Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Kurre,
Visste du att det just är på grund av att Chemtrails uppmärksammats så mycket på sistone, som man nu är i färd med att uppgradera sina chemtrails så att de faktiskt SKA bli OSYNLIGA, men samtidigt mycket giftigare, från och med den
21 januari 2015, vilket nyligen avslöjats av en
chemtrailpilot inom
U.S. Air Force:
https://www.youtube.com/watch?v=lZaD-H_j3pU
Det här är uppenbarligen desinformation för att dölja att chemtrails redan är osynliga och har varit det hela tiden.
Det som avslöjade youtube-källan var när han berättade om att så fort han googlade på en chemtrail-relaterad fras så skedde omedelbart flera intrångsförsök i hans router, så att google är delaktiga är uppenbart. Därefter hävdas att piloter som visselblåser blir dödade i flygkrasher, något som tydligen alltid, utan undantag, innebär att piloten dör (jag antar att det inte inkluderar ett antal kända nödlandningar). Så långt är allt frid och fröjd.
Sen plötsligt kommer det fram att youtube-postaren suttit och diskuterat chemtrails i ett helt jävla halvår via Internet utan att varken postaren eller piloten blivit spårade och dödade, trots att det till och med resulterat i varningsfilmer på youtube, som ägs av google, vilka han själv redan avslöjat ingår i konspirationen...
Det finns bara en slutsats att dra: Eftersom dom inte blivit dödade så ingår dom i konspirationen och håller på med desinformation. Vilken information försöker man dölja? Sanningen såklart! Chemtrails har alltid varit osynliga!
Allt annat är red herrings vilket ordagrant översatt betyder "rökta sillar". Slump? Knappast! Troligen det dom släpper ut när vi ser synliga spår i luften för att vi inte skall upptäcka dom osynliga spåren.
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
DETTA ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT SKRÄMMANDE, SÅ DET KAN INTE BETONAS NOG !!!
Ja, risken finns att man tror att dom osynliga chemtrailsen inte redan är här och inte agerar kraftfullt nog på grund av det utan tror att det bara är något som kan hända i framtiden och inte behöver stoppas omedelbart.
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Visste du dessutom att de korta chemtrailsen som introducerades plötsligt över en natt år 2010, för att försöka förvilla och lura människor som hade lagt märke till alla dessa skumma långa strimmor och streck på himlen, så folk började tro att korta strimmor är fullt normalt, fastän givetvis även de korta strimmorna är chemtrails:
http://globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/plumes-change.html
Om du tänker efter riktigt hårt, alltså så hårt så det knakar och nästan gör ont. Får du verkligen det där att gå ihop logiskt då? På grund av att folk börjat bli misstänksamma mot konstiga strimmor i luften så började man plötsligt göra ännu konstigare linjer i luften för att det skulle verka mer normalt?
Får du verkligen det att gå ihop? Eller kan det vara så enkelt att folk tvärtom började tro att långa strimmor faktiskt är helt normalt och man var tvungen att göra ännu konstigare och mer iögonfallande strimmor för att alla skall fortsätta att titta på rökta sillar istället för att titta efter dom osynliga chemtrailsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
I själva verket, som jag nämnde tidigare, så avger moderna flygmotorer inga som helst kondensstrimmor, varför ALLA strimmor vi ser på himlen är CHEMTRAILS:
http://globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=6859
https://www.youtube.com/watch?v=LKUjPx_Yt1s
Okej, jag orkade inte kolla dom där länkarna... Men det är ju redan uppenbart att det handlar om rökt sill i alla fall. Vi måste sluta titta på rökta sillar och uppmärksamma den riktiga faran innan det är för sent.
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Detta är mycket viktigt att inse, att de facto ALLA strimmor är Chemtrails!
Nej, nej, nej!!! Det är mycket viktigt att göra precis tvärtom!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Läs till sist här en mycket bra artikel, kring desinformationen kring kondensstrimmor; det är ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig ens sett någon kondensationsstrimma:
http://globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
Det låter som desinformationsdesinformation vilket i sammanhanget är den farligaste typen av desinformation. Jag får se om jag vågar läsa den senare. Just nu är jag rädd att jag kanske blir övertygad att dom har rätt och missar chansen att varna för dom redan existerande osynliga trailsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
SLUTSATS?
Just precis, alla i denna tråd som håller på och dillar om k-strimmor, fabulerar bara, medvetet eller omedvetet!
ALLA STRIMMOR FRÅN JETPLAN ÄR CHEMTRAILS !!!
Okej?
Nej!! Nej!! Nej!!!!! Inte nu igen!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Alltså... Jag läste en del av det men jag orkar inte och vågar inte läsa alltihop då jag inte vet hur mycket av den här djupgående och väldigt trovärdiga desinformationsdesinformationen jag klarar att stå emot.
Enda sättet att skydda mig är helt enkelt att inte utsätta mig för större doser än jag klarar av. Jag tror det är lite som med judar. Om jag läser tillräckligt mycket om dom så blir jag kanske tvungen att byta uppfattning om dom och då vet man aldrig om det blir åt rätt håll eller om det blir åt fel håll. Det är säkrast att hålla fast vid det man vet istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Kurre, hur ska du fr.o.m den 21 januari kunna avgöra när planen chemtrailar eller inte?
Enkelt. Så länge jag ser chemtrails ibland så vet jag att det fortfarande finns behov av att dölja dom osynliga chemtrailsen och så länge det finns behov för det så är inte allt hopp ute.
Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Hur ska du skydda dig?
Kan du svara oss på detta? 
Jag kommer naturligtvis att rulla folie och sätta det på huvudet och vistas utomhus så mycket som möjligt.
Så länge dom enkelt kan se från luften att jag ser ut som en "synliga chemtrails"-anhängare så ser dom mig som allierad och jag och min familj är relativt säker från direkta attacker.
Den stora frågan är: Skall du nu vakna upp och se den verkliga faran? Eller tänker du fortsätta att peka på dom rökta sill-spåren och ända tills det är försent, trots att jag försökt att varna dig?