2011-12-22, 18:59
  #6061
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arxx
han vill väl missbruka det...


Ja, det är ju en tanke förstås. Men det kan man ju göra även om föräldrarna vet att man får det? Lite svårare om man har uppmärksamma och engagerade föräldrar, förstås.
Citera
2011-12-23, 03:54
  #6062
Medlem
damnLFOs avatar
att vara L:ad bland familj är i början lite svårt att dölja, men med tiden lär man sig.

Jag brukar köra 2x225mg när jag vaknar tillsammans med några Monster eller ett par koppar svart. Nackdelen för mig är att så fort jagblir riktigt flummig på Lyrican får jag ett enormt sug för speed! Det slutar till 90% med att jag går upp och tar en fet lina. Och sen är det igång och hela huset blir städat!


Lyrica och speed på jul och nyår! Hell yeah, och Do you know Squarepusher på full patte.. (ska bara kika in min speed-bricka.. inte ta en lina... eller!?? )
Citera
2011-12-24, 10:34
  #6063
Medlem
Underdarks avatar
900mg i kroppen sitter fint på julförmiddagen.
Så blir man riktigt skön och social så att man orkar med släkten

God jul på er!
Citera
2011-12-24, 12:57
  #6064
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
900mg i kroppen sitter fint på julförmiddagen.
Så blir man riktigt skön och social så att man orkar med släkten

God jul på er!

Hehe jo annars hade man väl legat å vridit sig i sängen med mer ångest än vanligt. 2mg flunisar, en roche2a, 1mg xanor, 25mg oxazepam och 600mg lyrica så kanske jag kommer till bordet utan att spy.
Citera
2011-12-24, 15:22
  #6065
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Hehe jo annars hade man väl legat å vridit sig i sängen med mer ångest än vanligt. 2mg flunisar, en roche2a, 1mg xanor, 25mg oxazepam och 600mg lyrica så kanske jag kommer till bordet utan att spy.
Börjar bli lite lagom okej nu efter på tok för mycket mdma igår, så snart är jag på banan igen. Dessvärre så är det ju lite av en tradition att dricka hela jävla tiden under jul och till varannan tugga så försöker hålla mig borta från champagne, vin och nubbe. Det enda som slinker ned är vatten och en eller två Flying Dog winter ale.
http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=11012 åh så gott!
Citera
2011-12-24, 16:23
  #6066
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Hehe jo annars hade man väl legat å vridit sig i sängen med mer ångest än vanligt. 2mg flunisar, en roche2a, 1mg xanor, 25mg oxazepam och 600mg lyrica så kanske jag kommer till bordet utan att spy.

Synd att du ska behöva ta så mycket preparat för att orka med

Själv har jag nu proppat i mig 300mg lyrica till och 1mg xanor. Kommer hålla mig lugn ett tag.
Har inte börjat med alkoholen än dock...
Citera
2011-12-24, 17:22
  #6067
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Synd att du ska behöva ta så mycket preparat för att orka med

Själv har jag nu proppat i mig 300mg lyrica till och 1mg xanor. Kommer hålla mig lugn ett tag.
Har inte börjat med alkoholen än dock...
Tänk dig själv att köra hårt kvällen innan, glömma bort att ta sin medicin under typ 2 dagar, och sedan hinner jag sova 3h innan jag blir väckt och det är julafton, den sämsta dagen av alla under året.
Var tvungen att göra nått åt saken, istället höll jag på att somna vid middagen... Men det berodde nog mest på att jag var extremt uttråkad. Nu måste jag återgå till att vara "social"
Citera
2011-12-24, 18:30
  #6068
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Tänk dig själv att köra hårt kvällen innan, glömma bort att ta sin medicin under typ 2 dagar, och sedan hinner jag sova 3h innan jag blir väckt och det är julafton, den sämsta dagen av alla under året.
Var tvungen att göra nått åt saken, istället höll jag på att somna vid middagen... Men det berodde nog mest på att jag var extremt uttråkad. Nu måste jag återgå till att vara "social"

Jag förstår dig. Hade själv druckit och rökt innan och sovit knappt 5 timmar innan jag blev tvångsväckt.
Tur att man har lite dricka, benzo och röka till senare ikväll för att lugna ner sig själv med.
Hoppas det går bra för dig. Julen "ska" ju vara en glad högtid!
Citera
2011-12-26, 16:17
  #6069
Medlem
Har tidigare köpt Lyrica på G.P lagligt o genom deras förmedling mellan läkare och apotek. Nu är det stopp för någon vecka sedan efter påtryckningar politiskt.. Någon som vet var man ska vända sig nu istället?
Citera
2011-12-26, 17:04
  #6070
Medlem
har inte orkat rota igenom hela tråden nu förlåt men har ett 56pack 300mg lyrica att hämta ut på apoteket va skulle sån om man nu rent hypotetiskt sätt skulle sälja den vara värd? själv äter ja ju hellre benso eller tram...
Citera
2011-12-26, 17:23
  #6071
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 891103
har inte orkat rota igenom hela tråden nu förlåt men har ett 56pack 300mg lyrica att hämta ut på apoteket va skulle sån om man nu rent hypotetiskt sätt skulle sälja den vara värd? själv äter ja ju hellre benso eller tram...
Runt en tusing, dvs så mycket som det kostar på apoteket verkar vara rätt standard..
Citera
2011-12-27, 01:01
  #6072
Medlem
Konstigt kände ganska mycket på 600 mg för typ 3 dagar sen och idag tog jag 1200 mg men kände fan inte mycket. Vad kan detta bero på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in