2015-01-22, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Kör du med SoJ eller BKWD?

SOJ. Anledningen är för att SOJ är bättre för AOE. BKWD är bra STD men eftersom jag kör physical och därför försöker hålla mig utanför melee avstånd så skippar jag den. För en fire build med frenzy däremot skulle jag nog rocka den.
Citera
2015-01-23, 11:13
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Plocka nyss 43, dock med unity
Här är det du önskar; http://eu.battle.net/d3/en/profile/Fritte-2225/hero/50595895
Skillnaden är bara att jag hade SoJ förut och nu Unity då jag grifta.

Hatred regenerator kör jag normalt Bola med cold-runa samt att jag kör Vault iställetför Smoke Screen.
Kör smokescreen och marked death endast i grift, därav ligger dom med nu i slots.
Kör även bara 2 legendary gems, Amuletten är ej socket

The race is on!
Hittade en egen build jag ska jobba lite med, men rullade igenom 41 enkelt igår. fram tills sista lvl med winged assasins överallt! så åkte jag på Orlash som RG vilket gjorde att jag missade med runt 10sec. Ge mig en bra grift så ska det inte vara några problem att pusha upp mot 45 alltså.

I'm going lightning baby
Citera
2015-01-23, 12:08
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Står ju inte om det är PS3 xbox eller pc, I butiken sa det jaa, men då de testar säger hans ps3 med ros att han måste byta till D3 skivan.

Jag har lirat på både D3 ps3 och och Ros på ps4a och det är inga problem att vara upp till 4st players i samma party. Allt som behövs är 4st kontroller.
Du får dock skapa 4st konton på konsollen. Funkar alltså inte med "Colabulle" +3 guest. Utan du får skapa "Colabulle1", "Colabulle2", "Colabulle3", "Colabulle4". Så går det prima ballerina att logga in och köra. Är dock väldigt segt att sitta och vänta på den andra när denne meckar med sitt gear. Så kör för guds skull inte fler än två players samtidigt.

Om du ska lira online måste samtliga konton ha psn accounts.
Citera
2015-01-23, 12:42
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
The race is on!
Hittade en egen build jag ska jobba lite med, men rullade igenom 41 enkelt igår. fram tills sista lvl med winged assasins överallt! så åkte jag på Orlash som RG vilket gjorde att jag missade med runt 10sec. Ge mig en bra grift så ska det inte vara några problem att pusha upp mot 45 alltså.

I'm going lightning baby

Jag är sjukt tveksam till Lightning.
Jag anser att innan patchen så var Lightning skit, den är även skit efter patchen.

DOCK så ska jag hylla Lightning med i ett fall och det är Area Dmg som den gör i stora grupper av mobs, men Singel Target är den ruskigt världelös anser jag.
Därav väldigt väldigt kluven vad gäller Lightning-DH.

Såg Gabynator, rank 1 i världen på DH solo.
Han körde Lightning tills Rift Guardian kom, då tog han in en polare i spelet som höll spelet i liv, han gick ur o skapa ett nytt för att byta Gear till Fire-DH och specca om för Singel Target.

Fusk i mitt tycke att man kan göra så, en Grift borde stängas för den som lämnar spelet.
Men vad jag vill ha sagt, Singel Target så är Lightning inte alls lika bra som Fire/Cold.
Citera
2015-01-24, 12:02
Medlem
Vad tycker ni, gör musiken det cinematiska mer rättvisa än t.ex. Hip Hop, Pop eller t.ex. Trance (eller annan elektronisk)-musik skulle göra?

http://diablo.incgamers.com/blog/comments/diablo-3-cinematics-death-metal
Citera
2015-01-24, 12:51
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenWithin
Vad tycker ni, gör musiken det cinematiska mer rättvisa än t.ex. Hip Hop, Pop eller t.ex. Trance (eller annan elektronisk)-musik skulle göra?

passar inte alls vilket skräp.
Citera
2015-01-24, 15:47
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenWithin

Det där passar inte in på D3 imo, rock 'n roll dock känns lite mer passande.
Citera
2015-01-24, 18:41
Medlem
Kanske en dum fråga, men om man börjar med en ny gubbe med Seasonal Hero försvinner då dom andra karaktärerna man har spelat upp?
Citera
2015-01-24, 21:03
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .AlCapone.
Kanske en dum fråga, men om man börjar med en ny gubbe med Seasonal Hero försvinner då dom andra karaktärerna man har spelat upp?

Nej det gör dom inte.
Citera
2015-01-24, 22:34
Medlem
Besudlarens avatar
Är det någon som kör DH med Macro? (autohotkeymanager)

Jag har följande macro och tänkte höra om någon har några förslag till förbättringar:

1. Aktiverar Companion för increased damage.
2. Sen slänger den ut 3 sentrys
3. Skickar iväg 3 CA
4. Aktiverar Preperation för att få tillbaka 75 hatred.

Förlag på ändringar?

Citera
2015-01-25, 11:03
Medlem
Out-of-Steps avatar
Grymt! Fick två ancient reakor igår med bra stats, lär bli grift 42 ikväll!

Någon som ska lira babbe i S2? Tips?
Citera
2015-01-25, 12:19
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Grymt! Fick två ancient reakor igår med bra stats, lär bli grift 42 ikväll!

Någon som ska lira babbe i S2? Tips?

nej men du får gärna lira softcore me mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in