2015-01-13, 18:26
Medlem
XEraseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Jag är fullt seriös, det är det jag vuxit upp med och det livet jag levt, är du seriös nu vilket jag får utgå från att du är ändå så måste du tänka på följande före du skrider till action:

straff, är strafflängden värt gärningen för dig? har du suttit? om inte, det är inte kul i häkte kan jag säga dig. senaste voltan gjorde jag en liknande sak, 5 år, en tripp till kumla, för ett dråpförsök för en kompis skull. Nu efterhand tänker man, inte värt det för fem öre, trots att han blev förolämpad av en idiot.

dig själv, ditt psyke, kan du med att göra någon så illa? en sak att skriva det här, och visst är alla kapabla till sjuka jävla saker, men är du redo att skada personen så att han inte vågar anmäla? det finns de som gått till snuten efter att ha fått fingrar brutna, tänk hur jävla ont det gör och ändå går de till snuten med risk för att få smaka på mer.

risker, tänk om du mördar honom av misstag, du åker på livstid. minimum 18-20 år sitter du då. han kanske får panik och tar en kniv, du tar kniven ifrån honom och hugger ner honom av en sån skitsak. hela livet förstört.

Ja jag kan plåga alla som skadar henne hur mycket som helst om jag vet att det hjälper henne.
Citera
2015-01-13, 20:00
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XErased
Ja jag kan plåga alla som skadar henne hur mycket som helst om jag vet att det hjälper henne.

Du startade tråden på juldagen, och nu är det tjugonde knut. Och du har uppenbarligen inte gjort något konkret än - bara gnällt här på FB. Du har fått tips (mosa knäskålar, kontakta polisen, hyra in tuffingar etc), men ändå sitter du tydligen bara där på din blekfeta röv och fortsätter gnälla. Ömkligt... Du kommer inte att göra ett skit, bara sitta där tycka synd om dig själv. Jo, du läste rätt: "tycka synd om dig själv".. Hade du på fullt allvar varit mån om tjejen (som du verkar väldigt sugen på) så hade du gjort något, utöver att bara gnälla på flashback. Jag känner igen ditt beteende...
Citera
2015-01-13, 21:03
Medlem
XEraseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lrad070142
Du startade tråden på juldagen, och nu är det tjugonde knut. Och du har uppenbarligen inte gjort något konkret än - bara gnällt här på FB. Du har fått tips (mosa knäskålar, kontakta polisen, hyra in tuffingar etc), men ändå sitter du tydligen bara där på din blekfeta röv och fortsätter gnälla. Ömkligt... Du kommer inte att göra ett skit, bara sitta där tycka synd om dig själv. Jo, du läste rätt: "tycka synd om dig själv".. Hade du på fullt allvar varit mån om tjejen (som du verkar väldigt sugen på) så hade du gjort något, utöver att bara gnälla på flashback. Jag känner igen ditt beteende...
Förut när dem bröt sig in till henne kom snutarna o tog dem. O dem har inte hört av sig nånting nå mer än annars hade jag redan spöat skiten ur dem så håll käften om du inte vet nå om saken...hon ska få papper av snutarna om det där som hon måste fylla i nu sen så blir det rättegång. Men om dem inte ger sig (vilket dem verkar ha gjort) som jag skrev innan här så åker jag o letar upp dem sen så slutar det väldigt illa för dem
Citera
2015-01-13, 23:05
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Förut när dem bröt sig in till henne kom snutarna o tog dem. O dem har inte hört av sig nånting nå mer än annars hade jag redan spöat skiten ur dem så håll käften om du inte vet nå om saken...hon ska få papper av snutarna om det där som hon måste fylla i nu sen så blir det rättegång. Men om dem inte ger sig (vilket dem verkar ha gjort) som jag skrev innan här så åker jag o letar upp dem sen så slutar det väldigt illa för dem

Vi väntar otåligt på att du GÖR något, och inte bara grinar på flashback. "Man up" fgs!.. Du ska "snart" göra något? När då? År 2044, när ditt tålamod har tagit slut, och du äntligen ska rädda din drömtjej?

Du har fått så många förslag (vissa bra, andra mindre bra) så det torde räcka. Antingen gör du något, eller så kan du ju bara fortsätta whina här.. "Patetiskt" är ju bara förnamnet...
Citera
2015-01-25, 02:45
Medlem
XEraseds avatar
Citat:
Vi väntar otåligt på att du GÖR något, och inte bara grinar på flashback. "Man up" fgs!.. Du ska "snart" göra något? När då? År 2044, när ditt tålamod har tagit slut, och du äntligen ska rädda din drömtjej?

Du har fått så många förslag (vissa bra, andra mindre bra) så det torde räcka. Antingen gör du något, eller så kan du ju bara fortsätta whina här.. "Patetiskt" är ju bara förnamnet...

ja men fan kan du hålla käften? jag ska flyta ner till henne och då är det inte en enda jävel som gör nå.
Citera
2015-01-25, 13:32
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
ja men fan kan du hålla käften? jag ska flyta ner till henne och då är det inte en enda jävel som gör nå.
Flyta? Nå?
Om du ska nå något är det bättre att stå ordentligt än att flyta runt.

I övrigt är du bara patetisk som tror att du kan rädda denna fagra ungmö.
Citera
2015-01-26, 13:32
Medlem
Kravallens avatar
1. Skaffa vitt "WB-linne".
http://www.ebay.com/bhp/wife-beater
2. Skaffa "tuff" hund. En Amstaff eller liknande ser tydligen tuffa ut.
http://www.blocket.se/kronoberg?q=amstaff&cg=0&w=3&st=s&ca=21&is=1&l=0&m d=th
3. Köp gula timberlandkängor.
http://www.nicework.nu/media/catalog...10061-00_1.jpg
4. Raka huvudet.
5. Skaffa nå billiga tatueringar som ser "tuffa" ut. Finns tråd om det ang. Örebro.
https://www.flashback.org/t317337

Problem solved.
Citera
2015-01-27, 01:16
Medlem
XEraseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kravallen
1. Skaffa vitt "WB-linne".
http://www.ebay.com/bhp/wife-beater
2. Skaffa "tuff" hund. En Amstaff eller liknande ser tydligen tuffa ut.
http://www.blocket.se/kronoberg?q=amstaff&cg=0&w=3&st=s&ca=21&is=1&l=0&m d=th
3. Köp gula timberlandkängor.
http://www.nicework.nu/media/catalog...10061-00_1.jpg
4. Raka huvudet.
5. Skaffa nå billiga tatueringar som ser "tuffa" ut. Finns tråd om det ang. Örebro.
https://www.flashback.org/t317337

Problem solved.
alltså vad har det där med saken o göra? jag har en skinnjacka med kängor med backslick och vad har det med saken o göra? och en bowie kniv i jackfickan om du vill veta.
Citera
2015-01-27, 01:45
Medlem
_Monk_s avatar
Citat:
alltså vad har det där med saken o göra? jag har en skinnjacka med kängor med backslick och vad har det med saken o göra? och en bowie kniv i jackfickan om du vill veta.

En bowiekniv i jackfickan? har du stora fickor eller är det en väldigt liten "bowiekniv"?
kängor är bra, många som har det på vintern, fötter och leder mår inte bra av för mkt kyla, sen slipper man bli blöt när det töar lite
backslick är lite smågay faktiskt... men en shysst skinnjacka är ok, va det nån dyrare modell så håller den nog rätt länge, det är bra att vara ekonomisk
Citera
2015-01-27, 02:47
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:

Tung Bowie-kniv. Oääuuöö - now we are talking. Tung kille, du är på rätt väg grabben! Är du "gaddad" (ursäkta om jag har missat det..). Du ska ha minst en tår tatuerad under varje öga - det betyder att du har tagit livet av (minst) två personer.

Du kommer inte att behöva slåss när du flyttar ner till Skåne (se citatet nedan), de viker direkt! När de ser dina kängor med "backslick" så viker de direkt åt sidan.. "Wowow, here comes the master dude".

Sedan kan du söka socialbidrag (finns i annan tråd, LOCKA mig inte att länka ), lägra din drömflicka och försvara henne från allt ont.

Äh, kunde inte låta bli: "https://www.flashback.org/sp52011829".

Citat:
Hej! nu är det så att jag kanske skriver i fel ämne men då får ni sätta min tråd i rätt ämne.
Jag-18 år (studerande/går på IV) min inkomst nu (1050 :- studiebedrag och 1200:- för att jag inte har min farsa här "tror jag" inte säker han bor i ukraina) bor hemma hos min morsa (örebro län) och har en flickvän som bor i skåne som jag vill flytta ner till...

så om jag vill flytta ner till skåne till min flickvän fixar då soc. det? hur kan jag göra det? vad ska jag säga när jag går till soc? om dem fixar lägenhet till mig där hur mycket pengar får jag i månaden? får jag vänta till nästa år för att komma in på gymnasiet där?

jag kan inget sånt och kunde inte hitta en tråd där jag fick svar på mina frågor så därför gör jag en egen tråd nu och hoppas jag får svar på mina frågor!
MVH tacksam för svar på mina frågor

Om hela grejen går fel, så kan nog morsan i Örebro (län) hjälpa dig. Om inte annat, så att rumpa upp dig ordentligt. För det behöver du. Twice.
Citera
2015-01-27, 04:04
Medlem
_Monk_s avatar
Citat:
Tung Bowie-kniv. Oääuuöö - now we are talking. Tung kille, du är på rätt väg grabben! Är du "gaddad" (ursäkta om jag har missat det..). Du ska ha minst en tår tatuerad under varje öga - det betyder att du har tagit livet av (minst) två personer.

Du kommer inte att behöva slåss när du flyttar ner till Skåne (se citatet nedan), de viker direkt! När de ser dina kängor med "backslick" så viker de direkt åt sidan.. "Wowow, here comes the master dude".

Sedan kan du söka socialbidrag (finns i annan tråd, LOCKA mig inte att länka ), lägra din drömflicka och försvara henne från allt ont.

Äh, kunde inte låta bli: "https://www.flashback.org/sp52011829".

Om hela grejen går fel, så kan nog morsan i Örebro (län) hjälpa dig. Om inte annat, så att rumpa upp dig ordentligt. För det behöver du. Twice.

nej nej, börja inte mobba honom för bowie`n, han kanske grillar med polarna ofta och behöver tälja grillpinnar, sen så kan faktiskt godispåsar vara redigt jobbiga ibland att öppna utan att dom går upp i sidan sådär
Citera
2015-01-27, 19:07
Medlem
XEraseds avatar
hahahahhahaha xD det enda ni på flashback duger till är att skratta åt om jag ska va ärlig... xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in