2014-12-17, 10:16
Medlem
Codens avatar
Det är riktigt trist när det fuskas med tiden men många thaitjejer som kommer hit lider av samma fenomen som nästan alla thai lider av dvs obefintligt konsekvenstänk och förmåga till långsiktig planering.

Det funkar lite som en vägkrog längs E4:an. Maten är skit men eftersom det kommer nya kunder varje dag så behöver man inte satsa på stammisar utan bara volym.

Speciellt numera när jag inte tar HE längre så blir ju massagetiden det väsentliga. Ska gå till en nygammal salong på lunchen och se om det fuskas där. Vet att det öppnats i ny regi sen jag var där sist vilket kan vara både himmel och helvete.

Återkommer i recensionstråden i em.
Citera
2014-12-17, 13:23
Medlem
En fråga när det gäller fyrhandsmassage. Om man vet att normalpris för HE är 300:-, blir det då det dubbla om man tar en fyrhandsmassage och båda tjejerna är med på HE? Jag är medveten om att det kan vara olika på olika ställen och att priset är en förhandlingsfråga, men vad är den vanligaste prissättningen?
Citera
2014-12-17, 13:35
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Någon som kan rekommendera ett bra ställe i Stockholm? Typ Kungsholmen.

Något ställe med snygga massöser och trevligt bemötande, samt det där lilla extra...

Var på ett ställe idag där massösen inte var särskilt trevlig och dessutom inte ville massera hela timmen utan hävdade att tidräkningen började vid betalningen och inte när själva massagen börjar

Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Vilken trist inställning av massösen! Misstänker att man inte får outa salongen här, men skriv en förödande recension på Thaimassageguiden så folk kan hålla sig borta. Tidsfusk är tyvärr rätt vanligt...

Nja, det här är fel plats som ni säger. Men däremot finns ju (FB) Företagsskvaller där det är fritt fram att skriva en elak (eller bra) recension av ett företag på vanligt manér, så nog kan Holisistic varna andra forumanvändare.
Citera
2014-12-27, 14:21
Medlem
Fidelio69s avatar
Hur vanligt är det att tjejerna som jobbar på salongen även kan extraknäcka lite vid sidan om och kan tänka sig att göra hembesök? Dock då inte som massöser...

Vad har ni för erfarenheter?
Citera
2014-12-27, 18:49
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Hur vanligt är det att tjejerna som jobbar på salongen även kan extraknäcka lite vid sidan om och kan tänka sig att göra hembesök? Dock då inte som massöser...

Jättevanligt
Bara att fråga
Citera
2014-12-28, 00:17
Medlem
Citat:

Brukar ofta kallas för städhjälp.....
Citera
2014-12-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enra
En fråga när det gäller fyrhandsmassage. Om man vet att normalpris för HE är 300:-, blir det då det dubbla om man tar en fyrhandsmassage och båda tjejerna är med på HE? Jag är medveten om att det kan vara olika på olika ställen och att priset är en förhandlingsfråga, men vad är den vanligaste prissättningen?

Det vore faktiskt intressant att veta vad "cirkapriserna" ligger på.
Är det någon som törs göra en kvalificerad gissning... Typ HE 300kr, BJ .. O.s.v
Citera
2014-12-28, 11:27
Medlem
Dreamstates avatar
En fråga från nån som bara varit på massage nån enstaka gång.
Jag vet att priset på diverse extra-tjänster är väldigt förhandlingsbara, men ungefär vilken nivå brukar extra (HJ, BJ, FS) hamna på för er?

Skulle vara bra att veta vart "normen" ligger så man varken är alltför generös och samtidigt inte är helt dryg mot massösen.
Citera
2014-12-28, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamstate
En fråga från nån som bara varit på massage nån enstaka gång.
Jag vet att priset på diverse extra-tjänster är väldigt förhandlingsbara, men ungefär vilken nivå brukar extra (HJ, BJ, FS) hamna på för er?

Skulle vara bra att veta vart "normen" ligger så man varken är alltför generös och samtidigt inte är helt dryg mot massösen.

Om de får reda på att du är oerfaren så lär de safta på priserna lite
Mina första besök gick på lite strax över de priserna som skrivits här inne, tror det är bra att lära känna massöserna lite o sedan återkomma till salongen, tror de blir lättare att förhandla
Citera
2014-12-28, 12:00
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitoc11
Om de får reda på att du är oerfaren så lär de safta på priserna lite
Mina första besök gick på lite strax över de priserna som skrivits här inne, tror det är bra att lära känna massöserna lite o sedan återkomma till salongen, tror de blir lättare att förhandla
Tror gör man i kyrkan, är man en bra förhandlare och inte ett mähä ja då är allt förhandlingsbart
Citera
2014-12-28, 19:27
Medlem
lemon99s avatar
Jag har fan aldrig stött på en ung snygg tjej med sillisar på en thaimassage, 40+ på alla!
Citera
2014-12-28, 20:46
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99
Jag har fan aldrig stött på en ung snygg tjej med sillisar på en thaimassage, 40+ på alla!

Förklara gärna för en gammal farbror vad det är som är så jävla häftigt med sillisar. Personligen tycker jag att det är förbaskat avtändande. Jag menar, här är en kvinna som har opererat in ett par inlägg i brösten för att behaga männen etc. Det är m a o på nåt sätt inte riktigt som det borde med henne. Mina fördomar säger att hon måste vara ganska korkad som gjort detta. Som tar risken det innebär för hälsan och framtiden. Hon bär inte sitt huvud högt genom livet, utan hon kryper framför alla mansgrisar. Nej, jag kan inte tända på sånt. Dessutom ser det ju inte klokt ut.

Men, jag är väl kanske bara gammalmodig. En gammal stofil som borde låta ungdomen bestämma. Flytta på dig gubbjävel, där ska jag sitta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in