2014-12-31, 10:02
  #4081
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Killar är också ytliga och gillar snygga människor. Lägger man som tjej upp en bild på en kvinnlig fotomodell lär hon väl bli våldtagen genom skärmen. Alla gillar snygga människor. Ser man inte ut som en modell får man spela med andra kort. Det är ingen som sagt att det är rättvist.

Jag skulle påstå att en sådan bild generar fake-profil varningar, från åtminstone mig. Du har annars rätt, men detta kan man ju åstadkomma med bra bilder som inte är selfies i motljus, typ.
Citera
2015-01-02, 02:58
  #4082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dandino
Jävlar. Jag testade skiten med mig själv i 2-3 dagar men kände att det inte var min grej så avslutade det. På dessa 2-3 dagar fick jag förvisso ingen utmärkelse men en hel del "gilla dig" och matchningar, cirka 10-12 stycken. Enligt sidan var det 10 av 15 brudar som "gillade min profil" eller vad fan det stod. Hade väl cirka 15 besök. Gled upp till "genomsnittlig" på popularitetskalan. Jag har ingen aning om vad som är "bra" eller så när det gäller Badoo direkt.

Men den där modellkillen du startade kontot med har ju tydligen testats av andra på Tinder utan resultat.

Jasså, är det så? Min erfarenhet har varit att man får väldigt mycket uppmärksamhet, flera meddelande och många matchningar/gillande. Däremot uppfattningen att man kan behandla tjejer hursomhelst bara för att man har ett snyggt ansikte har iaf för mig falsifierats. Ingen har hittills velat skicka nakenbilder, en och annan har varit öppen för sex men de flesta slutar svara om man tidigt pratar sex. Ingen har heller svarat på sexförslag redan som öppnare.

Med andra ord, ser man bra ut har man väldigt goda chanser att få kontakt. Men det är ingen rak motorväg till ligg som vissa tycks påstå.
Citera
2015-01-02, 16:57
  #4083
Medlem
jagluktarketchups avatar
vilken jävla underlig sida. gjorde en profil och fick bara 1 stjärna på en av mina bilder.
radera denna pga att jag klantade mig lite men gjorde en ny senare och nu har jag 5 stjärnor på en av mina bilder. bilden är inte särskilt smickrande om man säger så. hur kommer det sig egentligen?
har även börjat få fler likes (dagligen numera) och det är typ 50/50, vissa brudar är vad jag tycker är snygga, den övriga halvan är antingen fula eller average brudar.
nu är jag inte någon som kommer använda badoo för dejting utan använder den för skojs skull, men jag börjar fundera på hur många profiler som är äkta? jag ser inte särskilt bra ut, har aldrig fått höra komplimanger irl och tjejer håller sig borta från mig. det känns inte riktigt äkta att man får dessa likes och full pott på bilden. en majoritet gillar mig enligt profile-scoren, mer än hälften.
Citera
2015-01-09, 21:10
  #4084
Medlem
Rubberstamps avatar
Jag har en lite smått töntig bild, "selfie", när jag ligger i min säng, främst på ansiktet. Jag tycker dock att jag ser jävligt snygg ut på bilden.

Funkar den här typen av bilder bra på Badoo eller ska man satsa på något mer seriöst, "moget"?

Är kille letar casual sex
Citera
2015-01-10, 00:09
  #4085
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberstamp
Jag har en lite smått töntig bild, "selfie", när jag ligger i min säng, främst på ansiktet. Jag tycker dock att jag ser jävligt snygg ut på bilden.

Funkar den här typen av bilder bra på Badoo eller ska man satsa på något mer seriöst, "moget"?

Är kille letar casual sex

Kör med en klassisk ansiktsbild där du ser som bäst ut och le och framhäv blicken! I galleriet har du även helkroppsbilder. Påklädda och classy men så man ser någorlunda vilken typ av kropp du har.
Ärligt men smickrande. Är du nöjd med din bild så kör på den!
Citera
2015-01-10, 01:07
  #4086
Medlem
lizzzys avatar
Hur desperata är killarna egentligen?
Haft badoo i mindre än 24 timmar och har 340 gillningar. Hetast och mest gillad den här veckan.
Inte skrivit någonting om mig själv eller haft något finger i vilka bilder de tagit från min FB.
Är det dåligt om fitta runt om i Sverige?
Citera
2015-01-10, 01:15
  #4087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lizzzy
Hur desperata är killarna egentligen?
Haft badoo i mindre än 24 timmar och har 340 gillningar. Hetast och mest gillad den här veckan.
Inte skrivit någonting om mig själv eller haft något finger i vilka bilder de tagit från min FB.
Är det dåligt om fitta runt om i Sverige?

Som kille hatar jag den sidan pga det.
Citera
2015-01-10, 01:20
  #4088
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lizzzy
Hur desperata är killarna egentligen?
Haft badoo i mindre än 24 timmar och har 340 gillningar. Hetast och mest gillad den här veckan.
Inte skrivit någonting om mig själv eller haft något finger i vilka bilder de tagit från min FB.
Är det dåligt om fitta runt om i Sverige?

Det är dåligt med fitta på nätet i alla fall.
Sen är tjejerna grymt kräsna pga all uppmärksamhet de får.
Har själv bilvit ratad 2/10 med typ vanlig skitig selfie, så det duger inte utan man måste stå där i kostymen, med rolexen glimrandes, lutandes mot bilen.. tagit av proffsfotograf, och editerat av en mediabyrå om man skall få hög rating som man.
Citera
2015-01-10, 01:41
  #4089
Medlem
lizzzys avatar
Jag kan endast tala för mig själv men det tåls att upprepas; självförtroende. Det är det enda ni behöver. Allvarligt talat. Den fulaste killen har fått min uppmärksamhet när man märker att han tror på sig själv. Och jag ser bra ut, det gör jag. Jag har krav.
Citera
2015-01-10, 01:44
  #4090
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lizzzy
Jag kan endast tala för mig själv men det tåls att upprepas; självförtroende. Det är det enda ni behöver. Allvarligt talat. Den fulaste killen har fått min uppmärksamhet när man märker att han tror på sig själv. Och jag ser bra ut, det gör jag. Jag har krav.

Absolut, oftast nyckeln till allt intresse. Skillnaden är att står vi öga mot öga så kan du läsa av det på betydligt fler sätt än bara genom tal (text på badoo). Ta en extremt självsäker kille men som är ett handikapp på att skriva så kommer ju han inte ha en större framgång på nätet.
Och så ska du ha tur att få ditt meddelande läst bland de 100 tals som skrivs.
Citera
2015-01-10, 02:08
  #4091
Medlem
lizzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatness-90
Absolut, oftast nyckeln till allt intresse. Skillnaden är att står vi öga mot öga så kan du läsa av det på betydligt fler sätt än bara genom tal (text på badoo). Ta en extremt självsäker kille men som är ett handikapp på att skriva så kommer ju han inte ha en större framgång på nätet.
Och så ska du ha tur att få ditt meddelande läst bland de 100 tals som skrivs.

Men om jag ska få vara lite...icke-humble. Jag är en normal tjej, framgångsrik i kärlek, karriär och född med ett i dagens samhälle, mycket fint utseende. Jag skulle aldrig ens överväga att leta efter kärleken på badoo. Varför hänger ni där?
Varför går ni inte ut? Till biblioteket? Gymet? Fan vet jag, UT bara. "Normala" söker inte den rätte där, alltså man gör inte det.

Varför jag skaffat det? Blev precis singel efter 5,5 år och vill se om jag fortfarande är attraktiv whatever.
Citera
2015-01-10, 02:13
  #4092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lizzzy
Men om jag ska få vara lite...icke-humble. Jag är en normal tjej, framgångsrik i kärlek, karriär och född med ett i dagens samhälle, mycket fint utseende. Jag skulle aldrig ens överväga att leta efter kärleken på badoo. Varför hänger ni där?
Varför går ni inte ut? Till biblioteket? Gymet? Fan vet jag, UT bara. "Normala" söker inte den rätte där, alltså man gör inte det.

Varför jag skaffat det? Blev precis singel efter 5,5 år och vill se om jag fortfarande är attraktiv whatever.

Jag "hängde" där i någon vecka bara och tröttnade fort. Ville mest påpeka att den sidan inte är till någon fördel som kille. Iaf inte för mig, men vem vet, jag kanske skriver som ett mongo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in