Citat:
Jag har köpt oxy av honom om jag inte minns fel, var en period när hans priser var riktigt trevliga, sen kom normala svindyra oxyn in och lala verkar förstått att han kunde ta mer betalt.
Älskar oxy men priserna på FS är extrema. Just lala måste missat detta för jag vill minnas att jag gav 4,5kr/mg vilket nästan är bättre än utrikes.
Rekommenderar alla heisenberg Meds, 99.9 trust på Abay och 1-3dd är min erfarenhet. Tror han tar 5$ för 10mg (eller var det för 20?) och är jäääävligt proffsig. Jag har handlat av honom sedan strax efter SR gick under.
Postnord slarvade bort en order, inget stort utan kanske 100-200mg oxy. Vi kommer överens att avvakta en vecka. Inget kommer, så han gör en reship men säger att det var synd att jag inte fick första paketet :wink:
2 dagar senare har jag mina grejer. 2 veckor senare dök första utskicket ut men jag blev förvirrad, kände ej igen alla pillren, det låg lite mer än väntat i påsen...
Det visar sig att han hade några enstaka av ett gammalt varumärke som saknade det hårda skalet så även om det var XR så var de väldigt mjuka. Styrkan ville jag veta samt hur vi skulle lösa betalning eftersom jag fått dubbla paket och en saftig bonus (tror det rörde sig om 80mg oxy) men han var mest glad att första kommit fram.
Efter år av affärer så byggs ju en tillit upp.
Så jag lyckades beställa 200mg och fick nästan 500... Billigaste oxyn jag snubblat över...
Dock säljer han endast vidare från apotek så det är just benzo och opi han är kung på.
OBS! Att jag fick full reship + bonus beror snarare på att vi känner varandra sedan äldre markets.
Tripledip vill jag verkligen rekommendera för den prismedvetna valium-älskaren. Självklart sämre än bensedin men de är i princip gratis.
Dessutom, jag har löst recept på stesolid och skulle nog säga att de är jämlika (stess är verkligen skit) iaf.
Så eftersom Tripledip är billigare än apoteket vet jag inte vad jag ska göra med mina recept. Bra att ha vid pissprov iofs...
Minns inte vad jag gav sist men 250+ bulks är väldigt billiga, minns inte ens om jag gav en tusenlapp för 250st.
Men är man kräsen är den bensedin som gäller.
Jag står på 40mg stess/dag. Tidigare åt jag 30mg bensedin men fick abs på 30mg stess.
Senast redigerad av Phailure 2017-06-11 kl. 20:45.
Senast redigerad av Phailure 2017-06-11 kl. 20:45.