Citat:
Ursprungligen postat av
Green Cargo
Okej, tack, så har jag tur så kanske jag kan använda dessa 3 licenser på andra datorer. Men troligtvis var dessa knutna till förra datorn. Jag ska höra med Microsoft.
Släng iväg ett mail till dom. Förklarar lite enkelt hur du tänker så kan dom köra licensen mot sin licensgenerator.
Där ser man exakt vad det är för sorts licensvolym som du har samt vad du kan göra med dessa licenser.