2015-07-12, 16:23
Medlem
LemPicas avatar
Asså seriöst.
Spelar fan ingen roll vilken tid på dygnet man loggar in, det är alltid samma personer online.
Vad fan är det här??

Ytterst tröttsamt 😒
Citera
2015-07-12, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Hur gör ni när fulare brudar skriver till er? Svarar ni inte, eller skriver ni tillbaka och hoppas dom slutar?

Jag svarar, men är medvetet tråkig och ställer inga motfrågor.
Citera
2015-07-12, 17:14
Medlem
Citat:
Hur gör ni när fulare brudar skriver till er? Svarar ni inte, eller skriver ni tillbaka och hoppas dom slutar?
Svarar ej, är mycket selektiv med all rätt.
Citera
2015-07-12, 17:22
Medlem
Citat:

Har inte hänt, om det händer kommer jag svara och tala om att jag är ointresserad.
Citera
2015-07-12, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Det har bara hänt mig 1 gång att en kvinna tagit initiativet och börjat skriva med mig & då blev det precis som du beskriver det ovan. Trots att hon tog kontakt, var hon inte drivande eller frågvis, det verkade med andra ord som att hon inte var intresserad alls. Hon hälsade, hon ställde en fråga, sen förväntade hon sig att jag skulle "vara drivande", vilket jag givetvis var, ändå precis sådär fåordig och ointresserad som ovan beskrivet.

Det där beteendet känner jag också igen. Det är troligen osäkra kvinnor som inte klarar att föra en konversation som håller på på det där sättet.
Citera
2015-07-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Svarar ej, är mycket selektiv med all rätt.

Man kan vara selektiv utan att bete sig som en ouppfostrad slyngel.
Citera
2015-07-12, 20:06
Medlem
Jag brukar logga in på Badoo ibland, mest för att få mig ett gott skratt.

Jag verkligen älskar riktigt otränade WT-brudar som skriver att de har träning som intresse och söker en man med "ambitioner och mål".

De borde byta ut "ambitioner och mål" till "Har potential att tjäna stora pengar som jag kan dra nytta av i framtiden" istället för det är ofta vad det betyder.
Citera
2015-07-12, 20:27
Medlem
Vart ser man rating...?
Citera
2015-07-13, 23:29
Medlem
Tips på vad man ska skriva när man tar kontakt? Har svårt att skriva något "underhållande" bara sådär.
Citera
2015-07-14, 00:53
Medlem
Vad håller de på med egentligen? Många tjejer är omöjliga att kontakta och på profilen står "Du kan chatta direkt när du skickar en gåva". Försöker de prostituera befolkningen? Är det personen i fråga som valt att slå på detta gåvokrav när de fått för mycket mail?

Badoo måste vara den sämsta datingsidan. Totalt intetsägande konversationer som aldrig leder någonstans. Jag som söker människor med egna intressen och något bakom pannbenet tycks ha noll att hämta (varit medlem ett år och hittills 0 (noll) dater).
Citera
2015-07-14, 01:13
Medlem
Citat:

Svarar artigt men bestämt att jag icke är intresserad.
Citera
2015-07-14, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innovativ
Vad håller de på med egentligen? Många tjejer är omöjliga att kontakta och på profilen står "Du kan chatta direkt när du skickar en gåva". Försöker de prostituera befolkningen? Är det personen i fråga som valt att slå på detta gåvokrav när de fått för mycket mail?

Badoo måste vara den sämsta datingsidan. Totalt intetsägande konversationer som aldrig leder någonstans. Jag som söker människor med egna intressen och något bakom pannbenet tycks ha noll att hämta (varit medlem ett år och hittills 0 (noll) dater).

Visst är Badoo egentligen inget vidare, frågan är ju om det finns någon bättre sida dock? Facebook är väl enda jag vet som är potentiellt bättre, men det är ju ingen renodlad dejtingsida så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in