Citat:
Ursprungligen postat av
SinnerByBirth
Men vad är de som ska komma när man aspirerar, är de nån vätska ur muskeln? Fattar inte hur fan ja kan träffa en artär, elle vafan de va ja träffa. Nån som har erfarenhet av vad som sker om man skjuter fel? Har skjutit snart 15 gånger O har inte orkat aspirera förns nu hehe.
Hehe har med problem me att ryggen är för stor... Men är de ba jag som sträcker musklerna lätt på roids? Typ att käkmusklerna fastnar, gör ont som faaaan. Eller typ benet när man knullar. Riktigt skumt.
Vätska? Artär? Va svammlar du om vännen?
Ingen vätska, vakuum ska komma. Artär? Krävs nog betydligt mer än så och betydligt större precision, du syftar nog på en ådra.
Jag har erfarenhet när man skjuter fel, och det har alla som någonsin tryckt. Oljan => Blodet => Lungorna => Du får svårt att andas. Du kommer känna metallsmak i munnen om så händer, och det här går snabbt, det inget som sker 5 minuter efter du tryckt. Vi pratar några sekunder efter du tryckt in oljan.
Mitt bästa tips, sluta tryck och börja läs lite mer om vafan du sysslar med.
Fö. Det är enklare att skjuta i låren. Förstår inte alls varför folk envisar sig med att skjuta i röven.
mvh