att vara L:ad bland familj är i början lite svårt att dölja, men med tiden lär man sig.
Jag brukar köra 2x225mg när jag vaknar tillsammans med några Monster eller ett par koppar svart. Nackdelen för mig är att så fort jagblir riktigt flummig på Lyrican får jag ett enormt sug för speed! Det slutar till 90% med att jag går upp och tar en fet lina. Och sen är det igång och hela huset blir städat!
Lyrica och speed på jul och nyår! Hell yeah, och Do you know Squarepusher på full patte.. (ska bara kika in min speed-bricka.. inte ta en lina... eller!??

)