Två PM:
Citat:
Användare klusterknull skriver:
tjena!
Skulle du kunna posta i Evolution-tråden åt mig? vore grymt!
Har inte fått mina två senaste beställningar levererade, ena av psy (duh, borde läst här innan) den andra av swecan. båda gällde 5g grönt. Har inte fått något svar från swecan överhuvudtaget, känns lite olustigt just nu. Över tusen spänn åt skogen då ingen av dem har något refund alls.
fick dessutom en beställning ”cancelled” av thinkfirst idag utan förvarning eller någon respons alls. är det vanligt?
är absolut inte ute efter att kasta skit på någon, tycker bara att det hela känns skumt.
har beställt på både SR och FS när det begav sig utan problem. va fan liksom?
………
tack på förhand!
mvh
K
Mitt svar:
Psyshop har flera klagat på, så det var kanske inget nytt. Swecan kan jag inte uttala mig om ännu.
Angående thinkfirst så kan det vara så att värdet på bitcoin har sjunkit och dessa personer har ett tiotal order liggandes i väntan på paketering och utskick. Då är det många hundralappar som flyger iväg på grund av en ostadig valuta. Detta kan vara en anledning, annars vet jag ej. Thinkfirst är min favoritvendor på inrikes weed, det har aldrig någonsin strulat med den shopen.
Citat:
Användare rolleyes skriver:
Evolution
Kan du posta i Evolution-tråden åt mig:
Vill rekommendera Thinkfirsts Purple Haze *AAAA. Den bästa indican jag rökt i Sverige. Riktigt vackra buds, färgen är riktigt fin limegrön, luktar jättegott, lite black currant över doften och ruset är jätteskönt. I vaporizerna kommer tonerna av black currant fram vilket på ruset känns lite lila. Väldigt skön body high och avslappnad skalle. Perfekt att ta innan går och lägger sig, men inget man tar innan man går ut.
Stealth var mycket bra, tillräckligt originellt för att inte sticka ut men ändå diskret.