Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Nutt
Säg till om du behöver hjälp att frigöra lite mer plats

Min samling känns i alla fall inte alls speciellt stor längre efter att ha läst den där listan
EDIT: jag trodde du skulle ha fler Westy hemma
jo, man tänker väl ibland att man borde försöka dra ner lite på storleken,
anordna en "provning" och bara dricka för njutnings skull, men sen är det systemsläpp och man hinner fan inte sänka dom fören det är dags för nytt släpp igen.
men samtidigt så är de flesta grejerna där tacksamma att spara, det är väl enstaka grejer man vet som borde drickas då det inte är så glada i att lagras.
vilka jävla problem...
mjae, när jag var i belgien så köpte jag 2 av varje, totalt 6 flaskor. sen hade jag en massa annat så det fanns inte mer utrymme. då flaskorna kostade dryga 100-lappen styck tänkte jag att det räcker med dessa, jag kanske inte tycker om den. så därför.
nu när jag har druckit dom så känner jag väl att abt 12:an och rochefort är bra grejer också, samt inte alls lika dyra.
vore dock ballt att ha en westie-låda hemma som inredning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tandkoll
Avery Maharaja skulle jag pimpla i mig redan ikväll om jag var du. Imponerande samling BrewDog Abstrakt. Själv är jag dålig på att lagra, dels av att jag har dåligt med plats, men framför allt dåligt tålamod

ja, men jag vill prova att lagra den länge och se hur den blir.
jag har aldrig gjort det, men andra i tråden säger ju att tuffa ipor börjar gå åt barley wine hållet när de får ligga. så jag skall testa.