2015-01-15, 07:49
Medlem
Tips på härlig salong i GBG då jag är här på jobb emottages tacksamt!
Citera
2015-01-18, 14:10
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat. Skvaller och brottsmisstankar mot thaimassagesalonger och dess ägare får ni ta i Företagsskvaller, inte här.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2015-01-19, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamstate
Jag har varit på de salongerna jag hittat i de större samhällena i norra Skåne, i Helsingborg tror jag det var 8 jag hittade, och sedan så var det nån enstaka vid östra kusten, har inte varit på salongerna i glesbygden mellan kusterna dock.
Jag skulle inte riktigt kalla mig själv entusiast då jag från början blev rekommenderad att testa massage för att lindra spänningar i rygg/axlar, och att jag sen får en massage betald varje månad av jobbet har ju inte heller skadat, men jo, det kanske var en överdrivning att jag sa att jag testat nästan alla, har väl helt enkelt inte testat rätt salong ännu då.
Utseendemässigt så är jag varken gangster eller polis-lookalike, ser ut som vilken ~30-årig Svensk som helst.

Hittade nu till thaimassagekatalogen efter en sökning, där fanns det ju lite mer än 8 stycken i Helsingborg.
Är det bara nån enstaka salong som erbjuder så får man hoppas att det inte är som att leta efter en särskild lego-bit då det alltid är den sista man tar som är rätt.

Det känns som att du haft otur. Har inte testat åtta ställen ännu men har fått napp flera gånger om....
S
Citera
2015-01-20, 12:40
Medlem
TjickTjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamstate
En fråga från nån som bara varit på massage nån enstaka gång.
Jag vet att priset på diverse extra-tjänster är väldigt förhandlingsbara, men ungefär vilken nivå brukar extra (HJ, BJ, FS) hamna på för er?

Skulle vara bra att veta vart "normen" ligger så man varken är alltför generös och samtidigt inte är helt dryg mot massösen.
Sist jag var på massage så ville fröken ha 500 men gick med på 300 efter en sekund, Lagom peng enligt mig.
Dessutom utförde hon det med glädje och använde även fingrar att massera anus samtidigt. Hon var dock bestämd med att inte BJ var på tapeten!!!
Citera
2015-01-21, 15:17
Medlem
Hej, tar gärna emot tips om norrort och tjejer med sillisar då jag gillar det dax att prova thai nu!

Tack på förhand.
Citera
2015-01-22, 19:13
Medlem
Hej jag skall till Huvudstaden i början på Mars , inte för att testa Thaimassagen som huvudsak men den kommer att ingå i mitt programblad som en av mina aktiviteter , jag hoppas att min chansning vid bokning resulterar i en bra oljemassage.
Citera
2015-01-22, 19:43
Medlem
Hoppas vi också ....
Citera
2015-01-26, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M5-Power
Tips på härlig salong i GBG då jag är här på jobb emottages tacksamt!
+1

Citera
2015-01-26, 17:42
Medlem
Ghandis avatar
oj nu har det krånglats till, vågar mig på att posta iaf.

jag var med en kompis häromdagen o kolla på motorcykel. vi var i Bromölla i skåne. nästan bredvid...låg ett thai massage ställe. Någon som har erfarenhet om detta, vad dom erbjuder eller så ? har det funnits länge ?
Citera
2015-01-27, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
oj nu har det krånglats till, vågar mig på att posta iaf.

jag var med en kompis häromdagen o kolla på motorcykel. vi var i Bromölla i skåne. nästan bredvid...låg ett thai massage ställe. Någon som har erfarenhet om detta, vad dom erbjuder eller så ? har det funnits länge ?

Som svar på din fråga skulle jag rekommendera ett besök på stället.
Citera
2015-01-27, 22:36
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Som svar på din fråga skulle jag rekommendera ett besök på stället.

finns ju en anledning att folk frågar här....om alla skulle besöka ställena dom frågar om finns ingen anledning att fråga eller delge info i tråden. då kan den låsas o kastas.
Citera
2015-01-28, 17:22
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
finns ju en anledning att folk frågar här....om alla skulle besöka ställena dom frågar om finns ingen anledning att fråga eller delge info i tråden. då kan den låsas o kastas.

Du fick ett svar.
Är du inte nöjd med svaret så vänta in om du får fler svar eller fråga vad han menar om du inte förstår istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in