Hej har för få posts blabla, undrar om du kan posta i nätshopforumet åt mig?
Handlade av BCBOB för ca 2-3 veckor sedan, ingenting första 10 dagarna, sedan löfte om att det låg på lådan. Fortfarande ingenting, inget svar på PM fast han har varit inloggad och uppdaterat. Ser på hans feedback att andra sitter i samma sits. Han verkar inte lägga upp nya varor, så antar att han beslutat sig för att scamma de sista kunderna innan han lägger ner. Varningens finger för BCBOB alltså.
Knappen och LeifGW är bra tycker min kompis. Vilket som är det bästa är svårt att säga.
Dunderhonung hade inte så bra, min kompis säger att ruset inte riktigt kändes som det skulle.
Någon som testat Superman-tabletterna av Swecan? Tänkte iom alla dessa dödsfall på sistone och att det florerar runt om i Europa så finns det väl risk för att han säljer samma skräp?
Lika snabbt som vanligt från LeifGW, skickades igår och fick de idag med riktigt bra stealth!
Fick även lite ksalol i blister från GGD idag och likadant där så skickades de igår!
Nu väntar jag bara på 2g från "Smilee" som bör komma imorgon
Hej undrar om du kan posta i Evo tråden åt mig. Gärna anonymt då det är lite känslig info, men funkar annars också.
Har haft kontakt med BCBOB och får känslan av att en del orders faktiskt försvann i och med outningen av hans stealth. Lite obehagligt att ha brev ute på vift i sådana fall, men svårt att skylla det på honom. Skulle avvakta med röding.
Själv kommer jag inte handla av honom igen och det känns väl tveksamt om han vill ha mer med mig att göra ändå... Men han VERKAR uppriktig och ska han fortsätta som vendor så vore det ändå rätt korkat att scamma senaste ordrarna under några veckor, för att sedan fortsätta som ingenting. Då lägger man väl ner hela verksamheten och försvinner för att återuppstå under nytt namn istället, säljarna lever ju lite på sitt rykte.
Jaja, framtiden får utvisa.