Citat:
det säger att jag kan alla kartorna, på samma sätt som som jag vet att obj 261 inte kan skjuta här eller där om han står där eller om fv304 står där så kan jag inte stå säker där och där, men där e lugnt
samma sak med waffene100(för mig), nu vet jag inte om du har den, men samma med arty, spelar man dom så vet man var dom som oftast står
en sköt på mig igår, alla 10 bulor studsade(apcr), iofs så körde jag maus och han var dum nog att försöka penna mig när jag sidescrapa
jag är 100ggr mer rädd för batchat eller 50b som kan komma från var som helst än jag är för en förutsägbara waffen e100
ang mina skills, jag spelar(just nu) 106 tanks och bryr mig inte ett skit om stats, men ligger på 2k wn8
samma sak med waffene100(för mig), nu vet jag inte om du har den, men samma med arty, spelar man dom så vet man var dom som oftast står
en sköt på mig igår, alla 10 bulor studsade(apcr), iofs så körde jag maus och han var dum nog att försöka penna mig när jag sidescrapa
jag är 100ggr mer rädd för batchat eller 50b som kan komma från var som helst än jag är för en förutsägbara waffen e100
ang mina skills, jag spelar(just nu) 106 tanks och bryr mig inte ett skit om stats, men ligger på 2k wn8
Tror nog det beror på hur man spelar om man hamnar i skottlinjen för WTE/artys osv.
Kör du väldigt aggressivt och fartfyllt (mycket mediums dvs) lär du få både td's och artys efter dig oavsett bana. Medan om man spelar mer tillbakadraget, mer td's och artys, samt ofta sitter i arty-säker position, lär det knappast vara dig de siktar på i första hand, utan det blir spelare som mig som tar smällarna. Och ja, de gör ont när du får 2k+ i nyllet med det intra reload clippet, sen spelar det ingen roll om tornet är gjort av papper, du vill inte stå i skottlinjen och ta emot det ändå för att göra ca 400 skada.
Sedan spelar dina stats roll också, sen jag slog över till grönt på XVM får jag en helvettes massa mer artys efter mig, även om de skulle kunna slå ut en toptier T30 och få ett rejält övertag i matchen, siktar de på min tier 6 lätta vagn istället som.