Citat:

Ursprungligen postat av 
XErased

Låter bra för mig... så kommer det bli om dem inte ger sig nu.

Jag är fullt seriös, det är det jag vuxit upp med och det livet jag levt, är du seriös nu vilket jag får utgå från att du är ändå så måste du tänka på följande före du skrider till action:
straff, är strafflängden värt gärningen för dig? har du suttit? om inte, det är inte kul i häkte kan jag säga dig. senaste voltan gjorde jag en liknande sak, 5 år, en tripp till kumla, för ett dråpförsök för en kompis skull. Nu efterhand tänker man, inte värt det för fem öre, trots att han blev förolämpad av en idiot.
dig själv, ditt psyke, kan du med att göra någon så illa? en sak att skriva det här, och visst är alla kapabla till sjuka jävla saker, men är du redo att skada personen så att han inte vågar anmäla? det finns de som gått till snuten efter att ha fått fingrar brutna, tänk hur jävla ont det gör och ändå går de till snuten med risk för att få smaka på mer. 
risker, tänk om du mördar honom av misstag, du åker på livstid. minimum 18-20 år sitter du då. han kanske får panik och tar en kniv, du tar kniven ifrån honom och hugger ner honom av en sån skitsak. hela livet förstört.