2015-01-18, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Äh det viktiga är inte att kunna spela alla heroes, det viktiga är att förstå hur varje hero fungerar så man inte står där totalt jävla chockad när Lion drar en stun+hex när man towerdivar han på level 3.
Är dock lite lättare att börja med 20 hjältar än 100+.
Citera
2015-01-18, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Tyckte clock var sönderpickad på offlanen förut, nu verkar han ha tappat i förmån till andra str offlaners (tide, undying, cent, timber etc.)

ursäkta men.. undying?
Citera
2015-01-19, 20:55
Medlem
Men vafan är det för fel på dota nu då. Hittar match, avcepterar, sen laddar den... Sen disconnectar jag o kan inte reconnecta. Vafan asså.. Kommer inte ens fram till "anslutningstavlan" innan jag dcar.

Sökt match 6 ggr nu. Startat om dota, steam, dator, tillomed systemåteratällning. men nope. Funkar ej!
Citera
2015-01-19, 22:22
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WassUup
Men vafan är det för fel på dota nu då.

ComHem har haft probem under kvällen. Är du säker på att det inte är det du drabbats av?
Citera
2015-01-19, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
ComHem har haft probem under kvällen. Är du säker på att det inte är det du drabbats av?
jo mycket möjligt. tack ska du ha!
Citera
2015-01-20, 13:35
Medlem
Secondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldtekt
ursäkta men.. undying?

Undying har blivit ganska populär i pro scenen det senaste
Citera
2015-01-22, 13:42
Medlem
Tjenare boys. Vet inte om det finns nån speciell tråd för klansök så testar att skriva här. Någon/mod får gärna skriva till vilken tråd jag ska om detta är fel.

Är midspelare, pendlar mellan 4800-5100 men har tröttnat på pub. Vill börja lira ladder med några svenskar, så letar efter en klan/spelare med "samma rating" eller högre. Har lirat Dota på skoj sen 5.84b så har rätt skön erfarenhet av spelet, har även kört lite HoN competitive. Annars är jag mer av en pubhero som vill lära mig det taktiska och mer teamplay, för ingame är det ingen fel alls på min skill. Spöar ofta 5500+ mid. Kan även lira offlane och lite carry, men är bäst i mid.

Skriv i PM om det låter intressant så får ni mitt steam.

Kärlek
Senast redigerad av thenarc 2015-01-22 kl. 13:44.
Citera
2015-01-22, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thenarc
Tjenare boys. Vet inte om det finns nån speciell tråd för klansök så testar att skriva här. Någon/mod får gärna skriva till vilken tråd jag ska om detta är fel.

Är midspelare, pendlar mellan 4800-5100 men har tröttnat på pub. Vill börja lira ladder med några svenskar, så letar efter en klan/spelare med "samma rating" eller högre. Har lirat Dota på skoj sen 5.84b så har rätt skön erfarenhet av spelet, har även kört lite HoN competitive. Annars är jag mer av en pubhero som vill lära mig det taktiska och mer teamplay, för ingame är det ingen fel alls på min skill. Spöar ofta 5500+ mid. Kan även lira offlane och lite carry, men är bäst i mid.

Skriv i PM om det låter intressant så får ni mitt steam.

Kärlek

Mid kan köras av både carry och support. Så när du säger "mid spelare"... Vilka heroes syftar du på?
Citera
2015-01-23, 01:23
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliBB
Mid kan köras av både carry och support. Så när du säger "mid spelare"... Vilka heroes syftar du på?

Är väl rollerna han syftar på. Mid PA vs safelane PA skiljer sig mycket åt.
Citera
2015-01-23, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliBB

Precis som han över mig säger så syfter jag på roller. Nummer 2 eller 3.

Storm, Ember, Brew, Invoker och liknande. Att köra Io i en dual mid är inget för mig rent skillmässigt, även om det kan va skoj ibland
Citera
2015-01-23, 11:16
Medlem
Sen när har en #3 någonsin fått hänga mid? Det skulle innebära en renodlad duo lane utan roterande supps, sen när har vi sett detta i någorlunda högre skill brackets?
Senast redigerad av 20/20 2015-01-23 kl. 11:18.
Citera
2015-01-23, 12:03
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20/20
Sen när har en #3 någonsin fått hänga mid? Det skulle innebära en renodlad duo lane utan roterande supps, sen när har vi sett detta i någorlunda högre skill brackets?

Han syftade på offlane med #3.

Dual lane mid funkar med Wisp, men det gör ändå inte Wispen till #3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in