Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
1,5 mg av dessa utan tolerans mer eller mindre dödar ett bra tjackrus enligt min mening.
Sjukt bra när det är dags för at o bara vill sova.
Utan alkohol tycker jag man är relativt klar i huvudet på 0,75 mg av dessa, lite flummig och sluddrigt tal på sin höjd.
Men dem sätter sig rätt bra på balansen. Går/cyklar snett/slalom
För sömnen räcker det med en halv 0,75 mg för att sova riktigt gott i 7-8 h.
På en hel 0,75 mg blir man jävligt gött muskelavslappnad och trött och det blir riktigt svårt att hålla sig vaken till filmen i soffan, omöjligt typ. När man väl somnat på en 0,75 kan jag ta mig fan ligga o sova 15 timmar utan problem. Men det går att gå upp efter 10 timmar om man har viljan.
Man är liksom inte theralenbakis det är bara det att man sover så jävla gött och drömmer så jävla sött att det blir valet mellan att gå upp och ligga kvar blir enkelt.
Ta dem Max 3-4 ggr i veckan i doser om 0,375 - 0,75 och dem fungerar ypperligt.
Det kan tyckas konstigt att ta 1/4 eller 1/3 av dessa på 0,75 mg men även det är en fullgod dos mot ångest och för att bli avslappnad i kroppen samtidigt som man kan arbeta och vara klar i huvudet.
Flubromazelam borde pressats i 0,25 och 0,5 tycker jag nog Löjligt prisvärd benzo som dessutom slår många av dem klassiska på fingrarna.
En stesstia är en piss i Mississippi jämfört med en 0,75 mg flubro.
Det finns en anledning till att http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6963 varnar för dessa.
Behandla dessa goingar med respekt! Och blanda definitivt inte med opis o etanol.
Några starköl till en 0,75a är fint dock.
Mvh
Sjukt bra när det är dags för at o bara vill sova.
Utan alkohol tycker jag man är relativt klar i huvudet på 0,75 mg av dessa, lite flummig och sluddrigt tal på sin höjd.
Men dem sätter sig rätt bra på balansen. Går/cyklar snett/slalom

För sömnen räcker det med en halv 0,75 mg för att sova riktigt gott i 7-8 h.
På en hel 0,75 mg blir man jävligt gött muskelavslappnad och trött och det blir riktigt svårt att hålla sig vaken till filmen i soffan, omöjligt typ. När man väl somnat på en 0,75 kan jag ta mig fan ligga o sova 15 timmar utan problem. Men det går att gå upp efter 10 timmar om man har viljan.
Man är liksom inte theralenbakis det är bara det att man sover så jävla gött och drömmer så jävla sött att det blir valet mellan att gå upp och ligga kvar blir enkelt.
Ta dem Max 3-4 ggr i veckan i doser om 0,375 - 0,75 och dem fungerar ypperligt.
Det kan tyckas konstigt att ta 1/4 eller 1/3 av dessa på 0,75 mg men även det är en fullgod dos mot ångest och för att bli avslappnad i kroppen samtidigt som man kan arbeta och vara klar i huvudet.
Flubromazelam borde pressats i 0,25 och 0,5 tycker jag nog Löjligt prisvärd benzo som dessutom slår många av dem klassiska på fingrarna.
En stesstia är en piss i Mississippi jämfört med en 0,75 mg flubro.
Det finns en anledning till att http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6963 varnar för dessa.
Behandla dessa goingar med respekt! Och blanda definitivt inte med opis o etanol.
Några starköl till en 0,75a är fint dock.
Mvh
Ja, jag skulle nästan våga påstå att dessa spelar i samma liga som triazolam potensmässigt, vilka som vi ju vet kommer i 0.125 och 0.25mg.
Har som minst delat på 10st 1.25mg med en vän, inte ens det var hanterbart haha. Ta det försiktigt med dessa även om ni som jag har både erfarenhet och tolerans..
Räcker ju definitivt att beställa 0.5mg