2014-06-19, 20:11
Bannlyst
Har gjort ett konto o ibland får man ett meddl, men trots att de skriver till mig först så slutar de efter ett tag...

hur går man vidare? Slutar alltid såhär. De skriver ju först och många skriver att man ser bra ut osv men sen slutar de skriva helt plötsligt. Ska jag fråga direkt om de vill ha kuk?
Citera
2014-06-19, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
hur går man vidare?
fråga om hon tar den i 2:an
Citera
2014-06-19, 20:21
Medlem
Dissa internetskiten och hitta brudar irl istället, det funkar fan så mycket bättre. Att få en brud i säng över nätet är som att knäcka enigmakoden för fan. Totalt orealistiskt och tidskrävande, om tjejerna kunde sluta tro att hela världen kretsar runt dom hade det varit mycket enklare.
Citera
2014-06-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Alltså är det bara jag som lagt märke till detta?

Men man sitter och pratar med en tjej och så halkar man in på vad man jobbar med..

och tamefan.. 9/10 tjejer jobbar inom vården...

Oftast på nått servicehem eller äldreboende....

Helt sjukt..:
Kan inte vara en slump

Dessutom brukar dom chatta under arbetstid. Vården är SÅ tungt arbete!
Citera
2014-06-19, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
Har gjort ett konto o ibland får man ett meddl, men trots att de skriver till mig först så slutar de efter ett tag...

Tyvärr är du tråkigare än färg som torkar, men om det är någorlunda vackra varelser som skriver har du ju iaf rätt förutsättningar till bättring.

hur går man vidare? Slutar alltid såhär. De skriver ju först och många skriver att man ser bra ut osv men sen slutar de skriva helt plötsligt. Ska jag fråga direkt om de vill ha kuk?

Ja, fast indirekt, inte bokstavligt. Visa dig sexuell, utan att verka desperat. Svårt dock lägga fram allmänna regler, men sett till din konvo skulle man kanske exempelvis göra vissa ändringar som:

Citat:
Hon — 18.06.14 22:19
okej .. ska kolla klart film sen sova typ
Jag — 18.06.14 22:43
Ensam? :/ Vore det inte mysigare med någon tätt intill och armen om din midja?

Citat:
Jag — 14:36
Ska till Öland o softa me vänner
Jag — 14:37
Tycker iof midsommar är ganska överskattat. Fulla människor, stök och brudar i små korta klänningar och blommor i håret som är alldeles...alldeles....underbara ^^

Citat:
Hon — 16:23
Haha , tja, alltså jag jagar inte något. Är singel, inte så hemskt det, men öppen för kärleken om det klickar.
Hon — 16:23
Själv då?
Jag — 16:37
Ja typ samma för mig, är inte så aktiv direkt haha men man vet aldrig. Men ibland saknar man att vakna med kvinnohår i ansiktet och en naken hals att ömt kyssa godmorgon.

Gäller ju att väcka deras lustar lite och göra dem sugna.
Citera
2014-06-20, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Hur är det den där Badoo.com på seriositetsfronten? Känns som 50% av profilerna är fake såvida inte 50% av mina grannar har amerikanska förnamn .

Jag testade något som hette Spraydate när jag satt inne det var helt ok och gratis år 2000.
Sen för 5 år sedan gick jag med på Badoo men där var det mest VT och inga bra brudar dom kallade sig för rökfria och rökte som faan och bilderna var 5 år g.a

Vad det gäller killar så har jag dålig koll då jag blockade män men enl dom kvinnor jag skrev till så var det en Svart.ng sida??
Citera
2014-06-20, 17:59
Bannlyst
Jag har holy-trinity idag. Gick in på badoo för första gången på månader igår. Klickade mig igenom encounters tills jag tröttnade. Gick in ett x antal timmar senare, då hade två skrivit. Den ena prata jag med en timme innan hon ville träffas, hon hämtar upp mig från krogen idag om jag inte scorar den första (mer kommer om det), så slipper jag en taxinota på 500kr, och jag får ligga på det.

Men, det är bara om alternativ 1 som jag träffade genom badoo förra året lite hastigt inte tar med mig hem till henne. Hon ringde idag från ingenstans och frågade om jag ville med på krogen. Då har vi snackat väldigt casual i månader, typ tja hej, hur mår du osv. Ingenting jag ens tänkt på att träffa igen.

Och så skrev en annan brud som jag inte hade en aning om vem det var, men hon visste vem jag var. Hade tydligen skrivit med varandra för längesedan. Det visar sig att hon bor bara minuter ifrån mig efter att vi pratat i någon timme. Och vi kommer nog träffas inom en snar framtid.

Internet är fantastiskt ibland. Och jag som trodde att jag skulle sitta inne och deppa idag för att jag inte känner någon här vart jag bor, då jag nyligen flyttat ifrån Sverige, tack Badoo <3.

Inte första gången heller jag får ligga genom Badoo, har hänt flertalet gånger förut utan större problem. Man får nöja sig med en 7-8:a istället för en 10:a så går allt bra. Mycket gråt i den här tråden märkte jag nu när jag tittade, ni måste vara riktigt fula eller bara socialt obegåvade/creepy.
Senast redigerad av Prixm 2014-06-20 kl. 18:06.
Citera
2014-06-20, 20:02
Medlem
keller68s avatar
Är båda seriösa i sitt sökande så handlar mycket om rätt timing.
Rätt tillfälle för de båda. Att båda med är känslomässigt mottagna vid samma tid.
Dagsform och humör. Att gamla relationer är uppklarade.
Att vi är mogna och redo att ta in en annan människa.
Annars skjuts mycket i sank rätt fort.

Tyvärr så ligger alla inte på samma nivå nä det gäller nätdejting.
Utan man möter så mycket folk som är i olika faser i livet.
Där man mest suger energi av varann.
även om vissa lyckas.

Men det är segt och långdraget. Komplicerat och omständigt.
Citera
2014-06-20, 20:09
Medlem
Strulstrutsens avatar
Jag har träffat ca 20 st tjejer genom Badoo, har knullat med kanske 17 st av dom och dom flesta släppte till inom en timme haha. Dom flesta har kommit hem till mig direkt.
Har märkt att nästan varenda en har nåt fel, det kan gälla osäkerhet eller att dom haft ett tungt förflutet..
Ingen jag har träffat har varit flickvänsmaterial iaf men om man är ute efter att ligga så rekommenderar jag Badoo
Citera
2014-06-21, 11:17
Medlem
Känns inte alls seriös. Har gått in och kolla min annons sen svarat men svaren har aldrig vidarebefordrats till mig i varje fall.....

Så BADOOO släng Dig i väggen
Citera
2014-06-22, 05:14
Avslutad
Haha, lade upp en bild, några minuter senare verkar det som att en brud gav den ett dåligt omdöme

Hur får man kontakt med brudarna då? Känns väldigt ytligt med sådana här sidor. Jag satt lite på encounter, är det bäst napp där eller?

Nu gillade en mig! Sedär! Kan dock inte se vem... vad är detta? Jag måste vara mer på encounter står det. Vilka dubbla budskap... Känns som att kommersiella krafter ligger bakom
Senast redigerad av Sjokort 2014-06-22 kl. 05:21.
Citera
2014-06-22, 06:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sjokort
Känns som att kommersiella krafter ligger bakom

No shit Sherlock.

Vad trodde du ? Att de skapade sidan för att hjälpa folk finna kärleken ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in