2015-01-22, 15:46
  #12061
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
(FB) http://www.genericlyrica.biz

Annars Evolution etc.

GL är döda. Kör på Medicman eller Lasse istället.
Citera
2015-01-22, 15:50
  #12062
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
GL är döda. Kör på Medicman eller Lasse istället.

Okej tack för rättelsen.
Citera
2015-01-22, 15:58
  #12063
Medlem
HentaiMannens avatar
Äsch, felpost. Löser detta själv. Inlägget kan raderas.
__________________
Senast redigerad av HentaiMannen 2015-01-22 kl. 16:26.
Citera
2015-01-22, 16:41
  #12064
Medlem
Sezlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ojsiii
Tack! Börjar med 2x25mg/dag, vilket knappt ger någon smärtlindring, men man får väl ha tålamod. Kunde dock inte låta bli å slänga i mig några extra första gången haha.

Hur ofta brukar läkaren öka styrkan?

ed. Började i Söndags

Jag började med 4x75mg/dag. Sedan ökade läkaren dosen till 6x75mg/dag efter något år, när det visade sig otillräckligt med den inledande nivån.
Nu går jag på en kombination av 30mg Baklofen och 450mg Lyrica/dag.
Citera
2015-01-22, 18:20
  #12065
Medlem
jonness avatar
nån som kombinerat lyrica med voxra?
Boostar lyrica den tjacklika medicinen?
Citera
2015-01-23, 15:32
  #12066
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
nån som kombinerat lyrica med voxra?
Boostar lyrica den tjacklika medicinen?

Jag tar Voxra 300 mg på morgonen se drygt ett år tillbaka, och Lyrica 600 mg/ dygn. Tar även mirtazapin 30 mg på kvällen, samt andra mediciner mot smärta och lidande..

Inget antidepressivum har någonsin fått mitt humör att hålla sig stabilt, men med trestegsraketen Lyrica, Voxra och mirtazapin har jag i princip fått mitt liv tillbaka

Märker inte av någon "tjackliknande effekt", förutom under de första Voxra-veckorna som var svettiga, intensiva och ..intressanta
Citera
2015-01-23, 15:52
  #12067
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
nån som kombinerat lyrica med voxra?
Boostar lyrica den tjacklika medicinen?

Ja det funkar bra, men själv har jag känt att jag fått mer effekt av lyrican och blivit mer snurrig/desorienterad med lyrica och voxra, då tar jag inte voxra annars utan då och då så har svårt att säga om det boostar eller om jag hade blivit lika pigg ändå. Men ganska snurrigt har det varit som sagt.
Citera
2015-01-23, 22:13
  #12068
Medlem
Vet att detta är svårt, men kan någon försöka beskriva hur Lyrica pulver smakar eller hur man på bästa sätt kan identifiera om det är äkta vara man har fått? Bara intagit Pfizer kapslar innan, var kanske lite naiv i mitt senaste köp.
Citera
2015-01-23, 22:53
  #12069
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyzst
Vet att detta är svårt, men kan någon försöka beskriva hur Lyrica pulver smakar eller hur man på bästa sätt kan identifiera om det är äkta vara man har fått? Bara intagit Pfizer kapslar innan, var kanske lite naiv i mitt senaste köp.

Det ska vara jättesmå kristaller som blänker när man tittar på dem ur olika vinklar. Alltså ser det inte ut som mjöl.

Smaken är väldigt bitter och sur.

Som sagt, svårt att sätta ord på.

Har du en kamera med högupplösning så kan du ta en bild och lägga upp så kan jag försöka identifiera. Så hög kvalitet som möjligt då.
Citera
2015-01-24, 00:37
  #12070
Medlem
Pocketpussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captain-sparrow
Nån som vet nåt bra ställe att fixa Lyrica?

Jag har mejlat både GL och medickman i början på månaden, har inte fått svar av någon . Såg en ny tråd under shopar, apotek1. Ivrig som jag var beställde jag nästan direkt, utan att den riktigt blivit grönad. Fick hem mitt idag och drog i mig 750 mg innan middagen, känner mig rätt skön nu fast vill dricka någonting hela tiden, men det kanske är normalt...
Citera
2015-01-24, 01:16
  #12071
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Jag blir väldigt svängd på 75mg. Det enda som finns inne där jag brukar handla nu är 300mg och 150mg.

Hur kommer jag mest sannolikt reagera på dessa om 75mg är en "lagom" dos för mig?

Om du mår bra på 75mg tycker jag du ska hålla dig till det, toleransen ökar väldigt snabbt. Men du kommer må jävligt bra på 150-300mg om du har låg tolerans.
Citera
2015-01-24, 12:36
  #12072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Det ska vara jättesmå kristaller som blänker när man tittar på dem ur olika vinklar. Alltså ser det inte ut som mjöl.

Smaken är väldigt bitter och sur.

Som sagt, svårt att sätta ord på.

Har du en kamera med högupplösning så kan du ta en bild och lägga upp så kan jag försöka identifiera. Så hög kvalitet som möjligt då.

Ser ut precis som du beskriver, små kristaller som blänker om jag lyser med ficklampan. Smakprov blir det senare, dock några fler som grönat så litar på att det är real deal. Tack för hjälpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in