Citat:
Ursprungligen postat av
Borkaman87
text
Bra text! Man borde verkligen informera folk i skolorna om att det efter puberteten kommer ske en uppdelning bland männen där status och allmän lycka i livet är baserat på penisstorlek. Med hjälp av detta skulle killar som märker att de har liten kunna fokusera på att bli extremt bra på någon hobby eller dylikt och sedan få tjejer och status på detta sätt. Normala killar som är halvbra på allting och har liten kuk är inte värda ett skit.
Haha, kommer ännu ihåg när man i högstadiet fick lära sig om sex och man satt och undrade när man själv skulle bli sexuellt aktiv, som om det skulle vara helt normalt och att sex är någonting för alla. En fin sak som vem som helst skall få ta del av om man vill och bara njuta. Herregud så fel ute man var.
Man skulle också kunna ta kål på den där jävla myten att många tjejer inte kan få orgasm av kuk i fittan. Nu går många tjejer och önskar att de var en sådan tjej som kunde få detta. Istället borde lära ut att om tjejer vill ha orgasm vid vaginalt sex så ska de hitta en tillräckligt grov kuk. Finns ingen tjej som inte kan få orgasm vid vaginalt sex, de har bara inte tagit tillräckligt grova kukar.
Tycker också helt ärligt att man borde uppmana de med RIKTIGT små penisar att begå självmord, det är inget drägligt liv att gå runt med en väldigt liten penis hela livet, då är man bättre som död.
Och det viktigaste av allt; man borde verkligen förbjuda via lag eller nånting att småkukade inte skall få föröka sig. Med hjälp av detta dör de småkukade snabbare ut och de allra flesta killar kan få ett åtminstone helt okej liv.
Jo jag fyller 22 i år, dock tänker jag inte börja trixa med något sådant där bara för att ha en stor kuk om några år. Det är försent för mig redan, jag kommer alltid vara oerfaren och ha dåligt självförtroende pga. att jag haft en liten kuk alla dessa år. För att bli en riktigt attraktiv och cool kille som är nöjd med sig själv och ha riktigt bra självförtroende och självkänsla ska man ha börjat sin sexuella karriär vid MAX 20 års ålder och ha knullat massa tjejer, jag borde redan ha knullat flera brudar. Ser ingen nytta i att ha en stor kuk om några år genom att testa något som kanske inte ens funkar, det är för sent för mig redan, det är kört.
Nej det finns verkligen ingen plats för småkukade i dagens samhälle. INGEN.