2015-01-04, 01:44
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dennisnr1
Ja. å mitt ex avslöja pinsamt sex som ja blev frågade mig om att de va sant att ja ej klarade å till frestelse mitt ex under alla år i lag.börja med att berätta att ja endast kunde bra var å ge oral sex.innan de tog Slut berätta hon nå tjejer. ska ja berätta för den tjejen ja träffa eller vill att hon ska märka de först när vi ligger.

Jag fattar ingenting.
Citera
2015-01-04, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hur stor kan en kuk bli egentligen? Finns det något officiellt rekord?
avslöja till en tjej i fylla att ja ej vågat ha samlag sen de tog Slut',min kompis en tjej skrev till en tjej å undrade om ja ej kunde hantera samlag som att inte knappt ja klara hantera 2 ställningar. HUR skulle du reagera som kompis .
Citera
2015-01-04, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Jag fattar ingenting.
min är liten. 5 slakt 16 cm hård. kan va ärlig så bruden avslöja att ja va svår å inte ja kunde utföra samlag
Citera
2015-01-04, 17:42
Medlem
Daaaannnneeee90s avatar
Fattar väldigt lite av Dennis.
Citera
2015-01-04, 17:48
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daaaannnneeee90
Fattar väldigt lite av Dennis.
Han kan inte utföra samlag och undrar om han ska berätta detta för tjejen eller låta henne få uppleva det själv, typ.
Citera
2015-01-05, 07:54
Medlem
Att ja vart singel i nå år märkte ja lite sug på tjejer.men ja saknar inget med sex.ja å min tjej tjuv kolla när dom va i action.första gången ja fick se sex.känner ja en stark känsla av att ja till 100 märker va ja tänder ganska mycket på de.
Citera
2015-01-05, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hur stor kan en kuk bli egentligen? Finns det något officiellt rekord?

Har inte den senaste Guiness rekordbok, någon som har?
Citera
2015-01-05, 17:35
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nynas76
Den här grabben har nog ansökt om att komma med..
Någon tjej som vågar sätta sig?

http://40.media.tumblr.com/41c49de813b07892038160c6f21bccc6/tumblr_mzl2ryk9L51sq8hxqo1_500.jpg
Citera
2015-01-05, 18:05
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nynas76

Guiness mäter inte kukstorlek men annars är det Jonah Falcon med sina 34x20cm, om någon har större så har personen fortfarande inte gett sig till känna.
Citera
2015-01-06, 14:23
Medlem
Längd: 8,5 cm
Omkrets: 12-13 cm

(mått vid erektion)

Jag föddes med en form av hypospadi, vilket är en missbildning som påverkar var urinrörsöppningen (terminologi?) sitter. Denna missbildning brukar även påverka storleken på penis. Jag var utöver detta ganska sen i puberteten, vilket pga min missbildning innebar besök hos endokrinologin. På grund av min situation har jag mått mycket dåligt sen jag fick reda att jag var väldigt liten. Jag blev retad ör detta när jag var cirka 11-12 år gammal och började sedan få enorma skamkänslor för mitt penis.

Detta har gjort att jag var rädd för att ragga upp tjejer på krogen, av rädsla för att bli utskrattad när byxorna åker av. Jag har gråtit mig själv till sömns flera gånger när jag var tonåring, och brukade undvika att duscha i gymmet när jag gick och tränade, för att folk stirrade.

Jag mår fortfarande väldigt dåligt över det här, men försöker leva ett så normalt liv det går, men det här sitter i bakhuvudet hela tiden. Det värsta är att jag vet att jag inte är ful som stryk och att det säkert är möjligt för mig att på något släpa hem någon tjej, eller träffa nån trevlig tjej att vara i relation med, men jag skulle då alltid vara rädd för att inte räcka till i sängen, och att bli dumpad för detta, eller som jag tidigare sagt, bli helt utskrattad. Jag vet inte om jag skulle klara av den förnedringen.

På grund av detta har jag mått dåligt väldigt länge och har sjukt dåligt självförtroende, framförallt eftersom jag har läst/hört att lite större, omkring genomsnittet ofta föredras av tjejer. Bara kunskapen om att jag aldrig kommer räcka till med det enda jag inte kan ändra på får mig att väldigt dåligt.

Så alla ni som ligger runt 12+cm i längd, var glada över vad ni har.
Citera
2015-01-06, 17:22
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nurgle
Längd: 8,5 cm
Omkrets: 12-13 cm

(mått vid erektion)

Jag föddes med en form av hypospadi, vilket är en missbildning som påverkar var urinrörsöppningen (terminologi?) sitter. Denna missbildning brukar även påverka storleken på penis. Jag var utöver detta ganska sen i puberteten, vilket pga min missbildning innebar besök hos endokrinologin. På grund av min situation har jag mått mycket dåligt sen jag fick reda att jag var väldigt liten. Jag blev retad ör detta när jag var cirka 11-12 år gammal och började sedan få enorma skamkänslor för mitt penis.

Detta har gjort att jag var rädd för att ragga upp tjejer på krogen, av rädsla för att bli utskrattad när byxorna åker av. Jag har gråtit mig själv till sömns flera gånger när jag var tonåring, och brukade undvika att duscha i gymmet när jag gick och tränade, för att folk stirrade.

Jag mår fortfarande väldigt dåligt över det här, men försöker leva ett så normalt liv det går, men det här sitter i bakhuvudet hela tiden. Det värsta är att jag vet att jag inte är ful som stryk och att det säkert är möjligt för mig att på något släpa hem någon tjej, eller träffa nån trevlig tjej att vara i relation med, men jag skulle då alltid vara rädd för att inte räcka till i sängen, och att bli dumpad för detta, eller som jag tidigare sagt, bli helt utskrattad. Jag vet inte om jag skulle klara av den förnedringen.

På grund av detta har jag mått dåligt väldigt länge och har sjukt dåligt självförtroende, framförallt eftersom jag har läst/hört att lite större, omkring genomsnittet ofta föredras av tjejer. Bara kunskapen om att jag aldrig kommer räcka till med det enda jag inte kan ändra på får mig att väldigt dåligt.

Så alla ni som ligger runt 12+cm i längd, var glada över vad ni har.

Jobbig sits:/
Får man fråga om du genomgått operationer och hur det blev isåfall?
Citera
2015-01-06, 17:33
Medlem
Det finns många sorters hypospadi, i mitt fall låg öppningen till urinröret under pungen om jag minns rätt. Det hela åtgärdades när jag var väldigt liten, man odlade på något sätt ett nytt urinrör som sedan opererades in när jag var tre år tror jag. Det är nog därför jag inte har något minne av det.

Jag har ofta haft urinvägsinfektioner, fick en som spreds till bitestikeln nu denna vinter, och låg på sjukhus pga detta.

Det är nog inga direkta spår på min penis efter operationen, men den är rätt böjd, även om det inte syns just nu, vilket troligtvis har att göra med att jag har gått upp i vikt de senaste månaderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in