• 6
  • 7
2015-01-27, 19:13
Medlem
Hon måste flytta. Sådant våld som är parrelaterat brukar ibland ha dödlig utgång.
Citera
2015-01-27, 19:13
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XErased
hahahahhahaha xD det enda ni på flashback duger till är att skratta åt om jag ska va ärlig... xD

Soc eller mamma ska fixa din försörjning. Flashback ska tipsa om hur man skyddar en tjej (hon var "kompis" först, numera flickvän).. Vad gör du själv? Du verkar osedvanligt oförsigkommen och hjälplös..

Gammalt ordspråk som du inte förstår, det är riktat till de andra följarna av tråden: "Som man ropar i skogen får man svar".. Googla det du, lilleman.
Citera
2015-01-27, 20:47
Medlem
XEraseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lrad070142
Soc eller mamma ska fixa din försörjning. Flashback ska tipsa om hur man skyddar en tjej (hon var "kompis" först, numera flickvän).. Vad gör du själv? Du verkar osedvanligt oförsigkommen och hjälplös..

Gammalt ordspråk som du inte förstår, det är riktat till de andra följarna av tråden: "Som man ropar i skogen får man svar".. Googla det du, lilleman.

om du inte har märkt det än så är det inte så lätt o bara skaffa jobb vart som helst och jag tänker fan inte be min morsa om hjälp med nånting. flashback ville jag ha tips från ja men jag ska flytta ihop med henne så vafan är grejen nudå? måste bara låta lite tuff eller? jaaaa...om du har en tjej som har problem med några idioter 40 mil bort då åker du dit utan körkort eller pengar och letar upp dem själv o spöar upp dem även om snutarna redan har tagit dem o dem aldrig har hört av sig till henne sen dess osså åker du hem igen så dem kan komma o spöa henne eller skicka sina polare på henne när du har åkt hem igen 40 mil bort och hon är själv bra plan!!! Du är ju smart
tror min ide att flytta ihop med henne är lite bättre då petar inte en enda jävel på henne... o det där om soc? vadå ska jag alltså bo där utan pengar och leva på henne eller vad har du tänkt dig? berätta gärna hur du tänker!!! vore intressant o höra din geniala ide!!!!
Senast redigerad av XErased 2015-01-27 kl. 20:54.
Citera
2015-01-27, 21:32
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
om du inte har märkt det än så är det inte så lätt o bara skaffa jobb vart som helst och jag tänker fan inte be min morsa om hjälp med nånting. flashback ville jag ha tips från ja men jag ska flytta ihop med henne så vafan är grejen nudå? måste bara låta lite tuff eller? jaaaa...om du har en tjej som har problem med några idioter 40 mil bort då åker du dit utan körkort eller pengar och letar upp dem själv o spöar upp dem även om snutarna redan har tagit dem o dem aldrig har hört av sig till henne sen dess osså åker du hem igen så dem kan komma o spöa henne eller skicka sina polare på henne när du har åkt hem igen 40 mil bort och hon är själv bra plan!!! Du är ju smart
tror min ide att flytta ihop med henne är lite bättre då petar inte en enda jävel på henne... o det där om soc? vadå ska jag alltså bo där utan pengar och leva på henne eller vad har du tänkt dig? berätta gärna hur du tänker!!! vore intressant o höra din geniala ide!!!!

Jag citerar ur din egen trådstart: "Hej! nu ä det så att en tjej (vi är inte ihop) som bor 40 mil ifrån mig blir hotad och kallad för massa skit av en kille som tror att han äger henne...." Men helt plötsligt är hon din flickvän? Och enda chansen att "rädda" henne (hon verkar ju ha klarat sig bra sedan juldagen 2014..) är att du flyttar in hos henne. Med hjälp av soc?

Sockersöt historia, men jag tror att din tjej (som i själva verket inte alls är "din" tjej) ska akta sig väldigt noga för att ha med dig att göra. Du kan inte ens ta hand om dig själv, och du verkar vara labil. Du missbrukar bl.a Tramadol, och gillar "grymt sex". Jo, jag har kollat din post-historia.. Du är inte, om jag ska uttrycka mig snällt, direkt någon "svärmors-dröm".

Ge fan i henne nu, och skaffa en skabb-skata inom gångavstånd. Då sparar du dessutom pengar genom att inte behöva lösa busskort. Låt "din tjej" vara ifred.
Citera
2015-01-28, 07:32
Medlem
Kravallens avatar
Detta är en trolltråd.

Annars så måste hon skyddas mot TS också då TS verkar vara mer våldsbenägen än MGM. Då den MGM aldrig varit fysisk mot TS flickvän. För enligt polis fanns inte bevis nog ang. ett besöksförbud. Då finns det verkligen inget att vara orolig för heller. Har den MGM inte ringt/skickat sms/gapat utanför/uppträtt hotfullt eller gjort någonting som fastnat som bevis? Nej, då finns det fan inget att oroa sig för heller.
Citera
2015-01-28, 08:33
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kravallen
Detta är en trolltråd.

Annars så måste hon skyddas mot TS också då TS verkar vara mer våldsbenägen än MGM. Då den MGM aldrig varit fysisk mot TS flickvän. För enligt polis fanns inte bevis nog ang. ett besöksförbud. Då finns det verkligen inget att vara orolig för heller. Har den MGM inte ringt/skickat sms/gapat utanför/uppträtt hotfullt eller gjort någonting som fastnat som bevis? Nej, då finns det fan inget att oroa sig för heller.

Precis. Den "vite riddaren", hög på Tramadol, ska rädda sin utsedda gemål (hon vet inte om det, ännu..). Men bara om soc eller hans mamma finansierar hans eskapader? "Tvångsvård" är ett begrepp som ligger nära till hands. Hon bör akta sig väldigt noga nu..
Citera
2015-01-28, 13:04
Medlem
XEraseds avatar
Hahaha xD ni kan ge fan i mina tidigare trådar tramadol har inte ett piss med saken o göra. Det där lät som att jag är djävulen själv hahaha xD ni är roliga här haha xD duktiga idioter värdelösa men ändå inte för att jag har i alla fall nånting att skratta åt xD hahaha
Citera
2015-01-29, 00:26
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Hahaha xD ni kan ge fan i mina tidigare trådar tramadol har inte ett piss med saken o göra. Det där lät som att jag är djävulen själv hahaha xD ni är roliga här haha xD duktiga idioter värdelösa men ändå inte för att jag har i alla fall nånting att skratta åt xD hahaha

För i helvete, barnunge.. Sök hjälp. Bli drogfri först. Skaffa jobb sedan, i Malmö. Fixa en egen lägenhet , för egna pengar. Sedan kanske du får "komma till" på den där jäntan som först var "bara kompis", men nu tydligen är flickvän. Och som du ska "skydda".

Av vad du skrivit hittills, så verkar det som om hon bara behöver "skydd" mot dig. Välj nu. Enklast, men tråkigt för din familj & dina kompisar är att du helt enkelt knarkar ihjäl dig snabbt som satan. Få det överstökat liksom - sådant kan gå ganska fort, och det gör kanske inte ens ont?
Citera
2015-01-29, 22:28
Medlem
_Monk_s avatar
Citat:

du är juh bara en liten grabb på tramadol med vite riddaren drömmar, klart folk skrattar....
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in