2015-01-11, 20:17
Medlem
zammas avatar
Hur lnge syns dessa p prov. Sitter p hem. r det lika lnge som halveringstiden saker sitter i?
Citera
2015-01-11, 22:13
Medlem
jagnickars avatar
Tog 3/4 av en 1.25 mg och sen blev jag helt crazy (minns inte mer n s) sen nr jag vaknade var det mnga fler som saknades i burken... SVRDOSERAD
Citera
2015-01-11, 22:30
Medlem
r det bara jag, eller SUGER askens rda 1,25mg?

Har ingen nmnvrt tolerans. Har brukat benso sporadiskt (ngon gng i veckan) i ett par r under perioder nr min insomna varit s illa att jag varken kunnat behlla jobb, klara studier eller relationer.

Repet har varit nra ett par gnger kan jag ju sga.. Men men, hr r min benzo-historik:

Pyrazolam, Dicla och Flubromazepan vid behov nr det var lagligt.

I sommras knaprade jag i mig en burk stesolid under loppet av 3-mnader.

Har p senare tid anvnd Meclo-skrpet, Klonazolam och nu Flubromazolam. tit kanske 40 stycken p ett par mnader. Askens 0,4-0,8 kapslar nockade mig som en boxare, men de hr rda pelletsen p 1,25 gr absolut nada. Haft uppehll ver hela julen och tnkte slockna tidigt d jag ska upp o jobba imorgon... men icke. Smllde i mig tre, vntade en timme. Inget. Smllde i mig tre till fr 30 min sedan. Fortf. inget frutom lite go muskelavslappning.

Vad r felet? Har jag byggt upp tolerans? Dlig batch? Kan tillgga att jag aldrig "missbrukat" benzo i den bemrkelsen att jag ftt en AT och kper svart enbart drfr att lkarna p sin hjd skriver ut propavan, eller ett 20-pack imovane (detta efter att jag mer eller mindre var i psykos-tillstnd efter 4 smnlsa ntter p rad.

OnT: Har jag byggt upp tolerans trots mitt ytterst ansvarsfulla bruk? Dlig batch? Eller br jag se mig om efter ngot annat?

Mvh.
DkM

Edit: Lever ett bra liv i vrigt. Gott om vnner, ett givande och vlbetalt jobb, en underbar flickvn som jag lskar, en fin lgenhet centralt i en medelstor svensk stad. Det r bara min jvla insomnia som hller p att kncka mig.
Senast redigerad av DkM 2015-01-11 kl. 22:53.
Citera
2015-01-12, 11:28
Medlem
anapols avatar
CL's 1mgs batch sug er ocks, frut s nockade 0,5 mig, men denna batch krvs det 8mg fr att en knna av ett pirr.
Citera
2015-01-12, 12:19
Medlem
weirdbeatss avatar
De dr rda frn Aromer r bst Lite fr bra mste jag sga. Smllde i mig en p vg hem frn posten och nr den inte kickade efter 20 minuter klippte jag i mig 2 till och strax innan flickvnnens bostad ytterligare en Nr vrmen slr emot mig kickar ven pillrena - typ samtidigt. Jag ppnar min pse med 4f pvp och drar en rejl lina, men dckar nd som om ngon slagit mig med en stekpanna i bakhuvudet. Vaknar upp ensam med blodiga sr i ansiktet, s det var bara att fortstta med 4f pvp Flickvnnen hade gett upp och flytt fltet. Men jag fortsatte nd i ett par dagar. Detta gyckelspel kulminerade i att jag gav mig p polis, som av ngon person tillkallats, d jag lr ha varit hotfull mot personal p apotek och kulminerade senare i brk med vktare medelst sp och bltning p sankt grans akutpsyk Jag hade nmligen rkt 5 gram 4f pvp utspritt p dessa dagar Idioti
Citera
2015-01-13, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Verkar som att flour-bromo-benzo/analoger har vldigt lng halveringstid intressant! Denna lter som triazolam fast med en vldigt lng halveringstid. Flubromazepam va ju en favorit. Ska prova denna triazolam-slkting framver.

Tills vidare gr jag lite vidare forskning p triazolam-slktingen Klonazolam

Vilken av dessa tycker ni passar bst fr GAD, akut ngest, smn mm? Jmfr grna dessa tv lite.

Mvh
Svarar p en lite ldre frga hr men men.

Flubromazolam: funkar till bda en jvla tolerans man fr bara. 0.5-1mg jag e lugn som fan efter 30min 1tim senare riktigt go. Anvnder dessa mot smnen d man somnar direkt nstan efter man tagit.

Klonazolam: borde vara bttre mot akuta ngest och torgskrck om man nu fr det som jag rtt av utan benz, med bra halveringstid ist fr att bygga upp en fet tolerans. Fast detta r ju med triazolo benz s tycker att det borde bygga bra tolerans den med. Vet inte.

Mitt val d ja sjlv har GAD smnproblem mm ltt flubromazolam.
Fick 2st 8mg flubromazepam med min order nifoxipam. Kommer mrka av dom 2+2 niffo+1,5mg flubrozolam. Hoppas det iaf. Efter pixad de bsta som finns.

God natt. Och nifoxipam'en verkar bttrat sig duktigt men det ska ja ta nr ja hllt nu i en vecka frn imorrn.
Citera
2015-01-13, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Tog 3/4 av en 1.25 mg och sen blev jag helt crazy (minns inte mer n s) sen nr jag vaknade var det mnga fler som saknades i burken... SVRDOSERAD

S kan det g, mnniskor som inte lider av oro, ngest osv ska inte ta benzo fr d brukar det oftast sluta illa p ett eller annat stt frr eller senare (dock kan vara jvligt bra att ha om man tar syra eller behver landa p p ngot uppt).

Sger inte att du inte tar benzo fr att medicinera dig men det fick inte det intrycket.
Citera
2015-01-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar

Blev jag med och har oro, panik ngest mm 2-3mg sen vaknade jag upp med utslagen kindtand. Nu har ja tolerans p dessa efter en.-2mn 150st 1mg s fr bli en svag som tex dikla efter mina 0,5or e slut.

Tur man vaknade upp iaf och inte fortsatte. Lr bli 6 svettiga jvla veckor att f ner p denna starka.
0,5 mg och man sover iaf.
Hoppas p nifoxipam med nu. Kan va bra tror jag.
Citera
2015-01-13, 17:01
Medlem
Shurda14s avatar
Folk verkar ta alldeles fr stora doser av denna.
Citera
2015-01-13, 17:06
Medlem
anapols avatar
Tog 8mg igr och det tog mig 5 filmer att somna.... bullshit
Citera
2015-01-13, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anapol
Tog 8mg igr och det tog mig 5 filmer att somna.... bullshit

haha lika roligt varje gng med folk som inte fattar vad tolerans innebr det mste va nt fel p pillrena jag blir ju inte fluddrad
det r inget att skryta med att man r trg.
Citera
2015-01-13, 20:17
Medlem
Martzs avatar
Hur r A***** 1.25 mg are? Ntt att hnga i granen?

La en bestllning nyss, tnkte ta de fr smnen. En halv till natten till o brja med br la funka?

Har ingen tolerans nu, d jag vart fri frn benzot i ngra mnader...men smnen r ett helvete....s de har blivit ett mste . Pz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in