2015-01-27, 14:09
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
1,5 mg av dessa utan tolerans mer eller mindre dödar ett bra tjackrus enligt min mening.

Sjukt bra när det är dags för at o bara vill sova.

Utan alkohol tycker jag man är relativt klar i huvudet på 0,75 mg av dessa, lite flummig och sluddrigt tal på sin höjd.
Men dem sätter sig rätt bra på balansen. Går/cyklar snett/slalom

För sömnen räcker det med en halv 0,75 mg för att sova riktigt gott i 7-8 h.
På en hel 0,75 mg blir man jävligt gött muskelavslappnad och trött och det blir riktigt svårt att hålla sig vaken till filmen i soffan, omöjligt typ. När man väl somnat på en 0,75 kan jag ta mig fan ligga o sova 15 timmar utan problem. Men det går att gå upp efter 10 timmar om man har viljan.

Man är liksom inte theralenbakis det är bara det att man sover så jävla gött och drömmer så jävla sött att det blir valet mellan att gå upp och ligga kvar blir enkelt.

Ta dem Max 3-4 ggr i veckan i doser om 0,375 - 0,75 och dem fungerar ypperligt.

Det kan tyckas konstigt att ta 1/4 eller 1/3 av dessa på 0,75 mg men även det är en fullgod dos mot ångest och för att bli avslappnad i kroppen samtidigt som man kan arbeta och vara klar i huvudet.

Flubromazelam borde pressats i 0,25 och 0,5 tycker jag nog Löjligt prisvärd benzo som dessutom slår många av dem klassiska på fingrarna.

En stesstia är en piss i Mississippi jämfört med en 0,75 mg flubro.

Det finns en anledning till att http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6963 varnar för dessa.

Behandla dessa goingar med respekt! Och blanda definitivt inte med opis o etanol.
Några starköl till en 0,75a är fint dock.

Mvh

Ja, jag skulle nästan våga påstå att dessa spelar i samma liga som triazolam potensmässigt, vilka som vi ju vet kommer i 0.125 och 0.25mg.
Har som minst delat på 10st 1.25mg med en vän, inte ens det var hanterbart haha. Ta det försiktigt med dessa även om ni som jag har både erfarenhet och tolerans..

Räcker ju definitivt att beställa 0.5mg
Citera
2015-01-27, 17:44
Medlem
Bullsquids avatar
Ingen som köper av TT nåt mer? nån som testat nya batchen? de verkar byta ofta
verkar som de flesta kör cl's 1.25mg stor skillnad på dem och TT's 1,5 eller?
tt's nya är vita med kryss ser ut som ikto fast fetare i storlek, väldigt smuliga
cl's är röda med kryss, minimala och tunna som ett papper typ

funkar det även att snorta de eller då de smular nåt så jävligt?

hmm, känner då inte ett skit på tt's iaf
1,5mg ca 4 timmar sen minst sen 0.75 till av dem lite senare , sedan cl's halv 1.25mg nu
helt normal ännu.

kan det va tolerans från igår?

då va det 1.25mg från cl ca 16-17-tiden, blev då jävligt trött sov typ 18-21, sen en halv tt's 1,5mg (+0,75mg) för att somna vidare. visst blev det go sömn men sov ju bara bort hela dagen vilket inte direkt var tänkt. ska man behöva dubbla direkt nu eller? vågar inte ta för mkt men är väldigt uttråkad och förbannad att inget händer.

kan ju sänka nån bärs med kanske
Senast redigerad av Bullsquid 2015-01-27 kl. 18:43.
Citera
2015-01-27, 20:19
Bannlyst
Tycker man blir så satans trött av dessa. Nu har jag lite smått tolerans, men fortfarande är 0.5 mg lite för mycket ur det perspektivet. Väldigt slö, hyfsad ångestdämpning. Sitter i väldigt länge. Man blir lite flummig, som på Z-analoger, fast mindre. Toleransökningen och toleransminskningen går heller inte att lita på direkt.
Citera
2015-01-27, 20:23
Medlem
Bullsquids avatar
väntat hela eftermiddagen och kväll och ingen effekt både från tt och cl
biter fan inte, inte ens trött idag. hur mycke ska man behöva ta? e väl snart uppe i 4-5 mg
känner nada. inte ens trött, måste ändå upp i morronen.

slår ju aldrig. tog första runt kl 16...

snortar väl halv tt till då!! måste fan hända nåt *!!

förbannade mega tolerans
hoppas bara man e reko imorgon morse
Senast redigerad av Bullsquid 2015-01-27 kl. 20:37.
Citera
2015-01-27, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Ingen som köper av TT nåt mer? nån som testat nya batchen? de verkar byta ofta
verkar som de flesta kör cl's 1.25mg stor skillnad på dem och TT's 1,5 eller?
tt's nya är vita med kryss ser ut som ikto fast fetare i storlek, väldigt smuliga
cl's är röda med kryss, minimala och tunna som ett papper typ

funkar det även att snorta de eller då de smular nåt så jävligt?

hmm, känner då inte ett skit på tt's iaf
1,5mg ca 4 timmar sen minst sen 0.75 till av dem lite senare , sedan cl's halv 1.25mg nu
helt normal ännu.

kan det va tolerans från igår?

då va det 1.25mg från cl ca 16-17-tiden, blev då jävligt trött sov typ 18-21, sen en halv tt's 1,5mg (+0,75mg) för att somna vidare. visst blev det go sömn men sov ju bara bort hela dagen vilket inte direkt var tänkt. ska man behöva dubbla direkt nu eller? vågar inte ta för mkt men är väldigt uttråkad och förbannad att inget händer.

kan ju sänka nån bärs med kanske

Mina TT 1,5mg e rosa? Kan ta 2st o bli lugn o sova, men tar jag A.......s 1.25mg däckar jag
Citera
2015-01-27, 20:39
Medlem
Bullsquids avatar
nya är vita, tjocka, smuliga som fan går sönder bara man håller i de typ
dessutom ser de ut lite som ikto på ena sidan. ny batch och den verkar suga än så länge

står såhär på sidan "Flubromazolam 1,5mg vita 8mm med krysskåra. "

fyller bara på nu, trött på att vänta
Citera
2015-01-27, 23:35
Medlem
80-talists avatar
Citat:
dessutom ser de ut lite som ikto på ena sidan. ny batch och den verkar suga än så länge

Hur gick det i slutändan? Fick någon ro?
Citera
2015-01-28, 09:51
Bannlyst
Citat:

Kanske du ska ta dig en funderare. Om du testat både TT och CL´s flubbo men inga fungerar. Tror du då att det är du som har tolerans eller att det är fel på båda shopparnas produkter?

Du kanske ska testa lite andra benzo ett tag. Flubbo biter tydligen inte på dig.
Citera
2015-01-28, 15:39
Medlem
Sezlows avatar
Jag blir trött som ett troll av en halv rosa 1mg från Cl.
Sover jättegott på dem.
Citera
2015-01-28, 15:58
Medlem
Har beställt 100 1mg:are för 400 spänn.
Pålitlig och seriös säljare.
Väldigt billiga om de nu är så potenta som alla verkar säga. Ska bli intressant att testa då jag ofta lider av insomnia.
Är van och har tolerans, främst X och Stess konsument men ska nog börja med 0.5 till kvällen och se vad som sker.
Är varningarna för blandning legit?Imovane ska tydligen innebära dödsrisk.
Jag använder inte Imovane men vad är det för effekter som kan uppkomma, andningsdepression eller? Hur är det ihop med säg X eller Stess om man skulle ha kvar det i systemet? Skulle Sub utgöra någon risk?
Citera
2015-01-28, 16:11
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterJAZ
Har beställt 100 1mg:are för 400 spänn.
Pålitlig och seriös säljare.
Väldigt billiga om de nu är så potenta som alla verkar säga. Ska bli intressant att testa då jag ofta lider av insomnia.
Är van och har tolerans, främst X och Stess konsument men ska nog börja med 0.5 till kvällen och se vad som sker.
Är varningarna för blandning legit?Imovane ska tydligen innebära dödsrisk.
Jag använder inte Imovane men vad är det för effekter som kan uppkomma, andningsdepression eller? Hur är det ihop med säg X eller Stess om man skulle ha kvar det i systemet? Skulle Sub utgöra någon risk?
Min polare blanda med subutex och snubben mårfinfint säger han
Jag blandar sub och xanor så jag kan inte säga hur det blir men vännen min verkar nöjd.
Senast redigerad av Aerosol- 2015-01-28 kl. 16:28.
Citera
2015-01-28, 16:17
Medlem
Sezlows avatar
Jag tar Imovane men inte samma natt som Flubromazolam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in