2015-01-14, 03:19
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Tror du inte de har peggat priserna till euro då?

Va för jävla fint på Silkroad 1 när såna saker hände innan dom kom på att fixa den buggen så dom kunde låsa, bara att klicka på beställningar som en dåre.
Sög dock för några holländare som förlora 500k Euro, enligt deras utsago.
2015-01-14, 09:08
Medlem
Skriuws avatar
Pm frpn yldf

Citat:
Ursprungligen postat av ylbd
Tjena!

Jag tänkte be dig om en tjänst, vore väldigt snällt!

Det diskuteras väldigt i evo tråden om vart de finns bra röka. Jag tänkte bara inflika då det är en sådan hysteri att de borde prova gräset jag har listat, den som röker indica weed , ni kommer blir nöjda till 100%. Jag skulle våga säga pengarna tillbaka till den som inte är nöjd, men då kommer ingen vara nöjd haha...

Ville bara säga det!

Tack så mycket och trevlig helg!

mvh YLBD
2015-01-14, 15:28
Medlem
FattyMcGoos avatar
PM från anonym:

Kan även lägga till att jag är i samma situation, fick dock tillbaks pengarna i dispyten. Fast med kursraset på Bitcoins blev detta en relativt dyr och tråkig historia ändå.

Edit. Fick också ett till PM av någon som säger sig ha varit i kontakt med iDeal.

Senast redigerad av FattyMcGoo 2015-01-14 kl. 16:00.
2015-01-14, 18:09
Medlem
Mr.Shadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FattyMcGoo
PM från anonym:

Kan även lägga till att jag är i samma situation, fick dock tillbaks pengarna i dispyten. Fast med kursraset på Bitcoins blev detta en relativt dyr och tråkig historia ändå.

Edit. Fick också ett till PM av någon som säger sig ha varit i kontakt med iDeal.

[/quote]

Jag hade nog varit lite orolig om mitt paket blivit liggandes. Vakuumpacketering var det bara att glömma. Luktade ordentligt av paketer när det låg i brevlådan i trapphuset.
2015-01-14, 18:57
Medlem
simp00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper2013
Undrar om någon beställt av Tramoteket och testat deras trampulver? Och om så är fallet, hur lång leveranstid brukar det vara?

Trampulvret är riktigt bra!
Jag har alltid fått mitt från tramoteket dagen efter beställning! så rekommenderas starkt!

Någon som beställt från ormar nyligen? Han skickade mitt i förra veckan men det har inte kommit något än o jag har inte fått svar på mail.
2015-01-14, 20:19
Medlem
Beställ inget av iDEAL-EXPRESS - selektiv scammer, ni har blivit varnade.
2015-01-14, 23:15
Medlem
jesper2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Därför ska man ALDRIG ha btc liggandes där.

Kan passa på och fråga är Swecans marijuana bra, är den sensimilla?
Lukt? bra med tricomer?

Något som vet något om säljaren Bugsbunny?
Fick en 2.5a standard av bugsbunny idag, vi var 4 som rökte den 2 väldigt vana o 2 som röker typ 2-3 gånger i veckan. De är ju väldigt bra pris, snabbhet och stealth men dom 2 vana av oss blev knappt höga o 2 andra blev men inte helt. vi rökte den kanske under 3timmar
2015-01-14, 23:25
Medlem
krillepilles avatar
Hur går det för Ormar, han har inte varit inne på ett tag och jag har beställningar hos typen. Sen har vi psyShop som jag köpte 10g gräs av. Fick 5g skrev till dom att jag bara fick 5 och fick till svar att dom ska skicka mer, har inte fått ett skit och det har gått 5 dagar nu... Köp inte av dom där snåla jävlarna, dom får fan fixa det dom fuckat upp och göra det snabbt om dom nu ens kommer göra något.
2015-01-15, 00:10
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Hur går det för Ormar, han har inte varit inne på ett tag och jag har beställningar hos typen. Sen har vi psyShop som jag köpte 10g gräs av. Fick 5g skrev till dom att jag bara fick 5 och fick till svar att dom ska skicka mer, har inte fått ett skit och det har gått 5 dagar nu... Köp inte av dom där snåla jävlarna, dom får fan fixa det dom fuckat upp och göra det snabbt om dom nu ens kommer göra något.

Känns som att efter all skit man läst om dem så borde man vara glad om man ens får något tyvärr...
2015-01-15, 00:18
Medlem
Säljare kommer fortsätta jävlas, skicka fel mängd, fel varor, sega med leverans och selektivt scamma kunder sålänge köpare accepterar detta och fortsätter köpa. Detta är inte Flugsvamp, tycker vi köpare borde kompilera ihop en lista på alla tveksamma säljare som strular med mängd, leverans etc och en lista med röda säljare som man ska undvika helt. Och såklart en lista med helgröna säljare som sköter sig.

Jag kan börja.

Gröna:
YLBD
Erkran
Swecan
Tramoteket
Alexandrus

Tveksamma:
Ormar (var grön på FS men strular nu)

Röda/Bör undvikas helt:

Psyshop
iDEAL-EXPRESS (skall ej handlas ifrån tills alla fått uteblivna leveranser)

Fyll gärna på.

Tycker att det minst skall finnas 10 gröningar av medlemmar som kan posta i detta forum för att en säljare ska hamna under "grön".
Senast redigerad av Meir 2015-01-15 kl. 00:23.
2015-01-15, 00:24
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meir
Säljare kommer fortsätta jävlas, skicka fel mängd, fel varor, sega med leverans och selektivt scamma kunder sålänge köpare accepterar detta och fortsätter köpa. Detta är inte Flugsvamp, tycker vi köpare borde kompilera ihop en lista på alla tveksamma säljare som strular med mängd, leverans etc och en lista med röda säljare som man ska undvika helt. Och såklart en lista med helgröna säljare som sköter sig.

Jag kan börja.

Gröna:
YLBD
Erkran
Swecan
Tramoteket
Alexandrus

Tveksamma:
Ormar (var grön på FS men strular nu)

Röda/Bör undvikas helt:

Psyshop
iDEAL-EXPRESS (skall ej handlas ifrån tills alla fått uteblivna leveranser)

Fyll gärna på.

Tycker att det minst skall finnas 10 gröningar av medlemmar som kan posta i detta forum för att en säljare ska hamna under "grön".

Hur menar du att det inte är flugsvamp? Det är ju i princip samma säljare som huserar på evo som på flugsvamp.
2015-01-15, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Hur menar du att det inte är flugsvamp? Det är ju i princip samma säljare som huserar på evo som på flugsvamp.
Flugsvamp var ingen internationell sida, konkurrensen var hög och ingen säljare hade råd med screw-ups då ordet gick runt snabbt och köparna gick helt enkelt gå till någon annan. Tycker också att betyg/omdömesystemet på FS var mycket bättre än Evo.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in