2015-01-17, 13:57
Medlem
Knugen37s avatar
På en sunkig bar i södra Chile får jag äntligen min första WI-FI på 4 dagar. Vad för dag är det idag? Fredag hittar jag inringad på en kalender vid bardisken. Lyckats logga in på Fantacalcio i hopp om att det inte varit någon fredagsmatchen i veckan för att forma mitt lag. Vem jag möter har jag ingen aning om, glömde kolla det och det är för pilligt för att logga in igen.

De Sanctis
Lichtsteiner-Marveaux-Holebas
Candreva-Pirlo-Pereyra-Kovacic
Icardi-Carlitos-Thereau

Är laget som ställs upp.
Citera
2015-01-17, 14:36
Medlem
Ferry31s avatar
Min elva i matchen mot Ezzelino: Handanovic; Rami, Chiellini, Bonucci; Marchisio, Pogba, Moralez, Menez; Zaza, Dybala och Podolski.
Citera
2015-01-17, 14:50
Medlem
anteri17s avatar
Det är dags att ta de första poängen.

Lopez

Maicon de Vrij Gastaldello Darmian

Bonaventura Pjanic Biglia Obiang

Berardi Totti
Citera
2015-01-17, 14:50
Medlem
Ezzelinos avatar
Laget mot Ferry31 efter att jag tvingats stryka den skadade Felipe Anderson:

Buffon
Abate-Burdisso-Ranocchia (osäker till start)
Ekdal-Bertolacci-Mati Fernandez-Franco Vazquez
di Natale-Eder-Mario Gomez

En chans till för tysken alltså.

Knugen37: Kul att du kan vara med i Fantacalcio även på den latinamerikanska resan.
Citera
2015-01-17, 23:03
Medlem
Ferry31s avatar
Dybala har ett grundbetyg på minst 7,0 i nio raka matcher nu.
Citera
2015-01-18, 10:10
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Dybala har ett grundbetyg på minst 7,0 i nio raka matcher nu.

Ja jävlar vad han går bra. Bra samarbete med landsmannen Franco Vazquez, som skrivit kontrakt till 2019 med Palermo. Och Handanovic och Ranocchia var väl bäst i Inter i den mediokra matchen igår.
Citera
2015-01-18, 18:29
Medlem
Ferry31s avatar
Risken är återigen överhängande att jag kan tappa poäng pga modificatori. Är nästan idiotiskt naivt att jag ställer upp två milansspelare i elvan när inget fungerar för Milan just nu

Ett Pogba-mål ikväll får fan se till att avgöra detta, precis som förra veckan.
Citera
2015-01-18, 18:33
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Risken är återigen överhängande att jag kan tappa poäng pga modificatori. Är nästan idiotiskt naivt att jag ställer upp två milansspelare i elvan när inget fungerar för Milan just nu

Ett Pogba-mål ikväll får fan se till att avgöra detta, precis som förra veckan.

Inget mål av mina spelare och en 5,0-a på stackars Gomez gör att poängen blir låg. Ett litet hopp om oavgjort, men då krävs som sagt att dina fyra Juvespelare går mållösa från planen.
Citera
2015-01-18, 18:43
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Inget mål av mina spelare och en 5,0-a på stackars Gomez gör att poängen blir låg. Ett litet hopp om oavgjort, men då krävs som sagt att dina fyra Juvespelare går mållösa från planen.

Sen har vi dessutom två assists var, eller glömde jag någon? Eder, Vazquez, Moralez och Zaza.

Du behöver egentligen bara se upp för Pogba. De andra gör sällan mål.
Citera
2015-01-18, 18:53
Medlem
anteri17s avatar
Det ska nog kunna bli en första seger, även om jag har en uff-spelare i backlinjen.
Citera
2015-01-18, 21:50
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det ska nog kunna bli en första seger, även om jag har en uff-spelare i backlinjen.

Tevez har gjort mål och Lichtsteiner startar inte, alltså kommer Gonzalo att bytas in som gjorde mål tidigare idag. Det kanske inte räcker, men än har den feta damen inte sjungit, Anteri
Citera
2015-01-18, 22:26
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Tevez har gjort mål och Lichtsteiner startar inte, alltså kommer Gonzalo att bytas in som gjorde mål tidigare idag. Det kanske inte räcker, men än har den feta damen inte sjungit, Anteri

Skit då. Doppieta av Tevez. Det vill sig inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in