2014-03-04, 07:31
Bannlyst
Ta och var nöjd att ni ens har en penis grabbar. Det kunde varit värre, så säger man väl?
Citera
2014-03-04, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenMedSkillen94
Du bryr dig eftersom du känner dig hotad.

Ja jag känner mig jättehotad av anonyma människor på nätet.
Citera
2014-03-04, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eloria
Ta och var nöjd att ni ens har en penis grabbar. Det kunde varit värre, så säger man väl?

Kan ärligt talat inte komma på någonting som skulle vara värre än att ha en riktigt liten (smal) penis som jag. Möjligtvis vara gravt handikappad eller vara en extremt ful tjej, men nog fan är det sorgligt om man ska behöva jämföra sig med dessa för att känna sig "bra". Det är som att säga att man ska vara nöjd med att leva på gatan i Sverige, eftersom "det kunde varit värre" om man var född någonstans i fattigaste Afrika.

Så nej, att tänka "det kunde varit värre" gör bara saken ännu värre, för då inser man att det bara är extremfall som har det sämre än en själv.
Citera
2014-03-04, 16:49
Medlem
Borkaman87s avatar
håller med föregående talare
Citera
2014-03-04, 18:02
Medlem
Drtyboys avatar
Ändrar min fråga, tjejer hur ofta om det ens har skett, har ni trott att eran partner haft större en vad den egentligen har efter att ni har mätt eller liknande?
Senast redigerad av Drtyboy 2014-03-04 kl. 18:42.
Citera
2014-03-04, 18:30
Medlem
Borkaman87s avatar
Suicidalt att ställa denna fråga här på flashback DrtyBoy.. spara den frågan till en kvinna du brutit is och delat några skratt med så kan hon säkert gå med på vilka mått du än har bara du suger hennes fitta rätt och hon får smaka din kuk.

Har insett något. Så länge man inte kan nå hela vägen in, så spelar längden föga roll. Det är de "stretchande" centimeterna (17+ typ?)som känns. Eventuell win för 50% av oss män. Omkrets däremot(14+ typ?) är fatalt avgörande. Därav win till endast 20% av oss män. Killar under 18x14 satsar lyckligast på förhållanden än onenights då krogar och sexsajter präglas av kukjägare snarare än sexjägare. Har träffat två undantag på BodyContact, så kanske det är en sajt för alla som har tur.

Har någon av er bröder prövat ta kort på er själva från fem meters avstånd, med kameran på samma höjd som en medellång kvinnas blick? Jag tog ett.. och jag vet inte om jag pallar dela dusch med någon framöver. På det avståndet, så ser vår "kuk"(80% av oss) ut som en förväxt klitta med sjuklig hudtumör undertill..!!

^^^^^ Redan i mellanstadiet borde ungdomar informeras om denna storlekskris som efter puberteten ska komma att korrumpera den ljuvliga "fråga chans" tillvaro de flesta vuxna ser tillbaks på med tårar. Dagens otämjda kukvariation delar upp män likt nazisterna delade upp människor inför förintelsen. Att tillsammans nå orgasm som två älskande drömpartners är allas våta dröm, men sällan uppnåelig utan swinging- med många ensamma män som reslutat. Elever kan tidigt varnas för detta så de motiveras att lyssna till vad NO-lärarna har att säga om "blommor å bin" och celldelning. Inom tio år kanske ansökningarna till naturvetarprogrammen skulle mångfaldigas..! Inom en generation skulle alla män ha samma förutsättningar till ömsesidiga orgasmer med samtliga kvinnor. Impotens: Bort. Vestibulit: Bort etc etc..

... hursomhelst:

MALE EDGE ska jag köpa nästa vecka, för att sedan avlägga rapport bla här på FB om hur det gått. Pengarna tillbaks om jag inte är nöjd, rätt schyst egentligen. Är bitter som inte prövat det tidigare, 27åring som jag hunnit bli. Du deliriumm är yngre än jag va? Lägg fem år på denna farliga sak, men försiktigt, så har du iaf gjort dig överdrivet förtjänt av pittyfucks resten av ditt liv. Sen kanske du iofs träffar någon bland de 80% av kvinnorna som inte jagar kukvolym på krogar och sexsajter och som du lätt tillfredsställer med välvårdad kropp, villig kuk, samt expertis inom dildo-, petting- och oralateknik. Kvinnor priar monogama förhållanden framför swingingrelationer, närhet framför konkurrens och orgasmer framför mått. Precis som vi män förmodar jag. Ensamhet gör oss alla ödmjuka.

Kvinnor vet att sannolikheten att få duglig kuk i ett tryggt, varmt och monogamt förhållande- är liten. (förvisso kan detta pådriva en swingingtränd vars like vi ännu inte sett, men det lär dröja tills långt efter att kukvolymer slutat variera) De flesta kvinnor har hursomhelst förberett sig för det vid 20+ ålder och skapat en nära relation till dildos, skulle drömmarnas man vara sexhandikappad. Men ska en kvinna stimuleras till max under samlag, med vilken man som helst, så kommer penisöverdrag och WE VIBE apparater vara ovillkorliga i 80% av relationerna- tills biomodifierning fulländar samtliga mäns volymer. Mörk sanning... men sämre saker ska drabba oss allihop pga vetenskapens tröga utveckling.
Citera
2014-03-04, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
text

Bra text! Man borde verkligen informera folk i skolorna om att det efter puberteten kommer ske en uppdelning bland männen där status och allmän lycka i livet är baserat på penisstorlek. Med hjälp av detta skulle killar som märker att de har liten kunna fokusera på att bli extremt bra på någon hobby eller dylikt och sedan få tjejer och status på detta sätt. Normala killar som är halvbra på allting och har liten kuk är inte värda ett skit.

Haha, kommer ännu ihåg när man i högstadiet fick lära sig om sex och man satt och undrade när man själv skulle bli sexuellt aktiv, som om det skulle vara helt normalt och att sex är någonting för alla. En fin sak som vem som helst skall få ta del av om man vill och bara njuta. Herregud så fel ute man var.

Man skulle också kunna ta kål på den där jävla myten att många tjejer inte kan få orgasm av kuk i fittan. Nu går många tjejer och önskar att de var en sådan tjej som kunde få detta. Istället borde lära ut att om tjejer vill ha orgasm vid vaginalt sex så ska de hitta en tillräckligt grov kuk. Finns ingen tjej som inte kan få orgasm vid vaginalt sex, de har bara inte tagit tillräckligt grova kukar.

Tycker också helt ärligt att man borde uppmana de med RIKTIGT små penisar att begå självmord, det är inget drägligt liv att gå runt med en väldigt liten penis hela livet, då är man bättre som död.

Och det viktigaste av allt; man borde verkligen förbjuda via lag eller nånting att småkukade inte skall få föröka sig. Med hjälp av detta dör de småkukade snabbare ut och de allra flesta killar kan få ett åtminstone helt okej liv.

Jo jag fyller 22 i år, dock tänker jag inte börja trixa med något sådant där bara för att ha en stor kuk om några år. Det är försent för mig redan, jag kommer alltid vara oerfaren och ha dåligt självförtroende pga. att jag haft en liten kuk alla dessa år. För att bli en riktigt attraktiv och cool kille som är nöjd med sig själv och ha riktigt bra självförtroende och självkänsla ska man ha börjat sin sexuella karriär vid MAX 20 års ålder och ha knullat massa tjejer, jag borde redan ha knullat flera brudar. Ser ingen nytta i att ha en stor kuk om några år genom att testa något som kanske inte ens funkar, det är för sent för mig redan, det är kört.

Nej det finns verkligen ingen plats för småkukade i dagens samhälle. INGEN.
Senast redigerad av deliriumm 2014-03-04 kl. 19:02.
Citera
2014-03-04, 19:26
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm

Såja såja.. liten kuk är vad som skapar brödrasemja efter en tennismatch med nye chefen. Inom partier och diverse samhällstoppar så är det pondus med liten kuk. Det symboliserar sofistikerat sinnelag och sunda teaminstinkter..
Citera
2014-03-04, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eloria

Nej, har man en liten känner man att det vore precis lika illa att inte ha någon alls.

Citat:
Bra text! Man borde verkligen informera folk i skolorna om att det efter puberteten kommer ske en uppdelning bland männen där status och allmän lycka i livet är baserat på penisstorlek. Med hjälp av detta skulle killar som märker att de har liten kunna fokusera på att bli extremt bra på någon hobby eller dylikt och sedan få tjejer och status på detta sätt. Normala killar som är halvbra på allting och har liten kuk är inte värda ett skit.

Haha, kommer ännu ihåg när man i högstadiet fick lära sig om sex och man satt och undrade när man själv skulle bli sexuellt aktiv, som om det skulle vara helt normalt och att sex är någonting för alla. En fin sak som vem som helst skall få ta del av om man vill och bara njuta. Herregud så fel ute man var.

Man skulle också kunna ta kål på den där jävla myten att många tjejer inte kan få orgasm av kuk i fittan. Nu går många tjejer och önskar att de var en sådan tjej som kunde få detta. Istället borde lära ut att om tjejer vill ha orgasm vid vaginalt sex så ska de hitta en tillräckligt grov kuk. Finns ingen tjej som inte kan få orgasm vid vaginalt sex, de har bara inte tagit tillräckligt grova kukar.

Tycker också helt ärligt att man borde uppmana de med RIKTIGT små penisar att begå självmord, det är inget drägligt liv att gå runt med en väldigt liten penis hela livet, då är man bättre som död.

Och det viktigaste av allt; man borde verkligen förbjuda via lag eller nånting att småkukade inte skall få föröka sig. Med hjälp av detta dör de småkukade snabbare ut och de allra flesta killar kan få ett åtminstone helt okej liv.

Jo jag fyller 22 i år, dock tänker jag inte börja trixa med något sådant där bara för att ha en stor kuk om några år. Det är försent för mig redan, jag kommer alltid vara oerfaren och ha dåligt självförtroende pga. att jag haft en liten kuk alla dessa år. För att bli en riktigt attraktiv och cool kille som är nöjd med sig själv och ha riktigt bra självförtroende och självkänsla ska man ha börjat sin sexuella karriär vid MAX 20 års ålder och ha knullat massa tjejer, jag borde redan ha knullat flera brudar. Ser ingen nytta i att ha en stor kuk om några år genom att testa något som kanske inte ens funkar, det är för sent för mig redan, det är kört.

Sanning, håller med till 100%

Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
Såja såja.. liten kuk är vad som skapar brödrasemja efter en tennismatch med nye chefen. Inom partier och diverse samhällstoppar så är det pondus med liten kuk. Det symboliserar sofistikerat sinnelag och sunda teaminstinkter..

En liten kuk symboliserar inget annat än att du är ett värdelöst skämt till man...
Citera
2014-03-04, 19:54
Medlem
Om jag tar livet av mig pga. detta, borde jag skriva i brevet att det var pga. väldigt smal penis? Kan ju verka lite konstigt och "pinsamt", men det känns som om folk åtminstone skulle förstå då, och ta sig igenom sorgen snabbare då de åtminstone fattar att jag hade en bra orsak. Om jag utelämnar detta kommer folk säkert undra hela livet varför jag egentligen tog livet av mig. Är helt säker på att en stor del av självmord bland unga killar är pga. liten penis, om bara dessa skulle skrivit det i breven skulle många familjer besparats en evig undran om varför han egentligen gjorde det.
Senast redigerad av deliriumm 2014-03-04 kl. 19:57.
Citera
2014-03-04, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpikGenomPungen
Nej, har man en liten känner man att det vore precis lika illa att inte ha någon alls.

Korrekt. Vad skulle det ha för skillnad om jag hade 1 x 1 centimeter? Det finns ändå ingen tjej som föredrar den omkretsen jag har nu, så jag fattar inte vad det skulle ha för betydelse. ALLA som är under ett visst mått är lika odugliga. Fan BorkaMan87 har 13 centimeter omkrets och jag är säker på att han känner sig helt lika oduglig som jag (och inte bara känner sig, han kuk ÄR lika oduglig som min) Iofs finns det lite fler tjejer som accepterar 13 cm omkrets, men det är verkligen inte optimalt elelr att föredra.
Citera
2014-03-04, 20:00
Medlem
Citat:
Nu är självmordet nära på riktigt. Om jag tar livet av mig, borde jag skriva i brevet att det var pga. väldigt smal penis? Kan ju verka lite konstigt och "pinsamt", men det känns som om folk åtminstone skulle förstå då, och ta sig igenom sorgen snabbare då de åtminstone fattar att jag hade en bra orsak. Om jag utelämnar detta kommer folk säkert undra hela livet varför jag egentligen tog livet av mig. Är helt säker på att en stor del av självmord bland unga killar är pga. liten penis, om bara dessa skulle skrivit det i breven skulle många familjer besparats en evig undran om varför han egentligen gjorde det.

Jag hade utlämnat en sådan detalj p.g.a skammen, säger ju en hel del om hur djupt rotad skammen över att ha en liten kuk är när man känner att det är en hemlighet man måste ta med sig ensam ner i graven...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in