2015-01-18, 17:42
Medlem
Kom blod igen... vaafan.... trött ja blir.

Vad är symtomen om man sätter fel, typ i en artär lr liknande? Finns verkligen inget blod i muskeln lr... Kom iaf massa jävla blod när ja aspirerade idag. Så satte i andra skinkan. Aspirerade lirte lätt, inge blod kom så skjöt ba in skiten.
Fan de ska va så jävla svårt O aspirera på sig själv i röven. Och sen testot O dianabolen börjat verka sträcker ja musklerna så jävla lätt. Gör så jävla ont kan knappt gäspa utan att käften låser sig.
Senast redigerad av SinnerByBirth 2015-01-18 kl. 18:21.
Citera
2015-01-18, 22:25
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Så jävla svårt O trycka i skinkan på sig själv så ja brukar skita i att aspirera... Men denna gång gjorde de lite småont, men orkade inte bry mig så Skjöld in oljan i rumpan. När ja lyckas böja mitt huvud så ja kan se om all olja åkt in ser ja att de flyter omkring en jävla massa blod droppar i sprutan. Vafan träffade jag ett blodkärl på vägen in i muskeln? Eller gick injektionen åt pipan? Har ingen direkt smärta eller nått konstigt idag, skjöt igår. Läst om att man ska börja hosta O man får en oljig smak i munnen stämmer detta? Hur märker man att man injicerat fel? Känns helt som vanligt så hoppas de ba råka bli lite tryck O lite blod kom in i sprutan

Citat:
Kom blod igen... vaafan.... trött ja blir.

Vad är symtomen om man sätter fel, typ i en artär lr liknande? Finns verkligen inget blod i muskeln lr... Kom iaf massa jävla blod när ja aspirerade idag. Så satte i andra skinkan. Aspirerade lirte lätt, inge blod kom så skjöt ba in skiten.
Fan de ska va så jävla svårt O aspirera på sig själv i röven. Och sen testot O dianabolen börjat verka sträcker ja musklerna så jävla lätt. Gör så jävla ont kan knappt gäspa utan att käften låser sig.

Lugn gör så här nästa gång. Stå vid en spegel nästa gång du ska injicera i skinkan. Stå i vinkel så att du ser vad du gör. På så vis slipper du vrida för mycket på överkroppen. Jag själv kommer knappt runt längre då ryggen är för bred.

Svabba skinkan med en alkolapp och sedan ett snabbt hugg in i skinkan. Övre yttre för att vara extra tydlig. Slappna sedan av och aspirera försiktig du behöver inte dra för kung och fosterland. Ett annat tips är att du använder 5ml pump för då får lättare grepp om kolven när du ska aspirera och kan samtidigt ha bra stöd på hylsan med ett finger för att inte vispa runt med kanylen i muskeln.

Testa att göra denna proceduren med bara sprutan, få in vanan så ska du se att det går bra i fortsättningen.

/ Leif
Citera
2015-01-19, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Lugn gör så här nästa gång. Stå vid en spegel nästa gång du ska injicera i skinkan. Stå i vinkel så att du ser vad du gör. På så vis slipper du vrida för mycket på överkroppen. Jag själv kommer knappt runt längre då ryggen är för bred.

Svabba skinkan med en alkolapp och sedan ett snabbt hugg in i skinkan. Övre yttre för att vara extra tydlig. Slappna sedan av och aspirera försiktig du behöver inte dra för kung och fosterland. Ett annat tips är att du använder 5ml pump för då får lättare grepp om kolven när du ska aspirera och kan samtidigt ha bra stöd på hylsan med ett finger för att inte vispa runt med kanylen i muskeln.

Testa att göra denna proceduren med bara sprutan, få in vanan så ska du se att det går bra i fortsättningen.

/ Leif

Men vad är de som ska komma när man aspirerar, är de nån vätska ur muskeln? Fattar inte hur fan ja kan träffa en artär, elle vafan de va ja träffa. Nån som har erfarenhet av vad som sker om man skjuter fel? Har skjutit snart 15 gånger O har inte orkat aspirera förns nu hehe.
Hehe har med problem me att ryggen är för stor... Men är de ba jag som sträcker musklerna lätt på roids? Typ att käkmusklerna fastnar, gör ont som faaaan. Eller typ benet när man knullar. Riktigt skumt.
Citera
2015-01-19, 01:38
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Men vad är de som ska komma när man aspirerar, är de nån vätska ur muskeln? Fattar inte hur fan ja kan träffa en artär, elle vafan de va ja träffa. Nån som har erfarenhet av vad som sker om man skjuter fel? Har skjutit snart 15 gånger O har inte orkat aspirera förns nu hehe.
Hehe har med problem me att ryggen är för stor... Men är de ba jag som sträcker musklerna lätt på roids? Typ att käkmusklerna fastnar, gör ont som faaaan. Eller typ benet när man knullar. Riktigt skumt.

Vätska? Artär? Va svammlar du om vännen?

Ingen vätska, vakuum ska komma. Artär? Krävs nog betydligt mer än så och betydligt större precision, du syftar nog på en ådra.

Jag har erfarenhet när man skjuter fel, och det har alla som någonsin tryckt. Oljan => Blodet => Lungorna => Du får svårt att andas. Du kommer känna metallsmak i munnen om så händer, och det här går snabbt, det inget som sker 5 minuter efter du tryckt. Vi pratar några sekunder efter du tryckt in oljan.

Mitt bästa tips, sluta tryck och börja läs lite mer om vafan du sysslar med.

Fö. Det är enklare att skjuta i låren. Förstår inte alls varför folk envisar sig med att skjuta i röven.

mvh
Citera
2015-01-19, 09:15
Medlem
Streeets avatar
Låren kryllar ju med nerver så det är större risk att det gör förbannat ont när man trycker.

Men det är väl som allt annat, man måste lära sig de exakta områden så det går bra.
Citera
2015-01-19, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Vätska? Artär? Va svammlar du om vännen?

Ingen vätska, vakuum ska komma. Artär? Krävs nog betydligt mer än så och betydligt större precision, du syftar nog på en ådra.

Jag har erfarenhet när man skjuter fel, och det har alla som någonsin tryckt. Oljan => Blodet => Lungorna => Du får svårt att andas. Du kommer känna metallsmak i munnen om så händer, och det här går snabbt, det inget som sker 5 minuter efter du tryckt. Vi pratar några sekunder efter du tryckt in oljan.

Mitt bästa tips, sluta tryck och börja läs lite mer om vafan du sysslar med.

Fö. Det är enklare att skjuta i låren. Förstår inte alls varför folk envisar sig med att skjuta i röven.

mvh

Hehe ska jag avsluta en kur för att läsa på? Hur ska jag lära mig nått om ja inte praktiserar det... Det har gått bra i två månader... Ba dessa sista 2 gånger de kommit blod.

Kört i låret. Känns skönare O ta i skinkan.
Citera
2015-01-19, 11:01
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Hehe ska jag avsluta en kur för att läsa på? Hur ska jag lära mig nått om ja inte praktiserar det... Det har gått bra i två månader... Ba dessa sista 2 gånger de kommit blod.

Kört i låret. Känns skönare O ta i skinkan.

Har det gått bra för att du haft tur eller för att du haft koll?

Anledningen till att man aspirerar är för att säkerställa att nålen inte sitter i ett större blodkärl. Således är det blod som skulle kommit vid aspirerande om du satt nålen fel.

Lustigt att du "aspirerar" även fast du inte vet varken hur man gör eller varför.

Lycka till med nästa hugg!

/aKAY
Citera
2015-01-19, 11:56
Medlem
Streeets avatar
Yttre framsida lår är det som gäller vad jag läst men vilket område på den delen av muskeln vet jag inget om.

Akay kanske vet mer om saken.
Citera
2015-01-19, 14:37
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streeet
Yttre framsida lår är det som gäller vad jag läst men vilket område på den delen av muskeln vet jag inget om.

Yttersida lår ganska högt brukar funka fint för mig, har man inte tryckt där så mycket då kan man göra det riktigt långsamt dutta in nålen progressivt. Gör man det rätt då kan man känna precis innan man stöter i en nerv, och då flyttar man helt enkelt vinkeln lite (minimalt) på tyget (sprutan) och fortsätter. Har funkat bra för mig många injekt men efter en stund då om man enbart trycker i benen på ett ställe, så kan det bli förhårdnader på muskel membranet (vad jag har hört och till vis del även känt). Då kan det vara bra att trycka till en gång lite snabbare så man känner att det knäpper till, efter det går spiken in mycket lättare och då är man i muskeln.

Föredrar dock skinkan även om det är lite knepigt och man blir svettig som en gris av att stå med armarna så och koncentera sig vid spegeln. Stöter nästan aldrig några nerver där så spiken går in smärtfritt.
Citera
2015-01-19, 15:01
Medlem
Jag sticker nästan alltid på sidan av låret, fungerar klockrent. Minst obehag, har kört några framsida höger men bra nog läskigt.
Citera
2015-01-19, 15:28
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streeet

Som man kan läsa i denna tråd så finns det ett stort antal ställen att sticka intramuskulärt på. Vad som är bäst är upp till var och en att avgöra, men det man bör tänka på är att anpassa muskelval efter mängden olja. Glut och lår är stora muskler som är enkla att träffa och som dessutom kan ta emot en stor dos. Rätt logiskt.
Ett tips är att spänna muskeln, sätta pekfingret där du vill injicera och slappna av i muskeln och trycka hårt med fingret. Är du på något större blodkärl eller nervbana så känner du det. Känns det mjukt och fint har du valt ett bra ställe.

Det finns inte så mkt mer å veta om den saken vad mig anbelangar.

/aKAY
Citera
2015-01-19, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Har det gått bra för att du haft tur eller för att du haft koll?

Anledningen till att man aspirerar är för att säkerställa att nålen inte sitter i ett större blodkärl. Således är det blod som skulle kommit vid aspirerande om du satt nålen fel.

Lustigt att du "aspirerar" även fast du inte vet varken hur man gör eller varför.

Lycka till med nästa hugg!

/aKAY

Jo ja ver hur man gör och varför... Grejen e att jag bara är så jävla slö. Men kommer aspirera i fortsättningen nu eftersom ja blivi rätt van att skjuta nu.
Har tidigare känt att aspirera är overkill... Men jag är väl bara slö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in