Andersén är från Grums så det är klart att han super till.
Rajala var också ute och söp förresten. Han är ju finne
Något man kan unna sig efter seger. Går ju inte helt dåligt för FBK nu heller, detsamma kan man inte riktigt säga om Brynäs.
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Tycker killen ser rätt så städad ut. Dessutom har du inte med hans privatliv att göra. En annan fråga är ju om det inte är rätt jävla befogat att supa ner sig efter en sån förlust. Eller vad gjorde du? Alla greppar vi efter halmstrån i tuffa tider, men det hade ju varit bra mycket värre om spelare söp hemma i ensamheten.
Ensamheten? Det ser ut som han är i ett sällskap. Måste han supa kan han väl göra det med sina vänner i någons bostad. Det här ser bara inte bra ut.
Var ska man dra gränsen på vad spelare får göra på sin fritid? Är det tillåtet att leka med sina barn efter en förlustmatch? Skriver Brynäs kontrakt som binder upp spelarna 24/7?
Några öl kan man väl ta 5 dagar innan match utan problem. Han var väl inte plakat?
Hoppas ni Brynäs-fans som gnäller nu aldrig tagit någon öl efter en dålig dag på jobbet.
Man super inte överhuvudtaget under säsong, som elitidrottsman, och absolut inte publikt.
Max 1-2 mellanöl i slutet sällskap nån gång i månaden om det inte är match dagen efter.
Håller med.
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Var ska man dra gränsen på vad spelare får göra på sin fritid? Är det tillåtet att leka med sina barn efter en förlustmatch? Skriver Brynäs kontrakt som binder upp spelarna 24/7?
Tja, gränsen för mig går väl ungefär här. Framförallt när man är kapten och laget går uselt.
I Öviksbygden tjatar massmedia på om att det nog blir "kvalserie" för Modo och frågar sig om Modo klarar en "kvalserie". Har det blivit vedertaget att kalla direktkvalet för "kvalserie" eller fattar man inte att det är ett nytt system?
Modo - Västerås i bäst av 7 är vad det kommer att bli.
Klart Andersén får gå ut och ta en bärs om han vill, han har slutat jobbet. Det jag undrar hur sugen kan man vara på att gå ut och supa när man förlorat med 2-7 hemma? Hur högt är engagemanget hos Andersén egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
Värst vilka drama queens det finns i Leksand. Som att Brashear skulle ha gjort något efter matchen..
Och du fick ju lite hjälp av Jonas Frögren också?
- Ja, han tog över där så det var perfekt. Och sen efter matchen när vi skulle tacka MODO sade det bara poff och sen hade jag Frögren framför mig och Mårtensson efter mig i kön. Det kändes bra, haha. http://www.leksandsif.se/artikel/62557/
Perfekt att lagkamraterna står upp för varandra. Som Uninterested skriver tyder det på bra laganda.
Frågan är vem fan som kan gå i god för att det ens är alkohol i Anderséns glas? En suddig och smygtagen bild som vilken dåre som helst kan ha lagt ut har ett lågt bevisvärde. Man kan ju som bekant gå på krogen utan att dricka alkohol.
I Öviksbygden tjatar massmedia på om att det nog blir "kvalserie" för Modo och frågar sig om Modo klarar en "kvalserie". Har det blivit vedertaget att kalla direktkvalet för "kvalserie" eller fattar man inte att det är ett nytt system?
Modo - Västerås i bäst av 7 är vad det kommer att bli.
Tror jag alltså...
Vad kallar man det nu för tiden? Bara kval kanske?
F ö tror jag Modo ska vara glada att det är bäst av 7, samt att man slumpat straffavgörande.
Tror ni det är en fördel att veta tidigt om man ska spela kval? Hjälper det att vara förberedd?
Tja, gränsen för mig går väl ungefär här. Framförallt när man är kapten och laget går uselt.
Du har aldrig förstås haft en dålig tid på jobbet och gått ut under tiden? Hur var Anderséns uppförande i övrigt? Som någon sa så kan man ju också hoppas på att du har på det torra att Andersén verkligen intog alkohol. Ca en vecka före nästa match.
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Klart Andersén får gå ut och ta en bärs om han vill, han har slutat jobbet. Det jag undrar hur sugen kan man vara på att gå ut och supa när man förlorat med 2-7 hemma? Hur högt är engagemanget hos Andersén egentligen?
Det skulle väl inte bara vara Andersén som tar en utgång för att komma bort från "verkligheten" för ett tag.