2015-01-10, 02:19
  #4093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lizzzy
Men om jag ska få vara lite...icke-humble. Jag är en normal tjej, framgångsrik i kärlek, karriär och född med ett i dagens samhälle, mycket fint utseende. Jag skulle aldrig ens överväga att leta efter kärleken på badoo. Varför hänger ni där?
Varför går ni inte ut? Till biblioteket? Gymet? Fan vet jag, UT bara. "Normala" söker inte den rätte där, alltså man gör inte det.

Varför jag skaffat det? Blev precis singel efter 5,5 år och vill se om jag fortfarande är attraktiv whatever.

"Normala" raggar inte heller på biblioteket eller gymmet, utan genom vänner och bekanta.
Citera
2015-01-10, 02:33
  #4094
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lizzzy
Men om jag ska få vara lite...icke-humble. Jag är en normal tjej, framgångsrik i kärlek, karriär och född med ett i dagens samhälle, mycket fint utseende. Jag skulle aldrig ens överväga att leta efter kärleken på badoo. Varför hänger ni där?
Varför går ni inte ut? Till biblioteket? Gymet? Fan vet jag, UT bara. "Normala" söker inte den rätte där, alltså man gör inte det.

Varför jag skaffat det? Blev precis singel efter 5,5 år och vill se om jag fortfarande är attraktiv whatever.

Var man än går så är man ju ett pervo som stör folk när dom skall gymma, plugga eller vad det nu är. Det blir inte bra helt enkelt.

När det gäller självförtroende, tja, det är ju lågt pga att jag har så dålig tur med tjejer bland annat. Efter ett par bra upplevelser skulle det nog vara på topp.
__________________
Senast redigerad av bithax 2015-01-10 kl. 02:42.
Citera
2015-01-10, 11:06
  #4095
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lizzzy
Men om jag ska få vara lite...icke-humble. Jag är en normal tjej, framgångsrik i kärlek, karriär och född med ett i dagens samhälle, mycket fint utseende. Jag skulle aldrig ens överväga att leta efter kärleken på badoo. Varför hänger ni där?
Varför går ni inte ut? Till biblioteket? Gymet? Fan vet jag, UT bara. "Normala" söker inte den rätte där, alltså man gör inte det.

Varför jag skaffat det? Blev precis singel efter 5,5 år och vill se om jag fortfarande är attraktiv whatever.

Gissar att de flesta killar som letar där tror att det ska vara "lättare" att få kontakt med tjejer då de inte ens behöver träffa dem i verkligheten, man kan gömma sig bekvämt bakom en skärm.
Och det är så ironiskt, för det är avsevärt svårare att träffa någon genom nätet än verkligheten.
Som t.ex. Badoo, majoriteten feltolkar det man skriver eller förstår inte vad man menar. Jag har t.o.m fått förklara ord för en del jag skrivit med.

Jag är en av de få som faktiskt bara använder Badoo för att chatta, kan aldrig tänka mig att träffa någon där för de flesta är verkligen konstiga människor.
Kul och intressant att chatta med men inget mer.
Och ALLT jag skriver är en antydan på att jag raggar, så man möter en nästan fientlig inställning redan från början.

Och ingen pik till dig eller något, men tror väldigt många tjejer gör det som du gör, registrerar sig för att se om man är attraktiv eller inte.
Kan säga att det inte är en bra idé då Badoo är överrepresenterad av kåta killar/män.
Jag är kille och t.o.m jag får killar/gubbar som raggar på mig...
Spelar ingen roll hur snygg/ful en tjej är, visar hon lite urringning får hon 8a i snittbetyg.
__________________
Senast redigerad av OndaParabolen 2015-01-10 kl. 11:11.
Citera
2015-01-10, 17:40
  #4096
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Det är dåligt med fitta på nätet i alla fall.
Sen är tjejerna grymt kräsna pga all uppmärksamhet de får.
Har själv bilvit ratad 2/10 med typ vanlig skitig selfie, så det duger inte utan man måste stå där i kostymen, med rolexen glimrandes, lutandes mot bilen.. tagit av proffsfotograf, och editerat av en mediabyrå om man skall få hög rating som man.


På grund av alla killar som ger andra killar bottenbetyg går det knappt att få högre än 5 som kille, det märks rätt tydligt på hur en tjej även om hon ser ut som ett kvastskaft i ansiktet, visar lite tutte så får hon direkt 7-8 i snitt av dessa kåta jävlar...
Citera
2015-01-10, 18:28
  #4097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
På grund av alla killar som ger andra killar bottenbetyg går det knappt att få högre än 5 som kille, det märks rätt tydligt på hur en tjej även om hon ser ut som ett kvastskaft i ansiktet, visar lite tutte så får hon direkt 7-8 i snitt av dessa kåta jävlar...

Är det bara jag som fått bildbetygen utbytta till något menlöst 1-5 stjärnor, där man inte ens kan se hur många som röstat på bilden? Förstår inte mening med denna nedgradering, eller är det jag som av misstag gjort någon ändring?
Citera
2015-01-11, 00:04
  #4098
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
"Normala" raggar inte heller på biblioteket eller gymmet, utan genom vänner och bekanta.

Du förespråkar alltså "inavel" inom bekantskapskretsen ?

Självklart är det tillåtet att ragga lite var någonstans när folk känner för det, det är bara inskränkta stackare som du som tycker så där
Citera
2015-01-11, 00:33
  #4099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du förespråkar alltså "inavel" inom bekantskapskretsen ?

Självklart är det tillåtet att ragga lite var någonstans när folk känner för det, det är bara inskränkta stackare som du som tycker så där

Jag förespråkar ingenting, jag sa vad som var det normala. Att man träffar folk genom vänners vänner. Flirtar man framgångsrikt lite varstans så är det bara att gratulera, men särskilt vanligt är det knappast.
Citera
2015-01-11, 02:57
  #4100
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Jag förespråkar ingenting, jag sa vad som var det normala. Att man träffar folk genom vänners vänner. Flirtar man framgångsrikt lite varstans så är det bara att gratulera, men särskilt vanligt är det knappast.

Krogen? Hundtricket? (Folk använder faktiskt det...) Den som hanterar betalning i valfri butik eller restaurang?
T.o.m. jag som är helt ointresserad av att ragga har råkat göra det, nästan automatiskt, med kassörskor och är ganska säker på att jag inte är unik.

Låter lite ålderdomligt.
Av ren nyfikenhet, varför är det mer "normalt"?
För du håller själv på med det du kallar "onormalt".
Citera
2015-01-11, 03:17
  #4101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
Krogen? Hundtricket? (Folk använder faktiskt det...) Den som hanterar betalning i valfri butik eller restaurang?
T.o.m. jag som är helt ointresserad av att ragga har råkat göra det, nästan automatiskt, med kassörskor och är ganska säker på att jag inte är unik.

Då har jag nog en snävare definition än dig av att ragga.

Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
Låter lite ålderdomligt.
Av ren nyfikenhet, varför är det mer "normalt"?
För du håller själv på med det du kallar "onormalt".

För att jag upplever det i stor grad kvantitativt mindre förekommande än alternativet jag nämnde. Jag tror även det är mindre vanligt än att träffas genom nätet, vilket tidigare skribent benämnde som just onormalt.

Blanda inte samman onormalt med onaturligt. Jag lägger ingen värdering i hur man försöker träffa partners.
Citera
2015-01-11, 03:50
  #4102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Är det bara jag som fått bildbetygen utbytta till något menlöst 1-5 stjärnor, där man inte ens kan se hur många som röstat på bilden? Förstår inte mening med denna nedgradering, eller är det jag som av misstag gjort någon ändring?

Fattade inte heller det där. Hur många stjärnor når du upp till? Får du in en del "gilla dig"?
Citera
2015-01-11, 08:42
  #4103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lizzzy
Men om jag ska få vara lite...icke-humble. Jag är en normal tjej, framgångsrik i kärlek, karriär och född med ett i dagens samhälle, mycket fint utseende. Jag skulle aldrig ens överväga att leta efter kärleken på badoo. Varför hänger ni där?
Varför går ni inte ut? Till biblioteket? Gymet? Fan vet jag, UT bara. "Normala" söker inte den rätte där, alltså man gör inte det.

Varför jag skaffat det? Blev precis singel efter 5,5 år och vill se om jag fortfarande är attraktiv whatever.

Mja, du fick ju ingen uppmärksamhet på biblioteket (!) så varför tror du att det ska gå bättre på en dejtingsajt?

Skämt å sido, var inte så fyrkantig
Citera
2015-01-11, 08:46
  #4104
Medlem
syscrashs avatar
Badoo i Thailand är mycket bättre, inte alls som i Sverige. Räkna med uppmärksamhet från bra thaidamer.
__________________
Senast redigerad av syscrash 2015-01-11 kl. 08:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in