2017-06-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Frågat tidigare, men fick inget svar så testar igen.

LaLaLand?

Någon som har erfarenhet med denna säljare?

Jag har köpt oxy av honom om jag inte minns fel, var en period när hans priser var riktigt trevliga, sen kom normala svindyra oxyn in och lala verkar förstått att han kunde ta mer betalt.

Älskar oxy men priserna på FS är extrema. Just lala måste missat detta för jag vill minnas att jag gav 4,5kr/mg vilket nästan är bättre än utrikes.

Rekommenderar alla heisenberg Meds, 99.9 trust på Abay och 1-3dd är min erfarenhet. Tror han tar 5$ för 10mg (eller var det för 20?) och är jäääävligt proffsig. Jag har handlat av honom sedan strax efter SR gick under.

Postnord slarvade bort en order, inget stort utan kanske 100-200mg oxy. Vi kommer överens att avvakta en vecka. Inget kommer, så han gör en reship men säger att det var synd att jag inte fick första paketet :wink:

2 dagar senare har jag mina grejer. 2 veckor senare dök första utskicket ut men jag blev förvirrad, kände ej igen alla pillren, det låg lite mer än väntat i påsen...

Det visar sig att han hade några enstaka av ett gammalt varumärke som saknade det hårda skalet så även om det var XR så var de väldigt mjuka. Styrkan ville jag veta samt hur vi skulle lösa betalning eftersom jag fått dubbla paket och en saftig bonus (tror det rörde sig om 80mg oxy) men han var mest glad att första kommit fram.

Efter år av affärer så byggs ju en tillit upp.

Så jag lyckades beställa 200mg och fick nästan 500... Billigaste oxyn jag snubblat över...

Dock säljer han endast vidare från apotek så det är just benzo och opi han är kung på.

OBS! Att jag fick full reship + bonus beror snarare på att vi känner varandra sedan äldre markets.

Tripledip vill jag verkligen rekommendera för den prismedvetna valium-älskaren. Självklart sämre än bensedin men de är i princip gratis.
Dessutom, jag har löst recept på stesolid och skulle nog säga att de är jämlika (stess är verkligen skit) iaf.

Så eftersom Tripledip är billigare än apoteket vet jag inte vad jag ska göra med mina recept. Bra att ha vid pissprov iofs...

Minns inte vad jag gav sist men 250+ bulks är väldigt billiga, minns inte ens om jag gav en tusenlapp för 250st.
Men är man kräsen är den bensedin som gäller.

Jag står på 40mg stess/dag. Tidigare åt jag 30mg bensedin men fick abs på 30mg stess.
Senast redigerad av Phailure 2017-06-11 kl. 20:45.
2017-06-11, 22:03
Medlem
Vad finns det för alternativ till FS om man vill handla inrikes? Är det bara FS som gäller eller är det värt att kika på andra marknadsplatser också?
2017-06-12, 11:12
Medlem
Brottinators avatar
Hm.. Någon mer som får felmeddelandet "This connection is not secure. Logins entered here could be compromised.", när du ska skriva i lösenordet till flugsvamp?

När jag klickar på "Learn more" skickas jag till en sida om säkerhet på Firefox, trots att den webbläsaren inte ens är igång.. Där står det:

"Firefox will display a lock icon with red strike-through red strikethrough icon in the address bar when a login page you’re viewing does not have a secure connection. This is to inform you that if you enter your password it could be stolen by eavesdroppers and attackers.

Starting in Firefox version 52, you will also see a warning message when you click inside the login box to enter a username or password.

Note: When you start typing in your login information, the warning message can obscure the password entry box. You can press the EnterReturn key after you type in your username (or click outside of the password area) to dismiss the warning."
2017-06-12, 12:05
Medlem
Angående problemet med "This connection is not secure" så är det för att sidan inte kör https (krävs i firefox senaste uppdatering). Alltså inget att oroa sig över då tor har annan kryptering.
2017-06-12, 12:18
Medlem
killenmedkexs avatar
Kavajmans syra är det riktigt jävla bra drag i, extremt bra priser också rekommenderas starkt
2017-06-12, 14:23
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikad
Angående problemet med "This connection is not secure" så är det för att sidan inte kör https (krävs i firefox senaste uppdatering). Alltså inget att oroa sig över då tor har annan kryptering.

Ah okej.. Jag hade visst Mozilla som default browser, trots att jag inte använt det på flera år :P
2017-06-14, 16:37
Medlem
Ugglens avatar
Sugen på att köpa hem lite bra E inför sommaren. Någon som kan rekommendera en bra försäljare med rena grejer?
2017-06-15, 01:59
Medlem
Kan någon förklara för en efterbliven jävel hur prissättningen på FS fungerar? Om en produkt kostar 100 SEK, och gör det dag in och dag ut, hur fungerar då prissättningen i takt med att BTC-värdet åker berg-och-dalbana (ungefär som nu)? Är dessa 100 SEK endast ett riktmärke för att ge köpare en ungefärlig prisbild, eller är det alltid motvärdet i BTC som avses?

Jag försöker nämligen klura ut om jag ska köpa BTC nu när värdet per 1 BTC minskat med typ 4000 SEK från i går till i dag, men å andra sidan vill jag inte vara med om ytterligare ras, men sen kom jag på att jag inte ens är hundra på hur det fungerar, så därför jag frågar.

Tjänar eller förlorar jag på att tjacka BTC nu jämfört med när värdet är högre, menar jag? Köper via Kraken, så de tar knappt någon avgift för köpet, så bortse ifrån det.
2017-06-15, 03:16
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nachtzeit
Kan någon förklara för en efterbliven jävel hur prissättningen på FS fungerar? Om en produkt kostar 100 SEK, och gör det dag in och dag ut, hur fungerar då prissättningen i takt med att BTC-värdet åker berg-och-dalbana (ungefär som nu)? Är dessa 100 SEK endast ett riktmärke för att ge köpare en ungefärlig prisbild, eller är det alltid motvärdet i BTC som avses?

Jag försöker nämligen klura ut om jag ska köpa BTC nu när värdet per 1 BTC minskat med typ 4000 SEK från i går till i dag, men å andra sidan vill jag inte vara med om ytterligare ras, men sen kom jag på att jag inte ens är hundra på hur det fungerar, så därför jag frågar.

Tjänar eller förlorar jag på att tjacka BTC nu jämfört med när värdet är högre, menar jag? Köper via Kraken, så de tar knappt någon avgift för köpet, så bortse ifrån det.

Priset i SEK förändras ej, motsvarande värde i BTC slås fast när beställning görs. Det bästa du kan göra (utan att spekulera i valutaförändringar) är att spendera dina BTC direkt efter inköp, för att de ska motsvara så lika värde i SEK vid köpa av produkt som vid växling från SEK till BTC.

Ett råd är att alltid köpa lite extra, beroende på avgifter från växling, btc-mixer och valutaförändringar, och sedan spendera direkt.
2017-06-15, 05:49
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglen
Sugen på att köpa hem lite bra E inför sommaren. Någon som kan rekommendera en bra försäljare med rena grejer?

Diamanten eller Illusionen
2017-06-15, 11:31
Medlem
justonefix124s avatar
Doktorkosmos säljer bra och prisvärd bruning. Tyvärr är Stealthen noll typ, kuvert med en haschbit i.
Någorlunda stealth borde inte kosta mer än tjugo trettio spänn. Ren lathet av de som bara slänger i knark i ett kuvert.
2017-06-15, 13:54
Medlem
DoMMs avatar
Hur kommer det sig att produktomdömen, eller för den sakens skull säljaromdömen, inte längre syns som de brukade på FS? För mig ser det ut såhär över allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in