Sur torsk idag, känns som DIF alltid har problem att spela mot "sämre" motstånd.
En trea hade suttit fint men nu blir det att försöka sno poäng mot Växjö som verkar ha hittat lite form.
Lär bli tufft.
Citat:
Ursprungligen postat av
tcfmog
Cam Abbott försökte bryta armen av Sundqvist, vedervärdigt beteende.
Nu är det bara att invänta fyra sidor med luleåiter som ska förklara beteendet som helt normalt och att han minsann inte alls försökte skada..