Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Jag är inte Hammarby. Jag är inte Bajen-fan.
Det är ju det som är felet med era argument. Ingen kan tydligen veta hur Bajen står sig mot AS-lag, men ändå är det ni som sitter med sanningen. Otroligt vilket hyckleri. Bestäm dig. I så fall kan du inte uttala dig i fallet alls. Vänta och se liksom.
Jag litar mer på min analys, och några andra skarpa fotbollshjärnor jag diskuterat det här irl med. Mer tror jag på det än att kolla vad en trupp är värd.
Jag satte inte tonen.
Vad det gör? Ja, inte mycket mer än att man möjligtvis kan finna fint spelvärde på Hammarby under hela 2015. Inte mig emot. Däremot kanske en användare med nära tusen inlägg ska förstå att vi är på ett diskussionsforum. Vi ska diskutera, och då är det snarare ni med svaga argument som på något sätt sänker nivån. Och stryka någon medhårs, det gör jag sällan.
Jo, jag vet att du hakade på trenden att hålla på Bajen och inte är Hammarbyare på riktigt, vilket gör hetsigheten än märkligare.
Vi sitter väl inte med sanningen mer än er. Tycker det är ni som tar illa upp för att vi inte köper haussen. Vi säger bara att era höga förväntningar inte är så väldigt väl underbyggda eftersom ni inte har mött allsvenska lag än och omöjligt kan bedöma hur spelidén fungerar mot dessa. Inte ens Malmö får hål på alla lag som parkerar bussen framför mål. Drömma får man men förvänta er inte att alla ska tycka som ni.
De flesta är överens om att Hammarby är svårbedömda vilket inte är så konstigt.
Vi som sägs underskatta laget kanske i själva verket överskattar det.
Självklart får vi vänta och se, det är ju själva vitsen med att faktiskt spela matcherna. Därför är dessa hetsiga diskussioner ganska idiotiska
Hos Unibet som faktiskt lever på att ligga rätt oddsmässigt rankas laget 8:a efter både Dif och Helsingborg. Fast vad vet väl dom jämfört med din och dessa andras skarpa fotbollshjärnor.