Citat:
Ursprungligen postat av
XErased
alltså vad har det där med saken o göra? jag har en skinnjacka med kängor med backslick och vad har det med saken o göra? och en bowie kniv i jackfickan om du vill veta.
Tung Bowie-kniv. Oääuuöö - now we are
talking. Tung kille, du är på rätt väg grabben! Är du "gaddad" (ursäkta om jag har missat det..). Du ska ha minst en tår tatuerad under varje öga - det betyder att du har tagit livet av (minst) två personer.
Du kommer inte att behöva slåss när du flyttar ner till Skåne (se citatet nedan), de viker direkt! När de ser dina kängor med "backslick" så viker de direkt åt sidan.. "Wowow, here comes the master dude".
Sedan kan du söka socialbidrag (finns i annan tråd, LOCKA mig inte att länka

), lägra din drömflicka och försvara henne från allt ont.
Äh, kunde inte låta bli: "
https://www.flashback.org/sp52011829".
Citat:
Hej! nu är det så att jag kanske skriver i fel ämne men då får ni sätta min tråd i rätt ämne.
Jag-18 år (studerande/går på IV) min inkomst nu (1050 :- studiebedrag och 1200:- för att jag inte har min farsa här "tror jag" inte säker han bor i ukraina) bor hemma hos min morsa (örebro län) och har en flickvän som bor i skåne som jag vill flytta ner till...
så om jag vill flytta ner till skåne till min flickvän fixar då soc. det? hur kan jag göra det? vad ska jag säga när jag går till soc? om dem fixar lägenhet till mig där hur mycket pengar får jag i månaden? får jag vänta till nästa år för att komma in på gymnasiet där?
jag kan inget sånt och kunde inte hitta en tråd där jag fick svar på mina frågor så därför gör jag en egen tråd nu och hoppas jag får svar på mina frågor!
MVH tacksam för svar på mina frågor
Om hela grejen går fel, så kan nog morsan i Örebro (län) hjälpa dig. Om inte annat, så att rumpa upp dig ordentligt. För det behöver du. Twice.