Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2015-01-14, 09:37
Medlem
Carl Serungs avatar
Var ser man sina privata meddelanden? Är det under "aviseringar"?
Citera
2015-01-14, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Var ser man sina privata meddelanden? Är det under "aviseringar"?
Nej, utan förr så fanns ju Gästboken och den heter nu "diskussion" som finns om man går in på sin kanal och sedan trycker på diskussion så ser man där. Man kunde ju skicka meddelande privat till varandra, men den funktionen verkar ju youtube ha tagit bort helt.

När det kommer till ditt andra problem, om åldersgrejen så antar jag att du kan ha lämnat fel information när du startade kontot, eller fel info hos google+ om du har kopplat ditt konto dit. Jag vill minnas att man ska kunna se sin födelsedag vid inställningar, men även denna funktion kan youtube ha tagit bort, eller så är det så bara för mig bara för att jag har blivit varnad.

Kan du se denna film t.ex? LÄNK
Citera
2015-01-15, 08:08
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Nej, utan förr så fanns ju Gästboken och den heter nu "diskussion" som finns om man går in på sin kanal och sedan trycker på diskussion så ser man där. Man kunde ju skicka meddelande privat till varandra, men den funktionen verkar ju youtube ha tagit bort helt.

När det kommer till ditt andra problem, om åldersgrejen så antar jag att du kan ha lämnat fel information när du startade kontot, eller fel info hos google+ om du har kopplat ditt konto dit. Jag vill minnas att man ska kunna se sin födelsedag vid inställningar, men även denna funktion kan youtube ha tagit bort, eller så är det så bara för mig bara för att jag har blivit varnad.

Kan du se denna film t.ex? LÄNK
Ja jag kan se den filmen. När jag inte kan se filmen så kommer själva "spelaren" upp och så står det " Detta klippet är åldersbegränsat" och så kan man inte gå vidare.Säkerthet har jag också avstängt. Mina åldersinställningar är korrekta, och det funkade alltid förr i tiden innan det där jävla google + fördärvade allting!

FYI: Du kan fortfarande skicka privata meddelanden. När du är inne på någons kanal så klickar du på "om" och så ser du "Skicka privat meddelande"
Senast redigerad av Carl Serung 2015-01-15 kl. 08:11.
Citera
2015-01-15, 11:14
Medlem
Signalkabels avatar
hej

jag har ett lustigt problem med youtube, videosarna spelar bara några sekunder innan den automatiskt byter vidare till nästa, vad göra?
Citera
2015-01-22, 02:13
Medlem
Kimchi145s avatar
Vad betyder siffrorna bredvid prenumerationerna? Uppenbarligen inte nya videoklipp....Är det hur många nya prenumeranter dom har, nya kommentarer etc?
Senast redigerad av Kimchi145 2015-01-22 kl. 02:17.
Citera
2015-01-22, 02:16
Medlem
Kimchi145s avatar
felpost
Citera
2015-01-25, 14:58
Medlem
Varje gång jag postar någon länk i en Youtube-kommentar (även om länken går till en annan youtube-video) så syns bara min kommentar för mig, den är osynlig för andra. Har jag blivit blockad från att posta länkar eller? Jävla fittigt i så fall.
Citera
2015-01-27, 20:21
Medlem
Farbror Fazers avatar
Har byggt en helt ny dator med win 8.1. Nu finns youtubevideos BARA i 360/720. Även filmer jag VET ska ha allt från 240 och upp har BARA 360/720.

Inte ens på 1440p filmer finns någon typ av hd över 720 att tillgå. Vad fan är felet? Windows? Youtube? Drivrutinger?
Citera
2015-02-01, 15:58
Medlem
wastaahs avatar
Vet inte vad som är felet eller hur jag får bort det, men efter en kortare visit i tyskland är numera alla reklamer i youtube på mobilen tyska reklamer även fast jag befinner mig i sverige. Inte för att jag direkt gillar reklamer, men detta är extra jobbigt.
Citera
2015-02-01, 16:01
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Varje gång jag postar någon länk i en Youtube-kommentar (även om länken går till en annan youtube-video) så syns bara min kommentar för mig, den är osynlig för andra. Har jag blivit blockad från att posta länkar eller? Jävla fittigt i så fall.

Tror blocks på youtube fungerar typ som en shadowban, men kommer inte ihåg exakt vad implikationerna är längre.
Citera
2015-02-01, 19:00
Medlem
Det finns video-filmer på Youtube fotade av apache-helikoptrar och drönare där man tydligt kan se hur IS:are och Talibaner pippar getter och åsnor... kanske?
Citera
2015-02-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Vet inte vad som är felet eller hur jag får bort det, men efter en kortare visit i tyskland är numera alla reklamer i youtube på mobilen tyska reklamer även fast jag befinner mig i sverige. Inte för att jag direkt gillar reklamer, men detta är extra jobbigt.
Antar att det bara sker när du sitter på 3g och inte när du är uppkopplad mot ditt nätverk?
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Har byggt en helt ny dator med win 8.1. Nu finns youtubevideos BARA i 360/720. Även filmer jag VET ska ha allt från 240 och upp har BARA 360/720.

Inte ens på 1440p filmer finns någon typ av hd över 720 att tillgå. Vad fan är felet? Windows? Youtube? Drivrutinger?
Kan vara allt ifrån din nätverksanslutning till att du inte har flash installerat. Hur menar du att det bara finns i 360/720, kan du inte välja 240 eller finns det inget sådant alternativ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in