2015-01-08, 21:13
  #6205
Medlem
m4tt145s avatar
Hade hellre förlorat med 7-0. Mycket viktig match på lördag om man ska ha en chans att hänga på eller ej.
Citera
2015-01-08, 21:14
  #6206
Medlem
simonahs avatar
Bra match av modo ikväll men ingen vinst ändå. Sören Persson sover antagligen på Sam Hallams soffa.

Växjö borde ha haft utvisning på samtliga tre mål.
Citera
2015-01-08, 21:18
  #6207
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Superbacken Juice var väl med i JVM både 2013 och 2014, sen var ju Jonas Johansson med då också.
Jag tänkte mer på spelare som faktiskt hade någon inverkan på laget.


Känns underligt med en 3a. Sjukt att vi tagit en.
Citera
2015-01-08, 21:21
  #6208
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Jag tänkte mer på spelare som faktiskt hade någon inverkan på laget.


Känns underligt med en 3a. Sjukt att vi tagit en.
Om man då fick känna den känslan igen... Börjat kännas ganska hopplöst nu men vad fan, tjugo omgångar kvar, det kan fortfarande gå. Bara det inte blir massa panikvärvningar som inte gör annat än tär på ekonomin.
Citera
2015-01-08, 21:22
  #6209
Medlem
von_Ss avatar
Det här var bara smärtsamt att se. Lirade Sallinen 60 minuter idag eller? Såg Händemark inne i ett PP som grädde på moset. Haha vilken jävla trupp vi har. Synd med så många borta annars hade vi Spöat ett rätt slött LHC idag.
Citera
2015-01-08, 21:30
  #6210
Medlem
RedXs avatar
Skön linjedomare som buntar ihop Abbotten utan större problem.
Citera
2015-01-08, 21:40
  #6211
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Skön linjedomare som buntar ihop Abbotten utan större problem.

Det var det roligaste med den här matchen. Han hade nog kunnat ta bägge om det behövts
__________________
Senast redigerad av Mikojan 2015-01-08 kl. 21:50.
Citera
2015-01-08, 21:42
  #6212
Medlem
tcfmogs avatar
Cam Abbott försökte bryta armen av Sundqvist, vedervärdigt beteende.
Citera
2015-01-08, 21:45
  #6213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Cam Abbott försökte bryta armen av Sundqvist, vedervärdigt beteende.

Inte i Luleå. Där kan man gå över alla gränser som finns.
Var glada för att ni fick några huvudskador.
Citera
2015-01-08, 21:45
  #6214
Medlem
Jckssns avatar
11 poäng till tvåan känns finfint!
Citera
2015-01-08, 21:46
  #6215
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Sur torsk idag, känns som DIF alltid har problem att spela mot "sämre" motstånd.
En trea hade suttit fint men nu blir det att försöka sno poäng mot Växjö som verkar ha hittat lite form.
Lär bli tufft.

Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Cam Abbott försökte bryta armen av Sundqvist, vedervärdigt beteende.
Nu är det bara att invänta fyra sidor med luleåiter som ska förklara beteendet som helt normalt och att han minsann inte alls försökte skada..
Citera
2015-01-08, 21:47
  #6216
Medlem
siryessirs avatar
Konspirationsteorierna är igång i Skellefteå igen. Snart kommer 40 välskötta oberoende vittnen till undsättning.

Förstår inte riktigt hur man ska bryta av en arm genom att dra lite i den för övrigt. Jag väntar med spänning på Fahlman och 40 vittnen som ska förklara detta för mig.
__________________
Senast redigerad av siryessir 2015-01-08 kl. 21:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in