2015-01-26, 12:42
Medlem
Någon som lyckats få tag på halveringstider på denna?
Citera
2015-01-26, 15:23
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskback
För en som inte tagit benzo på över 6 månader, hur länge sover man efter 0,75?
Tanken är att ta en efter en natt med stimulanter

Omöjligt att säga hur den benson påverkar dig så kan inte svara på det, du måste testa själv.
Citera
2015-01-26, 17:57
Medlem
svenskbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Omöjligt att säga hur den benson påverkar dig så kan inte svara på det, du måste testa själv.

men det finns åtminstone en chans att jag lyckas ta mig upp om jag ställer klockan 7 timmar senare och inte sover bort hela dagen efter?
Citera
2015-01-26, 18:08
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
men det finns åtminstone en chans att jag lyckas ta mig upp om jag ställer klockan 7 timmar senare och inte sover bort hela dagen efter?

Testa och se
Citera
2015-01-26, 18:23
Medlem
auto607989s avatar
Citat:

Jag sover lätt 12timmar även fast jag har satt klockan på ringning. Har fått byta App på telefonen som låter högt som satan för att komma upp. Känner min lite halvbensad halva dagen efter oxo. Så se till att ha en väckarklocka som låter mycket och ställ den gärna lite långt från sängen så du måste kliva upp så du inte stänger av den i "sömnen".

mvh
Citera
2015-01-26, 18:34
Medlem
svenskbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Jag sover lätt 12timmar även fast jag har satt klockan på ringning. Har fått byta App på telefonen som låter högt som satan för att komma upp. Känner min lite halvbensad halva dagen efter oxo. Så se till att ha en väckarklocka som låter mycket och ställ den gärna lite långt från sängen så du måste kliva upp så du inte stänger av den i "sömnen".

mvh

hur stor dos har du tagit då?
Citera
2015-01-26, 20:38
Medlem
Citat:

Jag tycker den är bra just för att vid små doser så sover iaf jag gott, men kan studsa upp ur sängen när klockan ringer. Möjligen att det krävs en extra kopp kaffe på morgonen men värre än så är det inte.

Tar då en halv 0.75a.

Men ta inte det för nån sanning, här på forumet äter folk alla doser, och blackoutar i varierande antal dagar
Citera
2015-01-26, 20:55
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
hur stor dos har du tagit då?

1.25mg fast nått jag missa att skriva i förra inlägget är att jag alltid kombinerar med Propavan och Theralen .Utan Flubromazemapmen så ligger jag vaken hela natten med möjligen max 2timmars sömn uppdelat på 4 gånger även med Propavan och Theralen. Har Imovane och Flunitrazepam utskrivet oxo. Gått på detta i över 10 år. Utan att behöva höja dosen speciellt. RC benso är nått jag tar när mina vanliga sluta fungera.

mvh
Citera
2015-01-26, 21:34
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Jodå, panikångest när jag ska sova. Är dock i perioder det sker så behöver det bara som akutlösningar under jobbiga tider i livet. Men det är svårt men benzo hur man ska bruka det alltså, och allt för lätt att få tag på istället för att söka seriös hjälp. Mardrömmar tycker jag man fick av denna så jag letar mig vidare efter något annat preparat.

Synd på mardrömmarna, mina drömmar blir väldigt äventyrliga och fina på dessa.

Lite som på mirtazapin.

Mvh
Citera
2015-01-26, 21:41
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manne19
funkar dom bra mot AT på uppåt, har tolerans så vet inte redigt hur många man ska klippa för att kunna sova , tagit 3mg så länge får se om det funkar

1,5 mg av dessa utan tolerans mer eller mindre dödar ett bra tjackrus enligt min mening.

Sjukt bra när det är dags för at o bara vill sova.

Utan alkohol tycker jag man är relativt klar i huvudet på 0,75 mg av dessa, lite flummig och sluddrigt tal på sin höjd.
Men dem sätter sig rätt bra på balansen. Går/cyklar snett/slalom

För sömnen räcker det med en halv 0,75 mg för att sova riktigt gott i 7-8 h.
På en hel 0,75 mg blir man jävligt gött muskelavslappnad och trött och det blir riktigt svårt att hålla sig vaken till filmen i soffan, omöjligt typ. När man väl somnat på en 0,75 kan jag ta mig fan ligga o sova 15 timmar utan problem. Men det går att gå upp efter 10 timmar om man har viljan.

Man är liksom inte theralenbakis det är bara det att man sover så jävla gött och drömmer så jävla sött att det blir valet mellan att gå upp och ligga kvar blir enkelt.

Ta dem Max 3-4 ggr i veckan i doser om 0,375 - 0,75 och dem fungerar ypperligt.

Det kan tyckas konstigt att ta 1/4 eller 1/3 av dessa på 0,75 mg men även det är en fullgod dos mot ångest och för att bli avslappnad i kroppen samtidigt som man kan arbeta och vara klar i huvudet.

Flubromazelam borde pressats i 0,25 och 0,5 tycker jag nog Löjligt prisvärd benzo som dessutom slår många av dem klassiska på fingrarna.

En stesstia är en piss i Mississippi jämfört med en 0,75 mg flubro.

Det finns en anledning till att http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6963 varnar för dessa.

Behandla dessa goingar med respekt! Och blanda definitivt inte med opis o etanol.
Några starköl till en 0,75a är fint dock.

Mvh
Senast redigerad av unleash82 2015-01-26 kl. 22:10.
Citera
2015-01-27, 11:57
Medlem
2.5mg blev man skön på. Avslappnad mentalt och ingen ångest.
Citera
2015-01-27, 13:35
Medlem
Sezzlers avatar
Beställde ett gäng röda 0,75mg och jag vet ju var jag har varit ungefär, men inga detaljer whatsoever på 8st under 3 dagar. Gillar mer lugna bensorus som exempelvis iktorivil/diazepam som i stort sätt aldrig ger mig stora minnesluckor. Jävligt bra som sömnpiller dock. Kan inte hålla mig vaken om jag röker en gås och äter dessa. Potenta är dem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in