Citat:
Ursprungligen postat av
lizzzy
Men om jag ska få vara lite...icke-humble. Jag är en normal tjej, framgångsrik i kärlek, karriär och född med ett i dagens samhälle, mycket fint utseende. Jag skulle aldrig ens överväga att leta efter kärleken på badoo. Varför hänger ni där?
Varför går ni inte ut? Till biblioteket? Gymet? Fan vet jag, UT bara. "Normala" söker inte den rätte där, alltså man gör inte det.
Varför jag skaffat det? Blev precis singel efter 5,5 år och vill se om jag fortfarande är attraktiv whatever.
Gissar att de flesta killar som letar där tror att det ska vara "lättare" att få kontakt med tjejer då de inte ens behöver träffa dem i verkligheten, man kan gömma sig bekvämt bakom en skärm.
Och det är så ironiskt, för det är avsevärt svårare att träffa någon genom nätet än verkligheten.
Som t.ex. Badoo, majoriteten feltolkar det man skriver eller förstår inte vad man menar. Jag har t.o.m fått förklara ord för en del jag skrivit med.
Jag är en av de få som faktiskt bara använder Badoo för att chatta, kan aldrig tänka mig att träffa någon där för de flesta är verkligen konstiga människor.
Kul och intressant att chatta med men inget mer.
Och ALLT jag skriver är en antydan på att jag raggar, så man möter en nästan fientlig inställning redan från början.
Och ingen pik till dig eller något, men tror väldigt många tjejer gör det som du gör, registrerar sig för att se om man är attraktiv eller inte.
Kan säga att det inte är en bra idé då Badoo är överrepresenterad av kåta killar/män.
Jag är kille och t.o.m jag får killar/gubbar som raggar på mig...
Spelar ingen roll hur snygg/ful en tjej är, visar hon lite urringning får hon 8a i snittbetyg.