2015-02-06, 05:27
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meir
Uppdaterar listan för 7e gången. 6 Februari 2015.

Gröna:
=======
YLBD
Erkran
(förseningar enligt förklaring på personlig evo. sida. Avvakta.)
Swecan
Tramoteket
Alexandrus
MissMaryJane
LeifGW
MNGFS
Malvax
Hammarstens-Meds

Tveksamma:
=======
ormar - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.
iDEAL-EXPRESS - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.

Röda/Bör undvikas helt:
=======
Psyshop (selektiv)
organismen - spårlöst försvunnen
BCBOB Scammer

Fyll gärna på, annars kommer folk fortsätta bli scammade. Något måste göras åt alla skojare.

iDEAL-EXPRESS har jag fört dialog med. Beställde i onsdags, blev skickat igår. Håller tummarna för att det är bra gräs.

Loggade in nu på morgonen, all CB slutsåld... Hmm..
2015-02-06, 05:31
Medlem
Strongmanx2s avatar
En röding riktad till GGD

Citat:
Ursprungligen postat av NerfBox
Tjenare man! Jag tänkte bara höra om du kunde vara en bror och varna folket i Evolutiontråden för goodguydealer, de verkar som att han är lite av en selective scammer. Beställde hans Noname weed förra måndagen och det har ännu inte kommit fram. Jag har ett väldigt lågt transaktionsantal och jag antar att det var därför han valde att inte skicka skiten, plus att det precis har kommit upp en till negativ feedback på evo som också varnar för selective scammer.

Vill du ha bevis och såå kan jag erbjuda printscreens på dispyten eller våra PMs.

Mvh.
2015-02-06, 08:56
Medlem
Vad har hänt med vendorn Cobraswe? Edit, såg att han bara slutat med stim.

Vilken kola skulle folk beställa? GW har ju två olika sorter sen har "quaq" med men han har inga gröningar..
Senast redigerad av Kirenstilen 2015-02-06 kl. 08:58.
2015-02-06, 10:35
Medlem
rhymenoceross avatar
Beställde två 80mg oxycontin från MissKissMyLips. Vad som kom fram var ett tomt kuvert som var halvöppet (limmet hade släppt). Ett helt vanligt kuvert. Ingen stealth alls, och så dåligt packeterat att pillrena förmodligen föll ut under transport.

Vet inte heller om jag har någon husis att vänta mig. Förhoppningsvis ramlade de obemärkt ut under transporten helt enkelt. Men jag FE:ade också. Tungt.
2015-02-06, 11:04
Medlem
lluBdeRs avatar
Skulle säga att Erkan är RÖD för tillfället. Beställde den 2a och han har inte svarat på PM och ordern är inte behandlad ännu. Med tanke på allt som hänt den senaste tiden med Ida, FS, SR, Sweexpress osv skulle jag inte beställa from Erkan...

Grönar när/om mina grejor kommer. Går det att avbryta den lagda orden?
2015-02-06, 11:31
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lluBdeR
Skulle säga att Erkan är RÖD för tillfället. Beställde den 2a och han har inte svarat på PM och ordern är inte behandlad ännu. Med tanke på allt som hänt den senaste tiden med Ida, FS, SR, Sweexpress osv skulle jag inte beställa from Erkan...

Grönar när/om mina grejor kommer. Går det att avbryta den lagda orden?
Nej det går inte och inte för att verka allt för otrevlig nu, men du orkade inte backa 1-2sidor för att få reda på svaret?

Jag vill att allt som skrivs här handlar om Evolutions varor, vendor och leveranstid. Inte hur Evo fungerar.
2015-02-06, 11:33
Medlem
Strongmanx2s avatar
En gröning.

Citat:
Ursprungligen postat av Blockaarn
Tjenare, jag tänkte om du kunde göra mig tjänsten att posta detta i Evolution tråden!?

Jag skulle vilja slänga upp en gröning på säljaren Ingos-pharma.
Beställde sample på Rivotril och Apaurin, och precis som jag hoppades på så var det The real deal.
Snabb leverans och stealthen var inget att klaga på heller.
Trevliga att göra med också.

Tack för mig!
2015-02-06, 12:25
Medlem
vanillatrillaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanillatrillaa
Detta svider även för mig att säga, men jag får tyvärr röda erkran jag med.. Helvete också
Tråkigt att en så rutinerad kran skulle sluta bara så där
Trodde aldrig han skulle avsluta på det här sättet....

Edit: Det är dock torsdag, han får veckan ut på sig. (Tills i morgon.)

Så, nu är Erkran RÖD i min bok.
Tradigt men sant. Oavsett ursäkter.
2015-02-06, 12:32
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Nej det går inte och inte för att verka allt för otrevlig nu, men du orkade inte backa 1-2sidor för att få reda på svaret?

Jag vill att allt som skrivs här handlar om Evolutions varor, vendor och leveranstid. Inte hur Evo fungerar.

Nu är det en tråd om Evolution i stort, så frågor kring hur det fungerar bör absolut vara OK.

Jag har en order som ligger som "Processing" hos en vendor som inte gör något åt den. Hur länge ligger pengarna där?
2015-02-06, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Nu är det en tråd om Evolution i stort, så frågor kring hur det fungerar bör absolut vara OK.

Jag har en order som ligger som "Processing" hos en vendor som inte gör något åt den. Hur länge ligger pengarna där?

Fyra dygn tror jag att jag läst i FAQ:en eller nånstans. Är i samma sits som du, på söndag får jag se om det stämmer.
2015-02-06, 12:45
Medlem
Ambienbears avatar
Sluta kalla Erkran för "RÖD". Han är borta för tillfället, han har tagit en veckas paus. Allas säkerhet är intakt. Han är snarare "GUL", än grön/röd. Beställ inte från honom om ni vill ha knarket fort.

RÖDA är säljare som blåser folk på varor som inte dyker upp, skickar fake-varor (ingo-pharma), packeterar så dåligt så att knarket ramlar ur kuvertet under försändelse (MissKissMyLips), blir tagna av snuten (Sweexpress), osv.

Erkran kommer komma tillbaka.
2015-02-06, 12:51
Medlem
juvasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanillatrillaa
Så, nu är Erkran RÖD i min bok.
Tradigt men sant. Oavsett ursäkter.

Har väl alltid varit lite halvröd enligt mig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in