2014-12-27, 20:42
Medlem
XEraseds avatar
1. hon är inte ihop med aset
2. Han har skadat henne fysiskt nu det ser ni om ni läser hela tråden.
läs innan ni skriver massa skit.
Citera
2014-12-27, 22:06
Medlem
FlamingBacons avatar
Låter mest som en klassisk kvinna som har ett "badboy" ex/kk, och sedan hittar på massor med trams till dig för att undvika sociala pinsamheter. Det begriper väl du själv TS, det bästa är ju att polisanmäla och undvika kontakt i högsta möjliga grad.
Citera
2014-12-28, 01:40
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorka44
Om det är någon person som är tillsammans med bruden ifråga är det väl inte mycket du kan göra förutom att försöka få hon att lämna honom. Om nu snubben hotar en tjej och ger sig på en oskyldig tjej så kan jag garantera dig att han inte är farlig på något sätt, så på den planen behöver du inte oroa dig. Är gissningsvis någon bonde från Skinnskatteberg som vill höja sitt rykte från bajsplockare till potatisodlare.

Så vad jag skulle göra är att få tag på några killar, ta reda på vad han bor och slå av knäskålen på killen, viska i hans öra: Om vi får reda på att du rör "tjejen" igen så kommer vi inte vara lika snälla.
Snubben kommer ju vara rädd som en tupp efter detta och då är problemet löst.

Dock måste du ju se till att du vet alla detaljer, så att tjejen du pratar med inte ljuger eller vrider historien. Hon kanske är lika mycket delaktig i hela skiten. Försök få tag på killens kik eller skype eller någon kontakt, gör ett konto där du är någon och vill ta reda på vad som hänt, då märker du ganska snabbt hur det ligger till.

Hahahah, "vad jag skulle göra".. Du skulle inte göra ett jävla skit, du skulle hålla dig till kik-hotandet.

Ontopic, TS: Anmäl, skada hårt eller släpp det helt. Tråden löst.
Citera
2014-12-28, 03:44
Medlem
Livsituations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XErased

Citat:
ja hon försökte men det gick inte för han inte hade skadat henne fysiskt än

Citat:
1. Spöa upp honom ( då hoppar han på tjejen när hon är själv "har redan gjort det förut")

Men va. Du säger emot dig själv hela tiden
Citera
2014-12-28, 07:12
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Hahahah, "vad jag skulle göra".. Du skulle inte göra ett jävla skit, du skulle hålla dig till kik-hotandet.

10-poängs inlägg....
Citera
2014-12-28, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano

Självklart är det vad jag skulle göra i hans skor för att kunna lösa problemet, vad jag hade egentligen gjort eller inte tycker jag inte spelar något roll för ämnet. Kan mig inte sätta mig fullt in i situationen och hur den ser ut heller, så nej du har rätt. Jag har ingen aning om vad jag själv skulle gjort.
Citera
2014-12-28, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsituation
Men va. Du säger emot dig själv hela tiden
Du glömde ett inlägg.
Citat:
och vad fan har det med att vara feg o göra? jag förklarade varför jag inte går o spöar upp dem och antar att det är en rätt så bra anledning att dem kan hoppa på henne när jag inte är där? Jag funderar nu fan på att gå dit o spöa upp dem i alla fall för dem var idag hos henne o mishandla henne fast då hade en vän till henne ringt polisen innan så då kom polisen efter ett tag och tog dem på förhör osv...
Citera
2014-12-28, 10:40
Bannlyst
Citat:

Det är bra. Skit i henne. Hon är inte värd att lägga någon möda på. Hon kan gott ha det så som går till sådana typer.
Citera
2014-12-28, 17:08
Medlem
omfgs avatar
undrar också lixom flera andra varför detta är ditt problem?
och varför går man till FB med ensånhär fråga?

anmäl han eller slå han blodig ska det vara ett jävla problem
Citera
2014-12-29, 02:07
Medlem
IIIDraculs avatar
Beroende på hur mycket du älskar henne så får du göra nåt så brutalt mot honom så du vet att han inte kommer våga röra henne igen. En kompis syster fick stryk av en kille, de bröt och skar och slog och han sa inte ett ord till henne igen.
Citera
2014-12-29, 14:19
Medlem
XEraseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Beroende på hur mycket du älskar henne så får du göra nåt så brutalt mot honom så du vet att han inte kommer våga röra henne igen. En kompis syster fick stryk av en kille, de bröt och skar och slog och han sa inte ett ord till henne igen.

Låter bra för mig... så kommer det bli om dem inte ger sig nu.
Citera
2014-12-29, 14:40
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Låter bra för mig... så kommer det bli om dem inte ger sig nu.

Jag är fullt seriös, det är det jag vuxit upp med och det livet jag levt, är du seriös nu vilket jag får utgå från att du är ändå så måste du tänka på följande före du skrider till action:

straff, är strafflängden värt gärningen för dig? har du suttit? om inte, det är inte kul i häkte kan jag säga dig. senaste voltan gjorde jag en liknande sak, 5 år, en tripp till kumla, för ett dråpförsök för en kompis skull. Nu efterhand tänker man, inte värt det för fem öre, trots att han blev förolämpad av en idiot.

dig själv, ditt psyke, kan du med att göra någon så illa? en sak att skriva det här, och visst är alla kapabla till sjuka jävla saker, men är du redo att skada personen så att han inte vågar anmäla? det finns de som gått till snuten efter att ha fått fingrar brutna, tänk hur jävla ont det gör och ändå går de till snuten med risk för att få smaka på mer.

risker, tänk om du mördar honom av misstag, du åker på livstid. minimum 18-20 år sitter du då. han kanske får panik och tar en kniv, du tar kniven ifrån honom och hugger ner honom av en sån skitsak. hela livet förstört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in