2015-01-08, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Var hittar jag enklast en sida för att kolla vad en viss mängd btc är värda i SEK?
Antingen är jag, eller google nedsatt. Förmodligen jag.

Tips?
här tex : http://preev.com/btc/sek
2015-01-08, 19:11
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Om odlaren läser här så plocka upp plantan från golvet ta in den på dushrumemt och skölj av jorden ordentligt och jämt (tänk på att 70-80% av allt liv i krukan är i dem första cm av krukan) över hela krukan så att det rinner igenom hela och att alla rötter verkligen blir av med överskottet av näring.
Gör det här mellan 10- 14 dagar innan du sördar plantan. Viktigast är minst 10 dagar innan och att du gör det ordentligt kanske 2 gånger??

2015-01-08, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Vafan så svårt är det inte

Alex ska byta odlare efter det här så det spelar mindre roll nu, hans pollen och olja är riktigt potenta!
Senast redigerad av PHfrillan 2015-01-08 kl. 19:15.
2015-01-08, 20:22
Medlem
Skriuws avatar
Nån annan än jag som enbart fått rena skitprodukter frÅn LeiifGw? Får starka GalneGunnar vibbar av den litarn och man måste vara ordentligt färsk för att vara positiv till det han skickar ut.
2015-01-08, 21:52
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Nån annan än jag som enbart fått rena skitprodukter frÅn LeiifGw? Får starka GalneGunnar vibbar av den litarn och man måste vara ordentligt färsk för att vara positiv till det han skickar ut.

Det jag fick av han som skulle komma från DE var inte dåligt iaf. Dock har han inte kvar det.
2015-01-08, 21:54
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKS
Väntar också på Malvax sen samma tid. Ingen FE dock så det är nog bara posten. Mycket röda dagar. Annars har de varit snabba att leverera.

Fick mitt av Malvax idag och det skickades på tisdagen

EDIT: Oj dubbelpost, skyller det på sömnbrist och knark.
2015-01-08, 22:15
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw

Vet inte vad du pratar om för produkt nu. Men när han nyss hade startat upp på evo var hans kashmir helt okej. Garanterat prisvärt då det gick för 500~ för 5g. Men att CS vendors fipplar och fupplar hit och dit är ju allmän kunskap. Ni verkar inte ha det lätt.
2015-01-08, 22:21
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Det jag fick av han som skulle komma från DE var inte dåligt iaf. Dock har han inte kvar det.
Ok fick ett seriöst intryck av han men grejerna var värre än hassans kökskokade recept från bergen. Kör väl olika beroende på hur man ligger till i antal beställningar. Finladdet var rena skämtet det med.

Från det ena till det andra, cobraswe stavar sjukt bra priser, nån som testat och kan konfirmera att det är bra grejer?
Senast redigerad av Skriuw 2015-01-08 kl. 22:29.
2015-01-08, 22:24
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Vet inte vad du pratar om för produkt nu. Men när han nyss hade startat upp på evo var hans kashmir helt okej. Garanterat prisvärt då det gick för 500~ för 5g. Men att CS vendors fipplar och fupplar hit och dit är ju allmän kunskap. Ni verkar inte ha det lätt.
Pratar amf och ladd nu. Lätt har jag det. Ni puffare går efter beng för peng och brukar gladligen dra i er henna bara det är lent för halsen
2015-01-08, 22:27
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Ok glad för din skull då kan han om han vill iaf
2015-01-08, 22:58
Medlem
denfinastavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Ingen slår alex så är det, grället odlaren har fixat är åt skogen förtillfälelt men jag kan lova att man kan hitta sämre på gatan med dåliga kontakter och har otur.

Den här Batchen va den sista från den här odlaren, inget mer!
Oljan och hans pollen är sjukt potent!

Konstigt resonnemang, klart man kan hitta sämre på gatan med dåliga kontakter och otur, MEN såvida man inte bor på landsbygden är det fan en bedrift. Dessutom handlar man inte 10:a av någon random på gatan såvida man inte är halvmongo.
Det senaste han hade innan jul är skit, och ja, jag vet att han levererat tidigare har handlat av honom flera gånger och alltid varit nöjd, men detta är under all kritik.
Kommer iaf inte handla av dem igen, har inte råd att chansa och slänga ut tusenlappen på skit som man inte blir bäng av.

Är det förresten någon som vet vad som hände med TOLO efter SR2 gick ner, de hade utan tvekan det finaste gröna jag kommit över, odlat med mkt kärlek.
Senast redigerad av denfinastaven 2015-01-08 kl. 23:51.
2015-01-08, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denfinastaven
Konstigt resonnemang, klart man kan hitta sämre på gatan med dåliga kontakter och otur, MEN såvida man inte bor på landsbygden är det fan en bedrift. Dessutom handlar man inte 10:a av någon random på gatan såvida man inte är halvmongo.
Det senaste han hade innan jul är skit, och ja, jag vet att han levererat tidigare har handlat av honom flera gånger och alltid varit nöjd, men detta är under all kritik.
Kommer iaf inte handla av dem igen, har inte råd att chansa och slänga ut tusenlappen på skit som man inte blir bäng av.

Är det förresten någon som vet vad som hände med TOLO efter SR2 gick ner, de hade utan tvekan det finaste gröna jag kommit över, odlat med mkt kärlek.
Konstigt och konstigt.. jag la en order hoss han på 840kr på sr2 han markera ordern skickad sedan några timmar senare gick sidan ner, när den sedan kommer upp igen så har han tydligen inte skickat varan men btc är borta…
Jag inlede dispyt så för mig är han röd, även om folk verkade få sina ordar av han..
Jag köper inte av han iaf.
mvh
edit: det va alltså renfeldth jag inte fick ordern av.

Till svar på alex röka så håller jag med dig att det kunde ha varit bättre men med tänkte på att vissa vändors säljer smul och att alex själv säger att han kommer byta odlare räcker för att jag ska köpa av han igen. Tror det blir pollen eller olja nästa gång jag köper en 20a tills en ny batch kommer.
mvh
Senast redigerad av PHfrillan 2015-01-08 kl. 23:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in