Citat:
Ursprungligen postat av
Emba
Hybris. Men visst, killen har gjort det jävligt bra inget snack om saken. Men det var väl inte skrivit i sten då jag droppade den åsikten? Han var inför säsongen en medelmåtta MEN börjar sakta men säkert att utvecklas till en habil spelare i SHL.
Stefan, förresten. Hur har det gått för han, dominant?
Nej, det var det väl inte, även om det egentligen inte är någon större överraskning att han går riktigt bra för oss som följde honom förra året. Rent spelmässigt tycker jag faktiskt att han var ännu bättre ifjol, då han gjorde allt rätt på isen. Samtidigt spelade han med sämre spelare och behövde göra det mesta själv. I år ingår han i en kedja som hittade varann direkt och där har han fått mer av en roll som sniper. Många av målen han gjort har kommit genom grymt förarbete av andra, även om han bjudit på ett par riktigt fina också.
Din kommentar är bara lite rolig att se tillbaks på i nuläget.
Stefan har verkligen inte motsvarat förväntningarna. Har haft lite skadeproblem och varit borta ett par matcher nu, men jag har svårt att tro att han var landslagsman så sent som 12/13. Faktiskt.
Hybris förresten. Mig eller Martin? Om det är undertecknad du syftar på så har jag så långt ifrån hybris man kan komma för tillfället, det kan jag säga.