2015-01-06, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av V.Putler
Den här grabben har nog ansökt om att komma med..
Någon tjej som vågar sätta sig?

http://40.media.tumblr.com/41c49de813b07892038160c6f21bccc6/tumblr_mzl2ryk9L51sq8hxqo1_500.jpg

:O
Nej, det hade nog inte gått.
Citera
2015-01-07, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V.Putler
Den här grabben har nog ansökt om att komma med..
Någon tjej som vågar sätta sig?

http://40.media.tumblr.com/41c49de813b07892038160c6f21bccc6/tumblr_mzl2ryk9L51sq8hxqo1_500.jpg

photoshop.. kolla de suddiga kanterna mot hur skarpa kanterna är på resten av bilden
Citera
2015-01-07, 17:31
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nurgle
Längd: 8,5 cm
Omkrets: 12-13 cm

(mått vid erektion)

Lider med dig, men om det kan vara till någon som helst tröst så ligger du faktiskt något över medel när det gäller omkretsen (vilken sägs vara mellan 11-12 cm), och vad beträffar längden ligger det känsligaste området 5 cm in på slidans ovansida, så du lär därmed inte ha några som helst bekymmer med att tillfredsställa en kvinna med din 8,5 cm långa krigare! Börja tro på dig själv, att du duger! Önskar dig all lycka!
Citera
2015-01-08, 23:56
Medlem
Jag inser att det jag upplevt är högst anekdotiskt, men jag som har 14 cm lång penis (dvs. strax under medel) och har haft kring 10 kvinnor har bara haft flickvänner vars föredettor haft klart större.

Stämmer statistiken? Eller är det så att medelvärdet visserligen gäller för samtliga penisar, men inte för de som faktiskt får knulla, utan där är det helt andra mått som gäller. Eller har jag helt enkelt haft otur?

Märk väl att mina flickvänner inte har klagat, även om de inte direkt berömt mig heller.

Otrygg
Citera
2015-01-09, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Han kan inte utföra samlag och undrar om han ska berätta detta för tjejen eller låta henne få uppleva det själv, typ.
vad är problemet. knulla är
så svårt
Citera
2015-01-10, 00:34
Medlem
En tight fitta behöver inte en jättekuk...men får väl ändå erkänna att jag kan bli kåt av att se en kuk som är lite större. Men var tillsammans med en jättegrov och jätte lång kuk en gång. När vi hade sex låg jag bara och längtade tills det skulle vara över. Gjorde så vansinnigt ont. Det förhållandet varade inte länge kan jag säga.
Men så klart är det ju trist om man inte känner om han är inne eller inte. 5 cm är inte jätteupphetsande. Det gör mig ont att säga det för jag vill inte såra någon, men en del killar har verkligen inga skrupler vad det gäller att ställa krav på hur vi kvinnor ska se ut både här och där...
Citera
2015-01-10, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dennisnr1
vad är problemet. knulla är
så svårt
helt sant som kille som kommer varje gång ja kommit in i hon så
ha ja oftast endast kunna jacka ca 5 Gr.Då klara man väll inte knulla.bli mest pinsamma blickar från hon.
Citera
2015-01-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crea813
En tight fitta behöver inte en jättekuk...men får väl ändå erkänna att jag kan bli kåt av att se en kuk som är lite större. Men var tillsammans med en jättegrov och jätte lång kuk en gång. När vi hade sex låg jag bara och längtade tills det skulle vara över. Gjorde så vansinnigt ont. Det förhållandet varade inte länge kan jag säga.
Men så klart är det ju trist om man inte känner om han är inne eller inte. 5 cm är inte jätteupphetsande. Det gör mig ont att säga det för jag vill inte såra någon, men en del killar har verkligen inga skrupler vad det gäller att ställa krav på hur vi kvinnor ska se ut både här och där...
när ja i början i förhållandet inte våga fråga om hon märkte någon skillnad på dom killarna hon knullar med .kändes de svårare med en ny snopp å hantera.hon tyckte inte min va lätt å rida av.om man ha en snopp som är 11 cm på stånd.ja fråga hon om den va för liten i hennes smak. hon trodde väll ja skulle bli ledsen. anser du att den är liten eller perfekt till å kunna utföra alla ställningar som du komma på.2 st ha ja bara testat
Citera
2015-01-10, 21:17
Medlem
Citat:
En kille som ha 11 cm på stånd.skulle den grabben klars utföra alla ställningar som någon med stor ha klarat galet lät.ja bli inte ledsen om en tjej säger gud vilken liten du har.bättre å få veta sanningen än en viss ljög för den killen
Citera
2015-01-10, 21:56
Medlem
orrecrists avatar
Citat:

Nä men det är väl knappast alla som har en tight fitta eller?

Hur länge var ni tillsammans då, man tänker ju att det blir bättre med tiden, fittan anpassar sig liksom, fast nu vet jag ju inte vad stor i din värld betyder, allt man läst i den här tråden & om man kollar på statistiken så skall medel kuk i Sverige alltså vara typ 14?
Citera
2015-01-11, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramaskriet
Det var på tiden! Det kommer att bli ett enda stort klipp och klistrande till denna tråd tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Och den gränsen går var? Håller du med om påståendet att omkrets är mycket viktigare än längd? Finns det överhuvudtaget hopp för mig med 15 längd och 11 cm omkrets, hur stor del av dina väninnor tror du hade accepterat dessa mått hos en pojkvän/one night stand?

Kul med en tjej i tråden som verkar veta vad hon pratar om!
2 tjejer ja träffa på en fest igår föredrog att killen dom vill göra de ska inte ligga under 15 cm sen så grov som möjligt. När en tjej kompis frågade så andra hörde hon fråga hur lång ja hade. när hon hörde mig säga 11 cm på stånd för 1 år sen va den 13 i omkrets. de va en tjej som berättade till henne att hon lade märke att ja knullade dåligt. Men va ska man behöva för å kunna ge tjejen pipp så hon njuter å stöna.
Citera
2015-01-11, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
& om man kollar på statistiken så skall medel kuk i Sverige alltså vara typ 14?

Jag ligger fan på medel hela tiden. Jag är 181 cm lång och kuklängden är 14-15 cm. Är detta definitionen av medelmåtta eller vad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in