Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-31, 00:57
  #8149
Medlem
fountrains avatar
tjena jag besökte ett ställe i göteborg som jag fick extra på men väldigt dålig massage. Brukar massagen vara dålig på dom ställerna man får extra tjänster på? Har testat flera olika salonger men ingen av dom erbjuder bra massage. Är det samma i hela sverige eller bara här?
Citera
2015-08-31, 07:51
  #8150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fountrain
tjena jag besökte ett ställe i göteborg som jag fick extra på men väldigt dålig massage. Brukar massagen vara dålig på dom ställerna man får extra tjänster på? Har testat flera olika salonger men ingen av dom erbjuder bra massage. Är det samma i hela sverige eller bara här?

Allt för ofta hänger detta ihop. Det är jobbigt att ge en bra massage, och kan de ändå få besökare genom att ge extra, så behöver dom inte heller ge bra massage.
Citera
2015-08-31, 09:48
  #8151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fountrain
tjena jag besökte ett ställe i göteborg som jag fick extra på men väldigt dålig massage. Brukar massagen vara dålig på dom ställerna man får extra tjänster på? Har testat flera olika salonger men ingen av dom erbjuder bra massage. Är det samma i hela sverige eller bara här?

Går du till ett ställe där massagepriserna ligger på 300-350 på en timme kan du räkna med att dom tjänar extra på annat.
Är priserna på massage högre kan du räkna med bättre massage.
Citera
2015-08-31, 13:40
  #8152
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Till att börja med så skall du skämmas något alldeles extra mycket. De försökte köpa sex, och det är ett LAGBROTT! Sedan är den stackars kvinnan nekade, så FORTSATTE du att tjata! Är du dum i huvudet? Förstår du inte hur du förolämpade denna stackars kvinna grovt? Blir du anmäld? Jag hoppas det givetvis, men är tyvärr inte säker. Förstod det som om kvinnan var invandrare, och de har inte alltid förtroende för att polisen driver deras sak. Du bör gå omvägar runt salongen!
Nu lyckades han ju inte köpa sex, så det begicks aldrig något LAGBROTT. Vem bryr sig för övrigt om denna lag som ytterst få respekterar. Hela denna tråd handlar i stort sett bara om hur man begår LAGBROTT. 99% av alla thaimassöser kommer hit av den enkla anledningen att tjäna pengar på just detta LAGBROTT. Finns ingen anledning att skämmas det minsta.
Citera
2015-08-31, 15:15
  #8153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Nu lyckades han ju inte köpa sex, så det begicks aldrig något LAGBROTT. Vem bryr sig för övrigt om denna lag som ytterst få respekterar. Hela denna tråd handlar i stort sett bara om hur man begår LAGBROTT. 99% av alla thaimassöser kommer hit av den enkla anledningen att tjäna pengar på just detta LAGBROTT. Finns ingen anledning att skämmas det minsta.

Tror att försök till sexköp är ett lagbrott.
Citera
2015-08-31, 15:21
  #8154
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Tror att försök till sexköp är ett lagbrott.

Så är det.
Citera
2015-08-31, 15:25
  #8155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Går du till ett ställe där massagepriserna ligger på 300-350 på en timme kan du räkna med att dom tjänar extra på annat.
Är priserna på massage högre kan du räkna med bättre massage.

På de flesta salongerna där massage priset ligger på 500 i Malmö...är det inte bättre massage än andra ställen med lägre pris..
Men bredare utbud av tjänster...Min personliga erfarenhet..
Citera
2015-08-31, 15:33
  #8156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
På de flesta salongerna där massage priset ligger på 500 i Malmö...är det inte bättre massage än andra ställen med lägre pris..
Men bredare utbud av tjänster...Min personliga erfarenhet..

Du skrev tidigare att försök till sexköp är ett lagbrott.
Hur ställer du dig då själv om du får ett erbjudande?
Citera
2015-08-31, 15:57
  #8157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Du skrev tidigare att försök till sexköp är ett lagbrott.
Hur ställer du dig då själv om du får ett erbjudande?

Förbjudet att köpa men inte att sälja. Frågar massören så är det inget brott, men tackar du ja, så är det ett fullbordat brott.
Citera
2015-08-31, 16:00
  #8158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Förbjudet att köpa men inte att sälja. Frågar massören så är det inget brott, men tackar du ja, så är det ett fullbordat brott.

Tur då att jag oftast säger nej
Citera
2015-08-31, 18:59
  #8159
Medlem
plojboys avatar
Jag frågar efter extra varje gång. Slutar alltid med att jag blir, utskrattad, hånad och sparkad på.
Sist slängde de ut mig på gatan, med huvudet före. Helt naken. Har fortfarande inte fått tillbaka
mina kläder.
Citera
2015-08-31, 21:19
  #8160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Du skrev tidigare att försök till sexköp är ett lagbrott.
Hur ställer du dig då själv om du får ett erbjudande?

Bara upplevelsen blir bra, så är det inte så viktigt vem som initiera eller frågar.. ;-)
Förutsatt att de inblandade är myndiga och det sker fulständigt rivilligt utan pimps. .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback