2015-01-13, 16:49
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonFanderblad
En bra hero med andra ord.

Tyckte clock var sönderpickad på offlanen förut, nu verkar han ha tappat i förmån till andra str offlaners (tide, undying, cent, timber etc.)
Citera
2015-01-15, 00:00
Medlem
Palmen1993s avatar
hur kan man hamna i low priority för man blir reportad för ofta? första gången jag hamnade i low priority så beslutade jag mig för att inte säga att ord till någon i dota2. jag mutade alla och kommunicerade inte. Hur kan jag då hamna i low priority efter det? har inte flameat eller griefat.
Citera
2015-01-15, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palmen1993
hur kan man hamna i low priority för man blir reportad för ofta? första gången jag hamnade i low priority så beslutade jag mig för att inte säga att ord till någon i dota2. jag mutade alla och kommunicerade inte. Hur kan jag då hamna i low priority efter det? har inte flameat eller griefat.
Du kan bara bli mutad för det du skriver, low priority får du genom griefing.
Citera
2015-01-15, 02:44
Medlem
Palmen1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Du kan bara bli mutad för det du skriver, low priority får du genom griefing.
kan sätta mina kulor på att jag inte griefat.
Citera
2015-01-15, 04:00
Medlem
Citat:
kan sätta mina kulor på att jag inte griefat.

hör det där ordet mer och mer, vad fan är det man gör när man griefar??

edit: nvm fanns till o med en beskrivning på wikipedia, my bad
Citera
2015-01-15, 11:27
Medlem
slashindexs avatar
Citat:

Eftersom du har mutat alla vet du ju inte vad de sagt till dig under matchen. De kan ju ha försökt att kommuniciera med text, tal eller pings (alla mutas). Eftersom du inte kunnat se har du heller inte kunnat svara och har förmodligen fått en massa reports på dig för dåligt lagspel.
Citera
2015-01-15, 14:06
Medlem
Palmen1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slashindex
Eftersom du har mutat alla vet du ju inte vad de sagt till dig under matchen. De kan ju ha försökt att kommuniciera med text, tal eller pings (alla mutas). Eftersom du inte kunnat se har du heller inte kunnat svara och har förmodligen fått en massa reports på dig för dåligt lagspel.
Ja, men det måste väl vara nån slags GM som granskar skiten? Kvittar ju vafan man gör så blir man bestraffad.
Citera
2015-01-15, 14:13
Medlem
Citat:
Ja, men det måste väl vara nån slags GM som granskar skiten? Kvittar ju vafan man gör så blir man bestraffad.

Tro mig något gör du för jag spelar en jävla massa (lite mindre sista månaden då kärringen började gnälla som fan :P ) och har aldrig hamnat i low prio pga reports dock pga DCs som man inte kunnat påverka...
Citera
2015-01-15, 15:10
Medlem
Palmen1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty195
Tro mig något gör du för jag spelar en jävla massa (lite mindre sista månaden då kärringen började gnälla som fan :P ) och har aldrig hamnat i low prio pga reports dock pga DCs som man inte kunnat påverka...
Tror det är för jag suger kuk på det men är decent rating. Kan inte ens alla heroes. randomar varje game, får meepo som e cp svår o 1-20 i stats lol
Citera
2015-01-18, 18:54
Medlem
56ks avatar
Citat:
Tror det är för jag suger kuk på det men är decent rating. Kan inte ens alla heroes. randomar varje game, får meepo som e cp svår o 1-20 i stats lol

Har du 1/20 i KD så får du räkna med att de reportar dig för feeding.
Kör heroes du kan och träna mot bots de heroes du inte kan, och vill du testa/chill spela så kör normal games inte ranked.
Citera
2015-01-18, 20:28
Medlem
Citat:
Du borde börja med limited heroes tills du kan alla hjältar där. Jag har nästan 2000 matcher i Dota 2. En hel del i HoN och DotA men det finns fortfarande ett par hjältar som jag inte vunnit en riktig match med.
Citera
2015-01-18, 20:59
Medlem
56ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Du borde börja med limited heroes tills du kan alla hjältar där. Jag har nästan 2000 matcher i Dota 2. En hel del i HoN och DotA men det finns fortfarande ett par hjältar som jag inte vunnit en riktig match med.

Äh det viktiga är inte att kunna spela alla heroes, det viktiga är att förstå hur varje hero fungerar så man inte står där totalt jävla chockad när Lion drar en stun+hex när man towerdivar han på level 3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in