2015-11-03, 20:14
Bannlyst
Är det vanligt att kvinnor får fontäner vid penetrerande sex?
Vanligt med orgasmer ö.h.t?

Många killar ljuger såklart om att tjejen får orgasm hela tiden men att tjejen egentligen kanske fejkar. Nån korrelation till kukstorleken?

Får man fler orgasmer vid större kuk så är det klart skillnad.
Citera
2015-11-03, 22:00
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho

Många killar ljuger såklart om att tjejen får orgasm hela tiden men att tjejen egentligen kanske fejkar. Nån korrelation till kukstorleken?

Får man fler orgasmer vid större kuk så är det klart skillnad.
Större kuk = mer friktion. Så är du kapabel till fontän så är klart större bättre, om du nu snackar vaginal penetration.
Jag erfarat tre tjejer som fått det, varav en blev det "fontänoskuld" för, vilket tyvärr gjorde henne generad mer än glad.
Citera
2015-11-03, 22:40
Medlem
Citat:

Nej, det är inte vanligt att kvinnor får orgasm av endast penetrerande sex.

Citat:
Only about a third of women experience orgasm regularly during intercourse. A third can reach orgasm with intercourse but need extra stimulation. A third never achieve orgasm during intercourse but can by manual and oral stimulation.

http://sogc.org/publications/female-orgasms-myths-and-facts/

Citat:
Nån korrelation till kukstorleken?

Tveksamt, då det känsligaste området i fittan är förgården, och den sitter bara några cm in.
Senast redigerad av Mlkehunt 2015-11-03 kl. 22:46.
Citera
2015-11-04, 00:29
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmygdalaDesu
Större kuk = mer friktion. Så är du kapabel till fontän så är klart större bättre, om du nu snackar vaginal penetration.
Jag erfarat tre tjejer som fått det, varav en blev det "fontänoskuld" för, vilket tyvärr gjorde henne generad mer än glad.

Börjar det inte bli dags för dig och andra FB-killar att ni lär er vad friktion är för något?
Citera
2015-11-04, 00:29
Medlem
Hermann666s avatar
Intressant vetenskaplig studie där de lät kvinnor känna på 3D-printade penisar och välja den storlek de skulle föredra för ett ONS respektive ett längre förhållande. Det visade sig att kvinnor föredrog en något större penis vid ONS än vid längre förhållanden och att längden låg på ca 16 cm och omkretsen på drygt 12 cm i bägge fallen.

Artikeln innehåller en hel del annan intressant information som att medellängden för en amerikansk penis är 15.2 cm när man väger samman flera studier. Dessutom hävdas att kvinnors vagina är känslig för penisars omkrets och att en grövre penis ger mer stimuli för kvinnan. Tvärt emot vad Babianen hävdar här på FB.

http://www.researchgate.net/publication/279192722_Women's_Preferences_for_Penis_Size_A_New _Research_Method_Using_Selection_among_3D_Models

Klicka på View nere till höger på sidan för att läsa hela artikeln.
Citera
2015-11-04, 00:38
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Börjar det inte bli dags för dig och andra FB-killar att ni lär er vad friktion är för något?
Haha jag vet att jag använder det fel, men det känns logiskt.
Menar mer att det blir hårdare och mer närgången kontakt.
Citera
2015-11-04, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Intressant vetenskaplig studie där de lät kvinnor känna på 3D-printade penisar och välja den storlek de skulle föredra för ett ONS respektive ett längre förhållande. Det visade sig att kvinnor föredrog en något större penis vid ONS än vid längre förhållanden och att längden låg på ca 16 cm och omkretsen på drygt 12 cm i bägge fallen.

Inget direkt förvånande resultat, det vill säga, att majoriteten föredrar en över det "vetenskapliga medlet".
Det är lite ironiskt det här, man kan tycka att naturen borde ha gjort mannen och kvinnan bättre matchade för varandra, som alla andra livsformer är på denna planeten, för som det är nu så besitter en väldigt stor del av alla män en storlek som dom flesta kvinnorna inte föredrar, om dom studier som har utförts faktiskt är representativa (vilket jag betvivlar).
Citera
2015-11-04, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten

Nu kommer en liten fysiklektion från en FB -kvinna: Friktion skapas mellan två ytor som är i kontakt med varandra under rörelse. Friktion beror på material och därvid vidhäftningsförmåga, kraften med vilken ytorna trycker mot varandra, samt hastigheten.

Smal snopp, slapp snippa, mycket glidmedel, kondom + långsamt sex = liten friktion, känns inte så mycket rent generellt.
Tjock snopp, tränad snippa, dålig lubrikation, ingen kondom, snabbare sex = hög friktion, det kan tom bli tvärtstopp, om inte annat skavsår.
Senast redigerad av Naturalbornsinner 2015-11-04 kl. 18:47.
Citera
2015-11-04, 19:44
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Aw hell yes
Citera
2015-11-05, 22:49
Medlem
Glömde två variabler; form och densitet/hårdhet så gör om.

Citat:
Ursprungligen postat av Naturalbornsinner
Nu kommer en liten fysiklektion från en FB -kvinna: Friktion skapas mellan två ytor som är i kontakt med varandra under rörelse. Friktion beror på material och därvid vidhäftningsförmåga, kraften med vilken ytorna trycker mot varandra, samt hastigheten.

Smal, spolformad, halvhård snopp, slapp snippa, mycket glidmedel, kondom + långsamt sex = liten friktion, känns inte så mycket rent generellt.

Tjock snopp, med större ollonkant, och kraftigt stånd, tränad snippa, dålig lubrikation, ingen kondom, snabbare sex = hög friktion, det kan tom bli tvärtstopp, om inte annat skavsår.
Mao så går det att hämta in på gungorna det man förlorar på karusellen. En stor mjuk, ger mindre friktion än en mindre hård. Väldigt mycket mer.
Sedan är inte friktion det enda saliggörande, bananformad kan vara väldigt praktiskt. Och framförallt hur den används och vem den sitter på är mest avgörande hur sexet blir.
Så var stolta hur de än ser ut.
Citera
2015-11-13, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Nej det ser vi inte vi ser hur ovanligt det är, ja kvinnor kan lätt ta en omkrets på 18 cm de kan ta mer än så.

Yeah right, sa de "sorry men du har för liten penis" eller har du misstolkat det?
Du kan se att det är fler än dubbelt så många som har 12 cm jämfört med 14 cm och det är 5 gånger fler som har 12 än 15.

Jag har små händer och når nästan precis runt min handled på 18 cm med pekfinger och tumme, erkänn att du hittar på.
Du har små händer men når runt 18 cm i omkrets? Ok, och sedan sitter du och beskriver utifrån statistik att 14 cm är stort? Du har små händer, men når runt 18 cm (som är stort), men 14 cm är stort?

Hon sa att större spelar roll och att jag var normal. Med tanke på hur hon sa det uppfattade jag det som att jag var otillräcklig för henne. Jag har riktigt små händer i så fall, handleden är 15 cm och jag når runt om jag trycker utav helvetisk hydraulkraft.
Citera
2015-11-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Du har små händer men når runt 18 cm i omkrets? Ok, och sedan sitter du och beskriver utifrån statistik att 14 cm är stort? Du har små händer, men når runt 18 cm (som är stort), men 14 cm är stort?

Hon sa att större spelar roll och att jag var normal. Med tanke på hur hon sa det uppfattade jag det som att jag var otillräcklig för henne. Jag har riktigt små händer i så fall, handleden är 15 cm och jag når runt om jag trycker utav helvetisk hydraulkraft.
Runt min handled. Ja 14 cm omkrets är större än vad de flesta har och det finns belägg för det som du själv har länkat. Om jag når runt 18 cm så lär tjejen ha nått runt din kuk på 14 om hon inte har bebishänder.

Men sannolikheten att hon varit med större är liten, hon har säkert inte haft mycket sex och bara kollat på porrfilm.

Ja verkligen om du talar sanning. Jag får med god marginal runt mitt långfinger och tumme i alla fall och nästan precis med pekfingret som sagt, jag får trycka lite.
Senast redigerad av zuluwanker 2015-11-13 kl. 14:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in