Citat:
Ursprungligen postat av
DuRbaN
Ok. så ditt svar är att du förlöjligar avbrottet i avgaserna, om du måste svara så är avbrottet i strimman chemtrail (
http://imgur.com/ljJggez ) , men då har du ju erkänt de kanske finns.
Kan du ge mig ett svar som är ärligt om vad du tror orsakar avbrottet, eller är du bäst på att fråga saker själv enbart ?
Det är klart att det finns flygplan släpper ut kemikalier. Brandflygplan, besprutningsplan t ex släpper ut kemikalier så ofta dom får tillfälle. Men inte tusan ser det ut i närheten av dom där strimmorna man ser bakom flygplan ibland.
Helt klart mer rimligt att chemtrails är osynliga så att det är svårt att avslöja dom istället för fullt synliga så vem som helst kan se. Om du tycker det är att förlöjliga chemtrails så säger det ju en hel del om löjlighetsgraden på teorin till att börja med när det är fånigt att göra teorin rimligare.
Och nej jag vet inte vad som orsakar vita strimmor bakom flygplan. Jag köper utan problem att det skulle kunna vara kondens eller avgaser eller vad som helst så länge det inte påstås vara "kemikalier" som någon försöker släppa ut i smyg, fullt synligt mitt på himmelen.
Osynliga utsläpp i smyg det är helt enkelt mycket mer trovärdigt.