2015-01-12, 23:51
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Vet ej vart jag borde posta detta men vad tror ni om att beställa i nuläget när det verkar som att ett flertal postterminaler har hittat vitt oidentifierat pulver? Känns som att det kommer vara skärpt säkerhet och kontroll ett tag framöver, eller tror ni de lägger ner så fort det grönas att det inte är något farligt?
Dom lär knappast ha tid att kolla försändelser inom riket, det är så äckligt många brev som skickas varje dag..
Förstår du kostnaden att stänga ner en postterminal?! Nä, inte för lite vitt pulver inte.
2015-01-13, 01:03
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Dom lär knappast ha tid att kolla försändelser inom riket, det är så äckligt många brev som skickas varje dag..
Förstår du kostnaden att stänga ner en postterminal?! Nä, inte för lite vitt pulver inte.

Nej men tänker mer att de tar dit hundar nu för att ha lite extra koll och då kommer ju de hundarna reagera på allt roligt som finns inne på terminalen.
2015-01-13, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
King, la en beställning på 5g av den oljan idag. Är den verkligen så bra? Rajrajraj!

Oljan är lätt värd priset. 5g räcker ganska länge även för storrökaren
2015-01-13, 10:12
Medlem
jesper2013s avatar
Undrar om någon beställt av Tramoteket och testat deras trampulver? Och om så är fallet, hur lång leveranstid brukar det vara?
2015-01-13, 14:57
Medlem
Mr.Shadows avatar
PM

Citat:
Hejsan!

Skulle du kunna posta i evolution-tråden åt mig? Har för lite inlägg.

Undrar om någon beställt av Tramoteket och testat deras trampulver?

Mvh
2015-01-13, 15:27
Medlem
FuGeeLalas avatar
Någon som kan rekommendera en bra och värdig vendor som säljer DMT i fribas?
Hade uppskattats mycket!
2015-01-13, 15:57
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Nej men tänker mer att de tar dit hundar nu för att ha lite extra koll och då kommer ju de hundarna reagera på allt roligt som finns inne på terminalen.
Hundar är ju specialtränade, dvs de lär ju inte ta dit en knarkhund om man misstänker exempelvis antrax.. Sedan är en hundpatrull sjukt dyrt det med, ifall den ska sniffa på alla paket så skulle det bromsa postsorteringen något fruktansvärt.. :/
2015-01-13, 16:57
Medlem
Vill bara meddela att YLBD är tokgrön.
Fick även mer än jag skulle.
Blir klart fler köp.
2015-01-13, 19:25
Medlem
denfinastavens avatar
trist för vendors nu när btc droppar
2015-01-13, 19:29
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denfinastaven
trist för vendors nu när btc droppar

Tror du inte de har peggat priserna till euro då?
2015-01-13, 19:31
Medlem
denfinastavens avatar
Citat:
Tror du inte de har peggat priserna till euro då?

derp, klart som fan att de peggat priset, tänkte mer på de coins som kom in iförrgår/igår har ju droppat 40 dollar per btc.
2015-01-14, 02:44
Medlem
Mr.Shadows avatar
Två PM:

Citat:
Användare klusterknull skriver:
tjena!
Skulle du kunna posta i Evolution-tråden åt mig? vore grymt!

Har inte fått mina två senaste beställningar levererade, ena av psy (duh, borde läst här innan) den andra av swecan. båda gällde 5g grönt. Har inte fått något svar från swecan överhuvudtaget, känns lite olustigt just nu. Över tusen spänn åt skogen då ingen av dem har något refund alls.

fick dessutom en beställning ”cancelled” av thinkfirst idag utan förvarning eller någon respons alls. är det vanligt?

är absolut inte ute efter att kasta skit på någon, tycker bara att det hela känns skumt.

har beställt på både SR och FS när det begav sig utan problem. va fan liksom?

………
tack på förhand!
mvh
K

Mitt svar:

Psyshop har flera klagat på, så det var kanske inget nytt. Swecan kan jag inte uttala mig om ännu.

Angående thinkfirst så kan det vara så att värdet på bitcoin har sjunkit och dessa personer har ett tiotal order liggandes i väntan på paketering och utskick. Då är det många hundralappar som flyger iväg på grund av en ostadig valuta. Detta kan vara en anledning, annars vet jag ej. Thinkfirst är min favoritvendor på inrikes weed, det har aldrig någonsin strulat med den shopen.

Citat:
Användare rolleyes skriver:

Evolution
Kan du posta i Evolution-tråden åt mig:

Vill rekommendera Thinkfirsts Purple Haze *AAAA. Den bästa indican jag rökt i Sverige. Riktigt vackra buds, färgen är riktigt fin limegrön, luktar jättegott, lite black currant över doften och ruset är jätteskönt. I vaporizerna kommer tonerna av black currant fram vilket på ruset känns lite lila. Väldigt skön body high och avslappnad skalle. Perfekt att ta innan går och lägger sig, men inget man tar innan man går ut.

Stealth var mycket bra, tillräckligt originellt för att inte sticka ut men ändå diskret.
Senast redigerad av Mr.Shadow 2015-01-14 kl. 02:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in