Citat:
Ursprungligen postat av
lrad070142
Soc eller mamma ska fixa din försörjning. Flashback ska tipsa om hur man skyddar en tjej (hon var "kompis" först, numera flickvän).. Vad gör du själv? Du verkar osedvanligt oförsigkommen och hjälplös..
Gammalt ordspråk som du inte förstår, det är riktat till de andra följarna av tråden: "Som man ropar i skogen får man svar".. Googla det du, lilleman.
om du inte har märkt det än så är det inte så lätt o bara skaffa jobb vart som helst och jag tänker fan inte be min morsa om hjälp med nånting. flashback ville jag ha tips från ja men jag ska flytta ihop med henne

så vafan är grejen nudå? måste bara låta lite tuff eller? jaaaa...om du har en tjej som har problem med några idioter 40 mil bort då åker du dit utan körkort eller pengar och letar upp dem själv o spöar upp dem även om snutarna redan har tagit dem o dem aldrig har hört av sig till henne sen dess

osså åker du hem igen så dem kan komma o spöa henne eller skicka sina polare på henne när du har åkt hem igen 40 mil bort och hon är själv

bra plan!!! Du är ju smart
tror min ide att flytta ihop med henne är lite bättre

då petar inte en enda jävel på henne...

o det där om soc? vadå ska jag alltså bo där utan pengar och leva på henne eller vad har du tänkt dig? berätta gärna hur du tänker!!! vore intressant o höra din geniala ide!!!!