2015-01-09, 00:42
Medlem
TheGruzzas avatar
[quote=Hysteria90|51806285]
Citat:
Ursprungligen postat av TheGruzza
Helt grönt, jag skulle riskera mitt liv för att garantera att du är ren på måndagen om du kör nästa torsdag.

Okej, tack så mycket för svaret! hoppas du inte luras nu!
2015-01-09, 00:45
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGruzza

Okej, tack så mycket för svaret! hoppas du inte luras nu!
Du kan vara helt lugn =) Bara det inte är rosa superman då, dom är farliga, men det kanske du redan visste. Ha det gott!
2015-01-09, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
För mig tog det typ 10 dagar för att få svar på mitt blodprov. Om du är över 21, inte har några tidigare brott och stabil ekonomi tycker jag du ska påtala detta för SOC om dom lägger sig i. Säg även att du anser dig oskyldig till brottet och inte vill ha något med SOC att göra så kommer dom acceptera det.

okej.. ägaren till bilen (farsan) blir även han informerad?
2015-01-09, 12:06
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festisar
okej.. ägaren till bilen (farsan) blir även han informerad?
Det tvivlar jag på. Om man använder ett fordon i ett brott så kan det ju förverkas (staten tar över ägandet) - men ytterst tveksamt att dom kommer göra det i ditt fall. Kör du drograttfull med samma bil fler gånger är läget annorlunda.
2015-01-09, 14:56
Medlem
ok tack så mycket!
2015-01-09, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Lämnade urin 2 veckor innan nyår som visade positivt på THC (Bara rökt i Amsterdam) och det skickades även på analys, har inte fått något svar än.
Kanske beror på att jag påpekat att jag varit i Amsterdam och dom såg att det var så lite THC i pisset, lämnade urin veckan efter på psykiatrin och då var det rent på sticka.

Okej har väntat i över 5 veckor nu hmm
2015-01-09, 21:02
Medlem
HaroldHowards avatar
Finns det risk att man blir tvungen att lämna ett drogtest på det sista läkarbesöket som man ska göra efter det att man är klar med drogtesterna för körkortet?
2015-01-11, 01:48
Medlem
De tog ju som sagt blod från mig då jag låg på sjukhuset efter bilolyckan. Efter förhör då jag fortfarande var påverkad av hjärnskakning och chock så tog dom de "mer rutinmässigt" för att skicka på analys. Jag nekade och ville inte ha någon advokat och skulle acceptera strafföreläggande.
Finns de chans att de struntar i att skicka iväg blodet för att det ansåg efteråt att jag körde av vägen pga halka och var konstig pga chocken?
Blodprovet borde påvisa amfetamin och ev stesolid.
De tog ju inte körkortet eller nått... Gått 2 veckor å ej hört nått. Hur lång tid kan de ta? Blir det rättegång på sådant här?
2015-01-11, 16:48
Medlem
...och är det tillräckligt för att få göra husis?
2015-01-11, 18:02
Medlem
Hej, hoppas rätt tråd.

Vart online kan jag köpa drogtest som motsvarar det dom standard kollar inom psykiatrin (kanske mest intresserad amfetamin, cola och thc) ?

Så, vart finner jag en seriös site med fungerande produkt? Gärna snabb leverans också.

Tack.
2015-01-11, 18:16
Medlem
KorpChristers avatar
Fråga; Jag var på fest i fredags och lördags, båda festerna så kom det fram röka. Självklart så rökte jag inget eftersom jag ska ha kissprov på tisdag. Tror ni att det är lugnt? Kan tillägga att dom rökte inomhus i fredags men utomhus i lördags. Lite nojigt, men det är nog bara hjärnan som spökar.
2015-01-11, 18:22
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken123
Hej, hoppas rätt tråd.

Vart online kan jag köpa drogtest som motsvarar det dom standard kollar inom psykiatrin (kanske mest intresserad amfetamin, cola och thc) ?

Så, vart finner jag en seriös site med fungerande produkt? Gärna snabb leverans också.

Tack.
Femsticka med de vanligaste drogerna: Amfetamin, cannabis, benso, opiater och kokain.
http://comedown.se/hem/multitest-standard-5-in-1-.html

Må väl
Mvh Hysteria

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in