag trodde dom skulle ta pengarna och dra. Folk kan snacka va fan dom vill men 95 procent hade stuckit med dem, lagt upp en fake DEA/NSA-skylt eller va fan som helst. Av den anledningen respekterar jag admin och jag tror ocksa darfor att han har fornuft nog att salja/ge bort sidan till nagon som kan forvalta den.

Vet inte om forra FS hade det, men auto-uttag till sin ordinarie wallet hade varit klockrent for saljare. Sen att nar man val koper inte kopa 100-1000 G (galler de flesta droger, kanske KAT eller spice isf) av en vendor direkt. Ar det en serios saljare sa kommer han ga med pa att skicka i omgangar - for samma pris som han skulle skicka hela kilot for. Common sense isn't that common anymore.

BTW: Nu glomde jag helt, stod det nar sjalva marketplacet skulle vara up n running?

Forlat for svenskan, sitter ej pa tangentbort av svenssonkvalla.

Jag har goda förhoppningar att det ska fungera fint med nya admin. Det kan jag ju inte vara säker på alls då jag aldrig sett hans arbete i praktiken. Men det att gamla admin har kännedom om honom gör att jag får den uppfattningen. Sen så omsätter ju FS bra mycket mindre än dom internationella siterna och det gör det ju mindre attraktivt med en exit scam.
2015-04-21, 13:55
Medlem
Geggusveckuss avatar
Någon som testat Thegirls batch som hon har inne på Nucleus? dvs Heroin batch #3
2015-04-21, 14:38
Medlem
Grönar Sk*ntgr*nt (*=ö) Fick 3 olika strains á 2 gram var på posten idag! fina buds men dock ganska hårt packade.
2015-04-21, 15:20
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morktsvammel
Grönar Sk*ntgr*nt (*=ö) Fick 3 olika strains á 2 gram var på posten idag! fina buds men dock ganska hårt packade.

Hunnit testa någon av strainsen? ch får jag fråga vilka strains det var ?

Och med hårt packade menar du att dom pressats under Vakuum och blivit kompakta?
2015-04-21, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus
Hunnit testa någon av strainsen? ch får jag fråga vilka strains det var ?

Och med hårt packade menar du att dom pressats under Vakuum och blivit kompakta?

Ska testa en av strainen ikväll (brukar inte röka på dagen) Det var MK Ultra, Blue OG och burmese kush. mm kompakta av vakuumpackeringen. Men brukar svälla upp lite efter tag.
2015-04-22, 01:14
Medlem
Trevligt att FS 2.0 är på gång. Undrar om säljarna har fått möjlighet att komma åt sidan en tid innan så att det redan finns gott om annonser utlagda när sidan startar officiellt. Synd att den admin som skött allt så bra inte fortsätter resan, 90 % skulle lätt dragit med pengarna i det läget som de var i då - visar att han är en riktigt reko person. Och om han litar på den nya admin så gör jag också det. Vågar folk handla från Agora och Nuc så bör de även våga handla på FS 2.0. Fattar dock inte varför de inte gör ett system där alla admins måste godkänna saker som rör den faktor där en person kan dra med alla pengarna, dumt att det bara krävs en admins lösenord eller vad det är för att kunna försvinna med pengarna, borde kräva fler admins godkännande. Om de kunde ordna det så så skulle man kunna lita på sidan betydligt mer.
2015-04-22, 08:20
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Trevligt att FS 2.0 är på gång. Undrar om säljarna har fått möjlighet att komma åt sidan en tid innan så att det redan finns gott om annonser utlagda när sidan startar officiellt. Synd att den admin som skött allt så bra inte fortsätter resan, 90 % skulle lätt dragit med pengarna i det läget som de var i då - visar att han är en riktigt reko person. Och om han litar på den nya admin så gör jag också det. Vågar folk handla från Agora och Nuc så bör de även våga handla på FS 2.0. Fattar dock inte varför de inte gör ett system där alla admins måste godkänna saker som rör den faktor där en person kan dra med alla pengarna, dumt att det bara krävs en admins lösenord eller vad det är för att kunna försvinna med pengarna, borde kräva fler admins godkännande. Om de kunde ordna det så så skulle man kunna lita på sidan betydligt mer.

Fast o andra sidan skriver han ju även att han inte går i god för honom eftersom han omöjligt kan göra detta.. pengar förändrar människor på dom mest skeva sätt.

Så jag tycker i alla fall att alla bör vara extremt försiktiga när det kommer till att använda nya FS när/om den släpps. hoppa inte in i skiten blåögd och med trosorna nere utifall det skulle vara något fuffens då vi omöjligt kan veta om polisen kanske har något med saken att göra eller att Admin helt plötsligt drar Exit scam efter ett tag.

Någon skrev att det var mindre risk att admin gjorde Exit scam på FS eftersom sidan inte genererar lika mycket pengar men jag skulle säga att det är tvärtom.

Om du tjänar sinnessjuka mängder pengar på att driva en sida som Silkroad/evo så är alla hundratals timmar av slit + den extrema risk med FBI , säpo som flåsar en i nacken så är det ju värt att fortsätta slita och riskera livet för den extrema profit som genereras av allt arbete medans en sida som FS inte drar in så jävla mycket men det är precis lika mycket slit och samma straff och säkerhetsnojja som om du vore största market sidan...

Jag vill gärna tro att allt kommer bli som förut och nya FS kommer regera ännu en gång och ge oss svenskar möjligheten att handla säkert och smidigt igen men jag tar endå allt detta i åtanke innan jag hoppar upp på bordet naken och dansar till musiken.

Så va försiktiga allihopa och be till gudarna att FS kommer tillbaka med en legit admin och en schyst setup.

Till FS admin6 om du har möjlighet så lägg till en Bitcoin tumbler/Fog i FS det hade varit helt fantastiskt åtminstone in eller utvägen från sidan.
2015-04-22, 10:12
Medlem
pterodactyls avatar
Beställde nyss ett 1 grams sample tjack av bugsbunny. Någon som har något annat tips på tjack?
2015-04-22, 12:22
Medlem
LeifGW har inte varit inloggad sedan 20 april, någon som hört från honom? La en order och har inte hört ett ord...
2015-04-22, 12:47
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalrosZ
LeifGW har inte varit inloggad sedan 20 april, någon som hört från honom? La en order och har inte hört ett ord...

Har också en order väntande från honom men jag avbröt den idag då han inte verkar logga in eller godkänna den.

Någon som hunnit testa Erkrans IV tjack?

och ni som missat så säljer Bugsbunny ut Smakprov på hans Amfetamin just nu för typ 10kr för ett gram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in