2015-01-08, 12:52
Medlem
faan.. de va de körkortet.. rapporterar snuten in till soc?
2015-01-08, 13:21
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festisar
faan.. de va de körkortet.. rapporterar snuten in till soc?
Ja det gör dom alltid när det gäller missbruk enligt polisen själva men dom gjorde inte för mig. Jag kommer inte ihåg exakt vad anledningen var, jag tror det var för att jag var över 21 år och hade ordnad ekonomi eller nåt sånt.
2015-01-08, 13:52
Medlem
okej är 21… inga tidigare brott och har stabil ekonomi.
hur lång tid kan det dröja innan svaret kommer? en vecka sa farbror blå men nu har det ju gått mer.
2015-01-08, 14:01
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festisar
okej är 21… inga tidigare brott och har stabil ekonomi.
hur lång tid kan det dröja innan svaret kommer? en vecka sa farbror blå men nu har det ju gått mer.
För mig tog det typ 10 dagar för att få svar på mitt blodprov. Om du är över 21, inte har några tidigare brott och stabil ekonomi tycker jag du ska påtala detta för SOC om dom lägger sig i. Säg även att du anser dig oskyldig till brottet och inte vill ha något med SOC att göra så kommer dom acceptera det.
2015-01-08, 15:30
Medlem
Hur lång tid tar det innan man får svar när pisset är på analys?
2015-01-08, 15:34
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fhog
Hur lång tid tar det innan man får svar när pisset är på analys?
Lämnade urin 2 veckor innan nyår som visade positivt på THC (Bara rökt i Amsterdam) och det skickades även på analys, har inte fått något svar än.
Kanske beror på att jag påpekat att jag varit i Amsterdam och dom såg att det var så lite THC i pisset, lämnade urin veckan efter på psykiatrin och då var det rent på sticka.
2015-01-08, 21:49
Medlem
TheGruzzas avatar
Att det tar två dagar för MDNA?
Om jag skulle ta en ecstacy tablett, skulle det kunna ge utslag längre än två dagar?
Då det kan innehålla annat är bara det i tabletterna?
2015-01-08, 23:29
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGruzza
Om jag skulle ta en ecstacy tablett, skulle det kunna ge utslag längre än två dagar?
Jadå sitter i längre än 2 dagar, är det tex amfetamin i dina E kan du vara positiv runt 5 dagar bara på det tyvärr. Vet du inte själv?

Mvh
2015-01-09, 00:05
Medlem
TheGruzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Jadå sitter i längre än 2 dagar, är det tex amfetamin i dina E kan du vara positiv runt 5 dagar bara på det tyvärr. Vet du inte själv?

Mvh

Tack för svar!

Jag är tyvärr inte så kunnig på detta, Hade ingen aning.
2015-01-09, 00:34
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Två-tre dygn är ett bra riktmärke för både amfetamin och MDMA i så små doser. För mig tar det knappt två dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Jadå sitter i längre än 2 dagar, är det tex amfetamin i dina E kan du vara positiv runt 5 dagar bara på det tyvärr.
Mvh
Amfetamin och MDMA i så små doser som i en ecstasytablett kan omöjligt synas längre än 48-72h. Fem dygn är helt taget ur luften. Möjligen kan du vara postiv på amfetamin i fem dygn om du använder det varje dag i en vecka.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-01-09 kl. 00:39.
2015-01-09, 00:40
Medlem
TheGruzzas avatar
[quote=Hysteria90|51806199]Två-tre dygn är ett bra riktmärke för både amfetamin och MDMA i så små doser. För mig tar det knappt två dagar.

Jaså? Så jag skulle kunna ta en på nästa torsdag?
Eftersom jag har pissprov på måndag och torsdagar.
2015-01-09, 00:41
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:

Jaså? Så jag skulle kunna ta en på nästa torsdag?
Eftersom jag har pissprov på måndag och torsdagar.
Helt grönt, jag skulle riskera mitt liv för att garantera att du är ren på måndagen om du kör nästa torsdag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in