Citat:
Ursprungligen postat av
KingECantona
Har gjort ett konto o ibland får man ett meddl, men trots att de skriver till mig först så slutar de efter ett tag...
Tyvärr är du tråkigare än färg som torkar, men om det är någorlunda vackra varelser som skriver har du ju iaf rätt förutsättningar till bättring.
hur går man vidare? Slutar alltid såhär. De skriver ju först och många skriver att man ser bra ut osv men sen slutar de skriva helt plötsligt. Ska jag fråga direkt om de vill ha kuk?
Ja, fast indirekt, inte bokstavligt. Visa dig sexuell, utan att verka desperat. Svårt dock lägga fram allmänna regler, men sett till din konvo skulle man kanske exempelvis göra vissa ändringar som:
Citat:
Hon — 18.06.14 22:19
okej .. ska kolla klart film sen sova typ
Jag — 18.06.14 22:43
Ensam? :/ Vore det inte mysigare med någon tätt intill och armen om din midja?
Citat:
Jag — 14:36
Ska till Öland o softa me vänner
Jag — 14:37
Tycker iof midsommar är ganska överskattat. Fulla människor, stök och brudar i små korta klänningar och blommor i håret som är alldeles...alldeles....underbara ^^
Citat:
Hon — 16:23
Haha , tja, alltså jag jagar inte något. Är singel, inte så hemskt det, men öppen för kärleken om det klickar.
Hon — 16:23
Själv då?
Jag — 16:37
Ja typ samma för mig, är inte så aktiv direkt haha men man vet aldrig. Men ibland saknar man att vakna med kvinnohår i ansiktet och en naken hals att ömt kyssa godmorgon.
Gäller ju att väcka deras lustar lite och göra dem sugna.